Fazer mi ? Bmw mi?

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
28
Nezaman eski bi makina alsam burnum b.ktan kurtulmuyor.bence kendinize bir iyilik yapip daha genc bi makina alin.alirken anlasilmiyor ama arizalar sonrasinda iplik sokugu gibi geliyor.bu makinalrin parcalarida ucuz degil.iyi dusunun bence
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Yav tamam.. Da şunu söyleme bari artık 3 oldu. Avatarımı görmüyosan avatar altında kullandığım araç yazıyor. :mrgreen:

Neyse hayırlısı olsun hakkında. Umarım alacağın araç üzmez seni :cat:

Artizlik mi yapıyon sen şimdi bize fazer in var diye:queen:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
50.000KM de olup açılmamış motorlar var tabiki neden olmasın. Temiz kullanılmış ise her japon rahat 100.000 görür. Sedat57'nin YBR250 si 50.000Km de ve hala tertemiz dipdiri motoruda açılmamış. :)
20.000km üstü kiralık motorlar var kullananlar full redline kullanıyor ama hala tıkır tıkır gidiyorlar bunlarıda düşünün.

Benim fikrim BMW km si o denli düşük olamaz. Hiçmi kullanılmadı bu motor?
Fazer ise fiyat olarak çok iyi. Motor temiz ise alınabilir.
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
Evet biraz daha beklemeye karar verdim acele etmemek en iyisi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst