fazla merak ii değildir tezini üzerimde birkez daha doğrulandı

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sabah sabah olan merrakım kaşımı patlattı..

sanyinin temizlik görevlisi çim biçme makinesiyle çimleri doruyodu dikkatimi çekti yanına gittim adama laf yetiştiriyimderken ordan ne bulduysa artık kaşımın üstünde ölebi şimşek çaktı valla:salut:

hala zoom zoom sızlıyo..gerçi bu benim ilk değil sonda olmayacak merakım daha ne işler açar başıma bilemem.
bundan önceki ise arabanın elektirik aksamıyla oynarken tesisatı yakıyodum..
hayırlısı artık..:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
KEDİYİ MERAK ÖLDÜRÜMÜŞ DEYİP, sözümü geçmişolsun ile bağlıyorum
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sağ olun arkadaşlar ama daha geçmedi..:mrgreen:
şu elde tutulan çim biçme makinasının ve oan orda olmaması gereken ben le bir taş parçası arasında geçen mevzuu.. mete han..:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
sağ olun arkadaşlar ama daha geçmedi..:mrgreen:
şu elde tutulan çim biçme makinasının ve oan orda olmaması gereken ben le bir taş parçası arasında geçen mevzuu.. mete han..:mrgreen:

ee bosuna dememişler tecrube hayatta yenilen kazıkların bileşkesidir diye :mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hadi öle böle kaz geçirdikte eleman hiç oralı bile olmadı işine devam etti.
ALLAHın adamı bi sor bişi oldumu nasılsın. yere yığılsak benim şaçlarıda götürür CİNS....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
geçmiş olsun aman dıkkat li olalım iş makınaları ufakta olsa ciddi kazalar getırır
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Merak ne güzel şey, güzel şey merak... Geçmiş olsun arkadaşım. Keşke kaskın kafanda olsaydı o an.
 

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
İngiliz atasözünü aklıma getirtin
You won't know
what you can achieve until you try.
(neyi başarabileceğini denemeden bilemiyeceksin)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
MOTO Sohbet ile alakasını anlayamadım konunun ama geçmiş olsun!
Ne gelirse ya meraktan ya meraktan...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
geçmiş olsun merak güzeldir ama herşeyin fazlası zarardır sözü bundada geçerli sanırım h:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst