- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar bu akşamki maç için görüşlerinizi alayım
ben bir beşiktaşlı olarak bu maçı kesin alırız derim sebebine gerek yok zaten herkez bilir fener dünyayı yener beşiktaşımın karşısına gelince bişiler oluyor ve oynayamıyor oynasada gözükmüyor
ayrıca bu toipc te yazdıktan sonra kaçmak yok tek tek tüm fenerlileri görcem burda öpeceksiniz bükemediğiniz bileği :bounce:
ben bir beşiktaşlı olarak bu maçı kesin alırız derim sebebine gerek yok zaten herkez bilir fener dünyayı yener beşiktaşımın karşısına gelince bişiler oluyor ve oynayamıyor oynasada gözükmüyor
ayrıca bu toipc te yazdıktan sonra kaçmak yok tek tek tüm fenerlileri görcem burda öpeceksiniz bükemediğiniz bileği :bounce: