- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 116
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet yarışında yaşanan feci kazanın görüntüleri
[MEDIA]mms://haberav.mynet.com/hv/pistkaza65.wmv[/MEDIA]
[MEDIA]mms://haberav.mynet.com/hv/pistkaza65.wmv[/MEDIA]
pistte öyle toza sebep olacak alanlar olmaması lazım aslında(önlemi ne ise artık...),sırf toz bulutu neden oldu bu duruma bence...
Pist tarihi çok eskilere dayanan, fakat artık ihtiyacı karşılamayan bir piste 10 km kadar bir mesafede inşaa edilmiş.(Yani yarış kültürü de var.)viper_1' Alıntı:Bu pistin neden böyle olduğunu ben de çözemedim. Acaba ilk defa mı yarışılıyor? :silent::silent: