- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar ben 2. el motor almayı düşünüyorum. alacağım motor 2008 model. ama sahibi fatura kesiminden 1 yıl sonra tescil ettirmemiş. yani plaka ve ruhsat yok. ben bu motoru alıp plaka taktırmak istiyorum bana fiyatı ne kadara gelir ?
benim bildiğim : 300 ytl plaka. sahibinin söylediğine göre üstüne alma parasıda içindeymiş 300'ün. eğer 250'de üstüne alma parasıyla çok fazlaya gelir satın almaktan gaz geçicem.
benim bildiğim : 300 ytl plaka. sahibinin söylediğine göre üstüne alma parasıda içindeymiş 300'ün. eğer 250'de üstüne alma parasıyla çok fazlaya gelir satın almaktan gaz geçicem.