- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
Çok saçma olduğu için ihmal ettim. O kadar çok karşıt örnek var ki, Hz Osman'dan bu yana.
Bence bu konuda hükümetimiz gerçekten çok becerikli. Muhtemelen kendilerini de en sona saklıyorlar. Çok akıllıca.
hasmet orda çok yalnızsın ve canın sıkılıyor gibime geliyor nedense.
olayı siyasi parti meselesine indirgemek çok akıllıca değil.
senin gibi "o parti gitsin şu parti gelsin"ciler sistemin garantisidir zaten.
ki ak parti chp elitizmine ve mhp milliyetçiliğe nazaran az daha solda kalır.
türkiye'de sol genel olarak atatürkçü okumuşlukla dindarlığın karşı cephesi arasında sıkışmış bir yerdedir,
nasıl ki harleycilik türkiye'de yaşı geçmiş godaman motorculuğuna tekabül ediyorsa, çankaya "solcu"larıyla sincan "sağcı"ları arasında da bir sınıf mücadelesinden söz edilemez.
çok şeyapma, senlik konu değil.