Arkadaşlar merhaba 4 aydır Falcon Freedom 250 sürücüsüyüm sezonun açılması nedeniyle gezmekten forumlara katılım yapmakta zorlanıyoruz anlaşılan.Hemen deneyimlerimi paylaşayım öncelikle chopper/cruiser tarzında motora başlayacak kişiler için Freedom ı kesinlikle öneririm deneyim kazandıracak bir motor.tecrübelerime gelince motor siz ne verirseniz onun karşılığını vermeye çalışıyor.Görüntüsü kusursuz her ne kadar plastik ağırlıklı parçaları fazla olsada elinizi dokunmadıkça bunlar sırıtmıyor.Benim sadece zincir koruyucu plastik parçam Kırıldı daha önce yorumlarda yazılmış çok basit ve gereksiz bir Parça zaten çıkarsanız daha güzel olur.Sıfır bir motorda gözlenebilir diğer bir kusur ise vites geçişleri biraz sert yani bazen vitese vurmanız gerekiyor ama bu Bakım ve motoru kullandıkça açılacak bir durum.Ama özellikle hem topuk hem ayak ucu vites topuzu olması Kullanıcı için vites kullanımı kolaylaştırıyor.Performansı fena değil iki kişi kesintisiz yokuş çıkabiliyorsunuz tatmin edici düzeyde.yakıt tüketimi tam bir depo ile yaklaşık 600 km ye yakın gidebiliyorsunuz bu ilk 200-300 de azalıyor ancak 400 km den sonra Kısmen yakıt tüketiminde bariz Düşüşü Görüyorsunuz.yorumlarda depo göstergesinden bahsedilmiş yeni alındığında az bir yakıt doldurduysanız şamandıra tam oturmuyor.depoyu en az 2 kez tam doldurup boşaltığınız da şamandıra Kısmen oturuyor Gösterge öyle bariz Hatalı göstermiyor sadece dediğim gibi Başlarda empty görüyorsunuz ama daha 100-150 km gidecek yakıt duruyor depo kapağını açıp depoyu sallarsanız zaten keşfetmiş olursunuzbu öyle abartılacak bi durum değil.Plastik parçaları hassas arkadaşlar öyle duvara Çivi Çakar gibi yada son güç vidalarını sıkmaya kalkarsanız çatlamalar gözlemleyebilirsiniz ama hafif bir işle gayet yerindeyken öyle sallanıp duran çıkan kopan bi parçası falan da yok.en çok gözlenen ikili egzosun altını sürtmek piyasada çok güzel ucuz sprey mat siyah boyalar var kesinlikle iş görüyorlar sürtme,çizik vb.bunları hiç dert etmeyin yani bi Harley 883 ü sürtseniz içiniz kopar ama falcon içinizi rahatlatıyor.Maliyeti düşük bir motor.Motorumu nereye park etsem hemen yanına gelip abi bu ne yaa diyorlar bu sizi gerçekten rahatlatıyor 6000 tl için ideal bir motor ama dediğim gibi herşey birazdan kullanmanıza alakalı sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışayım.
Arkadaşlar merhaba 4 aydır Falcon Freedom 250 sürücüsüyüm sezonun açılması nedeniyle gezmekten forumlara katılım yapmakta zorlanıyoruz anlaşılan.Hemen deneyimlerimi paylaşayım öncelikle chopper/cruiser tarzında motora başlayacak kişiler için Freedom ı kesinlikle öneririm deneyim kazandıracak bir motor.tecrübelerime gelince motor siz ne verirseniz onun karşılığını vermeye çalışıyor.Görüntüsü kusursuz her ne kadar plastik ağırlıklı parçaları fazla olsada elinizi dokunmadıkça bunlar sırıtmıyor.Benim sadece zincir koruyucu plastik parçam Kırıldı daha önce yorumlarda yazılmış çok basit ve gereksiz bir Parça zaten çıkarsanız daha güzel olur.Sıfır bir motorda gözlenebilir diğer bir kusur ise vites geçişleri biraz sert yani bazen vitese vurmanız gerekiyor ama bu Bakım ve motoru kullandıkça açılacak bir durum.Ama özellikle hem topuk hem ayak ucu vites topuzu olması Kullanıcı için vites kullanımı kolaylaştırıyor.Performansı fena değil iki kişi kesintisiz yokuş çıkabiliyorsunuz tatmin edici düzeyde.yakıt tüketimi tam bir depo ile yaklaşık 600 km ye yakın gidebiliyorsunuz bu ilk 200-300 de azalıyor ancak 400 km den sonra Kısmen yakıt tüketiminde bariz Düşüşü Görüyorsunuz.yorumlarda depo göstergesinden bahsedilmiş yeni alındığında az bir yakıt doldurduysanız şamandıra tam oturmuyor.depoyu en az 2 kez tam doldurup boşaltığınız da şamandıra Kısmen oturuyor Gösterge öyle bariz Hatalı göstermiyor sadece dediğim gibi Başlarda empty görüyorsunuz ama daha 100-150 km gidecek yakıt duruyor depo kapağını açıp depoyu sallarsanız zaten keşfetmiş olursunuzbu öyle abartılacak bi durum değil.Plastik parçaları hassas arkadaşlar öyle duvara Çivi Çakar gibi yada son güç vidalarını sıkmaya kalkarsanız çatlamalar gözlemleyebilirsiniz ama hafif bir işle gayet yerindeyken öyle sallanıp duran çıkan kopan bi parçası falan da yok.en çok gözlenen ikili egzosun altını sürtmek piyasada çok güzel ucuz sprey mat siyah boyalar var kesinlikle iş görüyorlar sürtme,çizik vb.bunları hiç dert etmeyin yani bi Harley 883 ü sürtseniz içiniz kopar ama falcon içinizi rahatlatıyor.Maliyeti düşük bir motor.Motorumu nereye park etsem hemen yanına gelip abi bu ne yaa diyorlar bu sizi gerçekten rahatlatıyor 6000 tl için ideal bir motor ama dediğim gibi herşey birazdan kullanmanıza alakalı sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışayım.
Arkadaşlar merhaba 4 aydır Falcon Freedom 250 sürücüsüyüm sezonun açılması nedeniyle gezmekten forumlara katılım yapmakta zorlanıyoruz anlaşılan.Hemen deneyimlerimi paylaşayım öncelikle chopper/cruiser tarzında motora başlayacak kişiler için Freedom ı kesinlikle öneririm deneyim kazandıracak bir motor.tecrübelerime gelince motor siz ne verirseniz onun karşılığını vermeye çalışıyor.Görüntüsü kusursuz her ne kadar plastik ağırlıklı parçaları fazla olsada elinizi dokunmadıkça bunlar sırıtmıyor.Benim sadece zincir koruyucu plastik parçam Kırıldı daha önce yorumlarda yazılmış çok basit ve gereksiz bir Parça zaten çıkarsanız daha güzel olur.Sıfır bir motorda gözlenebilir diğer bir kusur ise vites geçişleri biraz sert yani bazen vitese vurmanız gerekiyor ama bu Bakım ve motoru kullandıkça açılacak bir durum.Ama özellikle hem topuk hem ayak ucu vites topuzu olması Kullanıcı için vites kullanımı kolaylaştırıyor.Performansı fena değil iki kişi kesintisiz yokuş çıkabiliyorsunuz tatmin edici düzeyde.yakıt tüketimi tam bir depo ile yaklaşık 600 km ye yakın gidebiliyorsunuz bu ilk 200-300 de azalıyor ancak 400 km den sonra Kısmen yakıt tüketiminde bariz Düşüşü Görüyorsunuz.yorumlarda depo göstergesinden bahsedilmiş yeni alındığında az bir yakıt doldurduysanız şamandıra tam oturmuyor.depoyu en az 2 kez tam doldurup boşaltığınız da şamandıra Kısmen oturuyor Gösterge öyle bariz Hatalı göstermiyor sadece dediğim gibi Başlarda empty görüyorsunuz ama daha 100-150 km gidecek yakıt duruyor depo kapağını açıp depoyu sallarsanız zaten keşfetmiş olursunuzbu öyle abartılacak bi durum değil.Plastik parçaları hassas arkadaşlar öyle duvara Çivi Çakar gibi yada son güç vidalarını sıkmaya kalkarsanız çatlamalar gözlemleyebilirsiniz ama hafif bir işle gayet yerindeyken öyle sallanıp duran çıkan kopan bi parçası falan da yok.en çok gözlenen ikili egzosun altını sürtmek piyasada çok güzel ucuz sprey mat siyah boyalar var kesinlikle iş görüyorlar sürtme,çizik vb.bunları hiç dert etmeyin yani bi Harley 883 ü sürtseniz içiniz kopar ama falcon içinizi rahatlatıyor.Maliyeti düşük bir motor.Motorumu nereye park etsem hemen yanına gelip abi bu ne yaa diyorlar bu sizi gerçekten rahatlatıyor 6000 tl için ideal bir motor ama dediğim gibi herşey birazdan kullanmanıza alakalı sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışayım.