- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
Hem aydınlatmasından hem görünümünden şikayetçi idim Regal in orjinal farının. Xenon işine girmeyi de düşündüğümde orjinal far tasının derinliği yetmeyecekti , bunun için ne yapsam diye düşünürken Kanuni Seyhan ın farını gördüm ve taktım bence gayet güzel durdu.
Before
After
Before
After
Son düzenleme: