- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
Galibiyetiyle coştuğumuz, mağlubiyetiyle üzüldüğümüz, şanlı TÜRK takımımız Fenerbahçe bugün Stamford Bridge'de Chelsea ile karşılaşacak. Bu büyük maçta kalbimiz onlarla birlikte atacak. Eğer Fenerbahçe turu geçerse Türk Futbol Tarihi'nde bir ilke imza atacak. İlk defa bir Türk Takımı Avrupa kupalarında yarı final oynamış olacak...
HAYDİ FENERBAHÇE DUALARIMIZ VE KALBİMİZ SENİNLE!!!!!
HAYDİ FENERBAHÇE DUALARIMIZ VE KALBİMİZ SENİNLE!!!!!
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.