Farların Yetersiz mi?. .. .!

Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Philips firması Motovision Adı altında geliştirilen daha görünmenizi ve görmenizi sağlayan bu sistem %40 daha fazla ışık 10-20 metre daha ileri görmenize olanak sağlayacaktır. Sadece H4 ve H7 tip ampulleri bulunmaktadır.


Diğer Bir Bölüm ise Extra Duty adı verilen, 4 kez daha sarsıntıya dayanıklı resist edilmiş ampuller. Genellikle şehiriçi kullanıcıları ve scooter kullanıcılarına hitap eden bu ampuller vibrasyona karşı dayanıklılığınla öne çıkıyor.

fiyatı : 34ytl


(yanlış anlaşılmasın reklam değildir sadece paylaşım için.)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Hımm,

TVS Apache'ler H4 ampul kullanıyor, o zaman uyar, fiyatı kaç gayme acaba bunların ?

Sis farı ile uğraşana kadar bunlardan takılabilir mi acaba ?
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pardon arkadaşlar hemen yazıyorum özür dilerim ,
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Saolasın, 34 YTL aslında gerçekten söyleneni yapıyorsa çok fazla bir miktar sayılmaz. Ama gerçekten işe yarıyor mu acaba ?

652_buyuk.jpg

Şuradaki resimdeki kutuya göre H4 için 60/55 W yazmışlar

35/35 kullanan motora fazla gelmez mi acaba ?

200 dereceye kadar da ısınıyormuş

652_buyuk_4.jpg

652_buyuk_3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooter için ideal yazıyor ama netten araştırdım 55w enerji kullananlar kötü yorumda bulunmamış memnun olduklarını belirtmişler fiyatının pahallı olduğu açık ve net fakat xenon fiyatları ortada ve normal ampüllerin aydınlatmalarıda ortada tercih bize kalıyo ben ilk iş denicem ayrıntılı bi şekilde foto ile deneyimlerimi paylaşıcam bu forumda . .
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bence 200 derece ısınıyorsa eritir fakat deniyen arkadaşlar varsa resimli yanıtlarsa bilgilenmiş oluruz:rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
scooter için ideal yazıyor ama netten araştırdım 55w enerji kullananlar kötü yorumda bulunmamış memnun olduklarını belirtmişler fiyatının pahallı olduğu açık ve net fakat xenon fiyatları ortada ve normal ampüllerin aydınlatmalarıda ortada tercih bize kalıyo ben ilk iş denicem ayrıntılı bi şekilde foto ile deneyimlerimi paylaşıcam bu forumda . .

Aslında oradaki logoda Motorcyles & Scooters yazarak her ikisine de uyumlu olduğunu belirtmiş.

Zaten Scooterlar için bile uyumluysa bizimkine de uyacaktır diye düşünüyorum.

35/35 + 55 w sis farını aynı anda direk motordan kaldırmıyor ama sis farsız 55w kaldırır diye tahmin ediyorum.

Ayrıca, yeterli aydınlatmayı sağlıyorsa extradan sis farı takana kadar bu ampule verilen para aşağı yukarı birbirini karşılamış olur diye düşünüyorum.

Ben de açıkçası alabilirim. Ayrıca sis farı için tesisat çekmekle uğraşana kadar ?

Teşekkürler paylaşım için

bence 200 derece ısınıyorsa eritir fakat deniyen arkadaşlar varsa resimli yanıtlarsa bilgilenmiş oluruz:rendeer:

Açıkçası bu sonuca varmadan önce 35/35 lerin kaç dereceye kadar ısıttığını bilmemiz lazım.

TVS Apache'ler orjinalinde H4 35/35 kullanıyor. Eğer onlar da 200 derece civarı ısınıyorsa sıcaklık sorun olmayacaktır diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
YBR125 2004 modellerde de H4 ve 35/35w ampul kullanılıyor. 60/55 zarar verebilir. Deneyen arkadaşların yorumlarına göre hareket etmeli ..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
KOnuyla ilgili teknik detaylar verebilecek arkadaşların fikirlerini merak ediyorum.Zira standart ampüllerle yeterli aydınlatma sağlanamıyor.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
deneyen yokmu yaw işe yarıyorsa bende değiştireyim 30 mt önümü zor görüyorum girecem bitarafa bunun tanesimi 34 çiftimi :silent:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
halogen ampul ne olursa olsun en fazla kralı %5 veya %10 farkeder hiçbirzaman xenon un yerini tutmaz ama ben halogen kullanıcam xenona gerek yok diyen varsa philips güzel ampul yapıyor
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
CBF lere uyarmı bu. Xenon takanlar var cbf'lere ama önce farları dinamodan aküye bağlatıyorlar sanıırm. bende yetersiz buluyorum .
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Benim motor kaldırıyorsa Ybr Cbf kaldırır ama araya far rolesi koyun yoksa hem aküyü bitirir hemde düğmeyi yakar:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ama sorun şuki bunlar 55/60w yanı her motor kaldırmıyor ozelıkle ufak skuter lar falan :) Hele benım gıbı cıft farınız var 2 x 55/60w baya yorucu olabılıyor Akuı ıcın hele gece gunduz acıksa ve ayrıca bır kere takma gafletınde bulundm 55/60w arka yansıtıcının ust kısmını erıttı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst