Eylül.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah kahretsin ki bir yavruyu daha bu sapkınlardan koruyamadık.
Ankara Polatlı'da kaybolan,
Minik Eylül'ün cesedi bulundu.




Eylül....
Bisiklet sürerken Arabasına bindirdi. 25 kg'luk yavrunun üstüne hayvan gibi çöktü!!! "darp" izi değil vücudundaki bir hayvanın diş izleri !!! İç kanama geçirdi yavru! Çektiği acıdan nefesi kesildi, titreyerek dakikalarca can çekişti! Bir bavula koydu, 1m lik bir çukur açtı

TOPRAK AĞLADI
KÜREK AĞLADI
KARA GECE AĞLADI,

Bu hayvan ağlamadı !!!!
Buna nefes aldıran düzen YIKILSIN!

[/urld]
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bu tür olaylar için idam cezası gelmeli net aksi taktirde önüne geçemiycekler bir kız çocuğu daha kayıp ağrıdaydı sanırım:pr:

meydanda asıcaklar hemde saatinide bildircekler halk çekirdeğini alıp gelip izliycek
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Ne alıp veremediği vardı el kadar çocukla suratını si....? Umarım ceza evinde bağırsaklarını eline verirler...
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
doğru düzgün hapis bile yatmayıp çıkacak elini kolunu sallayıp gezecek yine küçük Eylül unutulacak, başka masum çocuklar da zarar görecek suçlu yine ceza almayacak çünkü ülkede hukuk namına bir şey yok böyle ülkenin ta ... koyayım
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Böyle ülkenin gelmişini geçmişini s.keyim.. Helak olak yeter ya..
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
163
Sözün bittiği yer... Bu yavrunun vebalini hangi vekil, hengi bakan , Hangi başkan yüklenecek . İbretlik ceza vermeye , idam değil halka bırakıp linç için kimin bir tarafı yiyecek. İhale açmaya , kutulara para doldurmaya , miting meydanlarında laf salatası yapmaya benzer mi. Allah ailesine sabır ihsan eylesin...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bu dünya çok fazla ağır gelmeye başladı bana!
 
Katılım
28 Haz 2018
Mesajlar
138
bu tür olaylar için idam cezası gelmeli net aksi taktirde önüne geçemiycekler bir kız çocuğu daha kayıp ağrıdaydı sanırım:pr:

meydanda asıcaklar hemde saatinide bildircekler halk çekirdeğini alıp gelip izliycek

İdam cezasının caydırıcı olduğunu düşünmüyorum zira hindistan’da idam cezası olmasına rağmen bu tür vakalar devam etmekte. Daha 2 hafta evvel motosiklet ile ilerlerken 3 kişi yollarını kesip sürücüyü dövüp eşini alıkoyarak tecavüz ettiler. Sonuç .... caydırıcı cezalar gerekiyor mesela cinsel organını kesmek gibi yada birşeylerden fazlasıyla mahrum bırakmak gibi ! ...
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Emekliye değil bin on bin ikramiye bağlasan , değil almanyayı avrupayı kıskandırsan , kişi başı milli geliri değil 10 bin 20 bin yapsan , ülkendeki çocuğa sahip çıkamadıktan sonra ne boka yararsın TÜRKİYE..Peki siz ne boka yararsınız sesini çıkarmayan TÜRK HALKI..
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
Emekliye değil bin on bin ikramiye bağlasan , değil almanyayı avrupayı kıskandırsan , kişi başı milli geliri değil 10 bin 20 bin yapsan , ülkendeki çocuğa sahip çıkamadıktan sonra ne boka yararsın TÜRKİYE..Peki siz ne boka yararsınız sesini çıkarmayan TÜRK HALKI..

Ben söyleyeyim hemen milletvekilini ve yandaş şirketleri zengin etmeye yarar Türkiye, çünkü hukuk masum çocukları korumamalı zengin ağababalarını korumalı
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
twitter da çok kötü bir fotoğraf yayılıyor eğer doğru ise lanet olsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Dg9ep_GWsAABD9a.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

m15fZ6.jpg
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Devlet bana şu resimdeki Uğur Koçyiğit isimli şahsı teslim etsin ve bana 3 günlüğüne bu arkadaşa ne yaparsam yapayım ceza almayacağımın garantisi versin gerisini bana bıraksın.Bu tarz adamlara yapacaklarım bu forumdaki bu adama kızgın insanların bile miğdesini bulandırır.Bu insan artıkları ne hapis cezasını ne idam cezasını hak ediyor.Hızlı ölüm bunlar için kurtuluş olur.Bunları küçük küçük parçalara ayırarak günlerce yaşatarak acı çektirerek öldüreceksin.Acıdan bayıldıklarında adrenaleni vuracaksın kendilerine gelecekler işkenceye devam edeceksin.Bütün süreci video çekip Youtube a koyacaksın "Çocuk istismarcılarına,çocukların canını yakanlara işte bunlar oluyor" diye başlık atacaksın görün bakın bakalım başka kimse cesaret ediyor mu?

Modern bir ülke olsa eğitim,adalet filan derdim ama bu tarz ilkel ülkelerde bu işler ne yazık ki böyle çözülür.Benim teklifim hala geçerli devlet bana bu lavuğu ve 3 gün sınırsız yetki versin arkasından evime arta kalanları temizlemek için bir temizleme ekibi göndersin.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
312
Motosikleti
KTM 790 Adventure
Aynı yaş ve aynı isimde bir kız evladım var. Bu olayın beni nasıl etkilediğini dile getirebilmem bile mümkün değil. Kızımı, müstakil evimin bahçesinde bile oyun oynarken çok sık aralıklarla kontrol ediyorum. Kendi çocukluğumu hatırlıyorum, akşam hava karardıktan sonra dahi kızlı-erkekli sokaklarda oynardık, ebeveynlerimizin bir endişesi yoktu. Biz ne ara bu hale geldik, neden artık çocuklarımızı oynamaları için dışarıya arkadaşlarının yanına gönderemez olduk bir cevap bulamıyorum diyeceğim ama aslında cevabı çok basit. Eften püften cezaları KHK kararıdır diyerek yasaya koyan hükümet, bu tarz insanlık dışı cinayetler, tecavüzler karşısında caydırıcı ağır cezalar vermemesi bunun asıl nedeni olduğunu düşünüyorum. Eğerki bütün deliller toplanmış, olayı gerçekleştirdiği kesin olarak ispatlanmış bu tarz cani şahsiyetler varsa direk İDAM edeceksin. İdam edildiğinide duyuracak hatta ilaçla yaşamına son verilen caninin ölüm anını video ile yayınlayacaksın. Eskiden idam cezası hakkında kararsızdım ama artık bundan başka bir caydırıcı ceza olabileceğini düşünmüyorum.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Devlet bana şu resimdeki Uğur Koçyiğit isimli şahsı teslim etsin ve bana 3 günlüğüne bu arkadaşa ne yaparsam yapayım ceza almayacağımın garantisi versin gerisini bana bıraksın.Bu tarz adamlara yapacaklarım bu forumdaki bu adama kızgın insanların bile miğdesini bulandırır.Bu insan artıkları ne hapis cezasını ne idam cezasını hak ediyor.Hızlı ölüm bunlar için kurtuluş olur.Bunları küçük küçük parçalara ayırarak günlerce yaşatarak acı çektirerek öldüreceksin.Acıdan bayıldıklarında adrenaleni vuracaksın kendilerine gelecekler işkenceye devam edeceksin.Bütün süreci video çekip Youtube a koyacaksın "Çocuk istismarcılarına,çocukların canını yakanlara işte bunlar oluyor" diye başlık atacaksın görün bakın bakalım başka kimse cesaret ediyor mu?

Modern bir ülke olsa eğitim,adalet filan derdim ama bu tarz ilkel ülkelerde bu işler ne yazık ki böyle çözülür.Benim teklifim hala geçerli devlet bana bu lavuğu ve 3 gün sınırsız yetki versin arkasından evime arta kalanları temizlemek için bir temizleme ekibi göndersin.

çocuk ölmüş, bu saatten sonra ne yapsak boş.

çocuklarınızı kesinlikle yalnız ve başıboş bırakmayın arkadaşlar. adım adım takip edin.

toplum, potansiyel katil ve sapıklar ile dolu. sabah günaydın dediğiniz, beraber çay içtiğiniz insanın içinde neler var bilemezsiniz.

çocuklarınızı koruyun lütfen.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Şeriat gelsin denince milletin eli ayağı birbirine dolanıyor ne olduğunu bilmedikleri için, Allahın kanunları hükmü üzerine hüküm olursa daha çok böyle ne olduğu belirsiz yaratıklar türer...Hırsızlıktan tutuklanıp kameralara karşı oynayan yüzsüzün dibi insanlıktan nasibi olmayanlar türer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst