- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar fazlalıktan dolayı bazı korumalarımı satıyorum.
Hepsini çok az kullandim ve faturaları mevcut.
Begenmezseniz paranizi iade ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-ayakkabi-bot-akito-intra-bot-aw-51943512/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-ceket-kask-bot-eldiven-takim-51805731/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...itro-f341-vn-cene-acilir-kask-51867222/detay/
Hepsini çok az kullandim ve faturaları mevcut.
Begenmezseniz paranizi iade ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-ayakkabi-bot-akito-intra-bot-aw-51943512/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-ceket-kask-bot-eldiven-takim-51805731/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...itro-f341-vn-cene-acilir-kask-51867222/detay/