Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Pirelli MT 60
Bu arada dün ilk kez Falcon'u kullandım şuan bacak kaslarım ve kol kaslarım acıyor ... :mrgreen: Biraz alışayim, vermeyeceğim ona hiççç... :queen: :queen:
Ağırlık merkezi yukarıda olduğu için ilk etapta biraz zorlayabilir. Ama dengeyi kaçırır da motoru yatıracak gibi olursan sakın tutmak için fazla zorlama kendini.. bırak yatsın yavaşça, ayağına dikkat et yeter
Arkamda erkek arkadaşım var, parmak ucu değiyorum öyle olunca bi ayağını tam bas dedi.. Bende öyle yapıyorum, sola tam basıp gücümü verip tekrar kalkıyorum, sanırım ağır geldi başta bana Falcon..ale: Vitesliyi Falcon da öğrenen tek kişiyim herhalde..:mrgreen: :mrgreen: