- Katılım
- 6 Eki 2005
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar uzun zamandır hayalini kurduğum F 650 GS imi nihayet aldım.rodaj konusunda kafama takılan bazı şeyler var BMW bayi ilk 1000 km de 3800 deviri geçmemi daha sonra ise deviri biraz artırabilecegimi ifade etti.Ama bazı usta motorcu arkadaşlar ise yavaşça yerine tabiri caizce Allah ne verdiyse bas ki motor açılsın diyorlar hatta 1000 km yi devirmeme bile gerek yokmuş.Lütfen bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz kafam iyice karıştı...