- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün Falcon ve Mondialin mağazalarını gezmiştim ve gözüme güzel ve hoş bir canavar çarptı
Falconun sitesinde gezdim fakat aynısını bulamadım. Motor rengi vs. herşeyi resimdekinin aynısı sadece benim gördüğüm ve almak istediğim 180 cc . Arkadaşlar bu motorlar için yorumları alabilir miyim? Sizce almalı mıyım? İyi motorlar mıdır?
Birde çok yakar mı?
Falconun sitesinde gezdim fakat aynısını bulamadım. Motor rengi vs. herşeyi resimdekinin aynısı sadece benim gördüğüm ve almak istediğim 180 cc . Arkadaşlar bu motorlar için yorumları alabilir miyim? Sizce almalı mıyım? İyi motorlar mıdır?
Birde çok yakar mı?