ferrari jip yapmış vay bea

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence fena değil





2007 de piyasada
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iğrenç:farao:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
yazık yazık.gözlerini para bürümüş bunların.bunlara hiç gerengk youk bence.berbat bi araç olmuş.Jeep dediğin hummer , navigator filan falan yani.of neyse bedava verseler binmem ( taş olucam ) yok harbiden güzel değil :farao:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
feyktir ya
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhabalar,

İlk resim sanki foto montaj!
Ferrari nin yüz karası bu bence.Elini ayağını çekmeli Jeep türü araçlardan yoksa imaj da kayıp edecek bu araçla..:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar bu resim sadece 3 boyutlu bilgisayar grafiği.

Ayrıca bu aracın arazi kabiliyeti, ancak benim Hyo kadardır.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
Shrieker' Alıntı:
İlk resimde bi anormallik var sanki.

fotoğrafta sağ ön teker ile sol arka teker yan yana getirilirmiş.. bu da japon animasyonlarından çıkmış bi araba havası katmış güzelim arabaya... bence güzel.. param olsun alırım :bounce: beleş versinler binerim :wiinkk:
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
Başka bir forumda tartışıldı bu ve 5 sayfa yazı yazdılar. En son biri, kıytırıktan uydurmuş bize kaktırıyor diyede konuyu kapattılar...

-Arka kısım 2008 model Alfa romeoların aynısı ön tarafta zaten hiç bir şeye benzemiyor. Ferrari demeye bin şait ister. Milyon dolarlar kazandıkları Ferrari imajını bu kadar basit bir araçla sonlandırmak istemezler zaten....
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ferrari SUV yazınca google da birsürü sonuç çıkıyor, okumaya ve çevirmeye çalışmaya uğraşmadım ama muhabbetlerin çoğunda photoshop lafı geçiyor.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
arkdaşlar bu tamamen 3 boyutlu animasyon . hatta bunlar ferrarinin gelecekteki modelleri için üniversite öğrencilerine yaptırılmış çizimler . haberlerde çıktı hatta . 2007 yılında piyasaya çıkması olayı da tamamen yalan . bunlar çizimden öteye gidemez . yapılması sermaye ister .
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
resimler fake belli zaten güzel birinin hayal gücü olmuş çizmiş zeki birininde çakallığı tutmuş ferrarinin jipi diye dağıtmış

lamborgini de ilk jeep firmasıydı bilmez her kez ilk jeep firması olarak jeep üretiyordu sonra spor otomobillere geçdi. yani ferraride bunun tam zıttını yapa bilir neden olmasın
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
lamborghini traktör üreterek başladı yola.O zamanlar lamborghini nin sahibi iyi para kazanmıştı traktörlerden.Bu parasıyla bir ferrari aldı.Ama verdiği paranın karşılığını alamadığını düşünüyordu.Gitti Ferrarinin kurucusunun müdüriyet kapısından içeri girdi bir bir anlattı bu araba neden böyle şusu neden böyle busu neden böyle diye.En sonunda ferrari patronu köpürdü sen ne anlarsın arabadan be adam sen git tarlada traktörlerini kullan dedi.Bunun üzerine Lamborghini ne anladığımı göreceksin diyerek kapıyı vurup çıktı..:bounce: Lamborghini nin bugüne kadar ürettiği her araba efsanedir.Tasarımları her zaman fütüristiğe yakındır.Ferrariyi sevmem.:farao:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bence başarılı bir photoshop çalışması ama çokta iyi değil çok belli oluyor:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst