Farketmediği polisin önünde Wheelie

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Stunt hareketleri ve serbest stili cadde kullanımı Avrupa'da oldukça farklı kültür boyutlarına ulaştı.Yeni motosiklet hareketi gibi oluşumlar bunu sokaklara taşıdılar.Ülkemizde pek kültürel seviyeye ulaşamadığı için de ahlak ve karakter seviyesi düşük motosiklet kullanıcıları sayesinde çok tepki çeker hale geldi.Videodaki davranış analizini yapabilirseniz diyaloğun ülkemizle arasındaki farkını da çözmüş olursunuz.

http://www.youtube.com/watch?v=PWHaXjsspJ4&feature=related
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
ne şimdi bu bir açıklama yaparsan süper olur
bu adamın yaptığı ve polisin tepkisini
bizim apaçilere yasal zemin olsun diye mi ? bu konuyu açtın
bizimkiler kask mask hak getire dümdüz gidona yatmış
ne far ne ikaz vın yanından geçiyor
adam 1-2 saniyeliğine ön kaldırıyor polis siren çalıyor
bu anlık hızlanma yapanda bile oluyor
bunun neresi kültür
haddi cannım sende ::gazla::
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
abi videoda acayip bi kültür farkı vardı.. yani ben anlamadım kültürüm yetmedi o derece..
bu arada videodaki davranış analizini de yaptım.. her önüne çakar takanın polis olduğu ülkemle çok benzer davranışlar gördüm..
 
Katılım
13 Ağu 2012
Mesajlar
137
hiç full koruma giyen bi apaçi görmedim şimdiye kadar türkiyede daha dogrusu full koruma giyen kimse görmedim :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Evet dünya bizimkiler ve diğerleri diye ayrılıyor...

Güzel video :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst