fatura kesiminden 1 yıl sonra tescil edilmemiş motorun cezası ?

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
5
arkadaşlar ben 2. el motor almayı düşünüyorum. alacağım motor 2008 model. ama sahibi fatura kesiminden 1 yıl sonra tescil ettirmemiş. yani plaka ve ruhsat yok. ben bu motoru alıp plaka taktırmak istiyorum bana fiyatı ne kadara gelir ?

benim bildiğim : 300 ytl plaka. sahibinin söylediğine göre üstüne alma parasıda içindeymiş 300'ün. eğer 250'de üstüne alma parasıyla çok fazlaya gelir satın almaktan gaz geçicem.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
bi sigortacıya alo desen dahamantıklı değilmi.. :cyclopsan
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
[email protected] bu adresi ekle kardeşim.Benim yakın arkadaşlarımdan bir tanesi.Kendisi Trafik müşaviri sana yardımcı olacaktır.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
önce fatura sahibi adına işlem yapılacak
90 tl civarı tescili geç yapıldığı için 63.75 tl muayene için + sigorta + dosya ve plaka
sonra senin adına satış olacak noterlik ücreti 200 tl civarı olabilir + 40 tl tescil belgesi için
sigorta içinde zeyil yapılabiliyor mu tam bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst