Falcon 180 |

Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar bugün Falcon ve Mondialin mağazalarını gezmiştim ve gözüme güzel ve hoş bir canavar çarptı :)

_1423042402.jpg


Falconun sitesinde gezdim fakat aynısını bulamadım. Motor rengi vs. herşeyi resimdekinin aynısı sadece benim gördüğüm ve almak istediğim 180 cc . Arkadaşlar bu motorlar için yorumları alabilir miyim? Sizce almalı mıyım? İyi motorlar mıdır?

Birde çok yakar mı?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bilgi verecek bir şey yok, hepsi birbirinin aynısı motorlar bunlar. Titreşimli olmasalar ben de alabilirdim ama en önemli özellikleri titreşimli olmaları. Yakıtı da çok değildir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst