'Falcon' Arka Lastik

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Hangisini aldınız bari onu da söyle :silent:

Zorla merak yaptırma yaf :mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Pirelli MT 60 :)
Bu arada dün ilk kez Falcon'u kullandım şuan bacak kaslarım ve kol kaslarım acıyor ... :mrgreen: Biraz alışayim, vermeyeceğim ona hiççç... :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkamda erkek arkadaşım var, parmak ucu değiyorum öyle olunca bi ayağını tam bas dedi..:) Bende öyle yapıyorum, sola tam basıp gücümü verip tekrar kalkıyorum, sanırım ağır geldi başta bana Falcon..:pale: Vitesliyi Falcon da öğrenen tek kişiyim herhalde..:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tubis hortlatmak gibimsi olucak ama bizim de lastik ihtiyacımız olacak yakında..
tek çözüm mt60 sanırım?
fiyatları nedir ne değildir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst