Başka bir forumda tartışıldı bu ve 5 sayfa yazı yazdılar. En son biri, kıytırıktan uydurmuş bize kaktırıyor diyede konuyu kapattılar...
-Arka kısım 2008 model Alfa romeoların aynısı ön tarafta zaten hiç bir şeye benzemiyor. Ferrari demeye bin şait ister. Milyon dolarlar kazandıkları Ferrari imajını bu kadar basit bir araçla sonlandırmak istemezler zaten....