Bilgilendirme: Freedom 250 ile dün 180 - 200 km'lik ilk uzun yolumu Zeytinburnu'ndan başlayıp Merter E-5 üzerinden Arnavutköy, Terkos, Karaburun, Belgrad, Sarıyer, Sultanahmet ve geri eve dönüş Zeytinburnu olarak kazasız belasız tamamladım. Artçım vardı kız arkadaşım. 90 km/s ve üstü hızlarda oluşan titreşimden ötürü ikimizinde bacaklarında uyuşmalar oldu. Benim ellerimde uyuştu biraz. Bacakların biraz daha rahatlaması açısından sağlam bir usta ile fren ve vites pedalını biraz daha ileri alma gibi bir planım var. Kafamdan geçen şimdilik bu. Uzun yol yapmayı düşünenler her saat başı mutlaka dinlenmeli bu motosiklet üzerinde. Belkide benim ilk ' uzun ' yolcuğuluğum oldu bu yüzden bacaklarım hala ağrıyor.
Mayday hocam benim yakıt tankım 8 - 8.50 max benzin alıyor seninkisi nasıl 18.5 alıyor merak ettim.