Far içi karartma >>>

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Far içi karartmayı bir araçta görmüştüm.Sordum abiye kendi de bu işlemden çok memnunmuş ama o abiyi bir daha göremedim.
Far içi karartma hakkında bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
farın içini karartırsında merçekli far kullanman gerektiğinide biliyosundur umarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır bilmiyorum.Sadece görmüştüm bilmediğim için konu açtım yardımcı olabilirler diye.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
farın içi bi nevi ışığı dagıtır içi kararırsa ışık performansıda kaybolur ama mercekde böyle bişeye zaten gerek yoktur tıpkı 2010 kasa r1deki gibi içi kararık olsada fark etmiyo zaten yalnız içini nasıl karartıyolar onu bilmiyorum kardeşim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya benim farın içi buhu yapmıştı ben salak gittim farı yıkadım o içindeki yansıtan şeyler döküldü.Peki tekrardan onu nasıl kaplatabilirim.Bir fikri olan yokmu ?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
folyoyla hehehe:d valla sanırım yenisini alman gerek çünkü taracalı bi yapısı var onun kaplamaya kalksan nasıl kaplayabilirsinki
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Folyo ile de olur ama yine de sıfır performans asla veremeyecek ne yazık ki :(

Karartma olayına gelince. Farın tamamı yansıtma işine genelde yaramaz. Yanlış bilgilendirmeden kaçınalım. Özellikle otomobil farlarında taban kısmının kararması sorun yaratmamakta. Defalarca yaptım ve test ettim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yenisi 20 ya da 30 TL gibi bir para alırım ama orjinali gibi olur mu o var işte. :(
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Folyo ile de olur ama yine de sıfır performans asla veremeyecek ne yazık ki :(

Karartma olayına gelince. Farın tamamı yansıtma işine genelde yaramaz. Yanlış bilgilendirmeden kaçınalım. Özellikle otomobil farlarında taban kısmının kararması sorun yaratmamakta. Defalarca yaptım ve test ettim.

sadece taban kısmının karardığını nerden çıkarttın :p hem eğer bu araçları türkler yapsa evet nasıl olsa bunu fazlalıktan koymuşlar diye söker atarlar ama adamlar demekki bunu eksiksiz yapıyorlarsa her seferinde bi bildikleri vardır dimi:cherry: en iyisi modifiyeni yap nasıl olsa zevkini al kardeşim sonra orgınalini siperiş et
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece taban kısmının karardığını nerden çıkarttın :p hem eğer bu araçları türkler yapsa evet nasıl olsa bunu fazlalıktan koymuşlar diye söker atarlar ama adamlar demekki bunu eksiksiz yapıyorlarsa her seferinde bi bildikleri vardır dimi:cherry: en iyisi modifiyeni yap nasıl olsa zevkini al kardeşim sonra orgınalini siperiş et

Amacım modifiye değil ya.Sadece o bozduğum farın içini düzeltme yolları arıyorum.
Yardımcı olabilecek varmı arkadaşlar ?
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Taban kararması derken, tabandaki kısmın boya ile karartılmasını kastetmiştim :)

Arkadaşımın dükkanında bulunan bilgisayarlı far ayar makinesi ve fotoğraf makinesi ile gece yaptığım testlerden yola çıkarak bunu gönül rahatlığı ile söyledim ben. İnanıp inanmamak kişiye kalmış. Ben fazlalık yapmışlar da demedim. Sadece o kısmın karartılmasının görüşe etki etmediğini belirttim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst