Eylül ayı - deniz sezonunu kapamaca turu

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkadaşlar, bugün motora atladım ve eylül ayının ikinci yarısı havalar iyice serinlemeden kıçımı bir tuzlu suya sokayım dedim. Tomi reis gibi tek tabanca takılıyorum. Önce köye bi uğradım. Köy bomboş. Gençler hep ilçedeler. Eskisi gibi tarla tapan işlerini yapacak kimse kalmamış. Köy kahvesinde iki üç tane ihtiyar vardı. Bir korna çalıp geçtim denize doğru yol aldım. Aşağıdaki resimler bizim köye ait küçük bir koy. Burada biraz ileride rodos var çıplak gözle görülüyor. Neyse atıyorum resimleri:

Bizim köyün girişi





Vardım denize. Şu karşı kayaliklardan aşağıya atladım birkaç sefer. Denizde En sevdiğim aktivite budur.



Bu da üstteki fotoğrafın tam karşısı:



Bir tane daha aldım orada foto:



Koyun ismi "aşı koyu" 5 km kadar toprak yoldan geliniyor. Sonra geri döndüm eve geldim. Yarın başka bir yere gidip oradan da fotolar atacağım takipte kalın. Sağlıcakla.

Not: yolda bir İstanbul plakalı araç durdurdu. Hocam bu ne ya denize kadar hep böyle bozuk mu bu yol dedi. Maalesef bozuk dedim adam geri döndü yahu. Yav arkadan audiler mercedesler geçiyor bizimki ford fiestasini toprak yola sokmaktan imtina etti iyi mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yaw reis hala 40.000km olmamis motor,hiç mi binmiyorsun?

Tekerine,daş,torpak,bilimum haşarat değmesin :)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,641
Motosikleti
Ns200 15"
Tam yüzmelik yer şu Marmara Denizine b*klu dere diyorum artık, şöyle temiz koylara ve sahillere hasretim. İzmir bu konuda çok iyi hem karada hem suda çok güzel :cherry:.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Güney Ege’de Eylül ayında sezon bitmez daha, geçen sene 15 Ekime kadar denize girmiştik, güzel bir koymuş Aşı koyu yüzer iskele bar herhangi bir tesis var mı yeme içme için?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tam yüzmelik yer şu Marmara Denizine b*klu dere diyorum artık, şöyle temiz koylara ve sahillere hasretim. İzmir bu konuda çok iyi hem karada hem suda çok güzel :cherry:.

Soros körfezi var ya orası da çok güzel fotolardan gördüğüm kadarıyla.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Köye ait yazınca kuytu bir koy sandım , şezlong şemsiyeler açılmış kalabalık biryere benziyor , 20 sinde çıkıp bir kaç gün tenha koylarda takıldıkdan sonra 23 Eylül de Sarıgerme deki motosiklet festivaline katılacağım , bildiğin güzel sakin koyları paylaş takipteyim ;) iyi gezmeler..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Güney Ege’de Eylül ayında sezon bitmez daha, geçen sene 15 Ekime kadar denize girmiştik, güzel bir koymuş Aşı koyu yüzer iskele bar herhangi bir tesis var mı yeme içme için?

Tesis var ama fiyatlar uçuk. İnsan gibi fiyat olsa da herkes yese içse olma mı diye düşünüyor insan ama işte tr'de herkes herkesi öpmeye çalıştığı için öpülmeden bir gün geçirmek büyük başarı gerçekten

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Köye ait yazınca kuytu bir koy sandım , şezlong şemsiyeler açılmış kalabalık biryere benziyor , 20 sinde çıkıp bir kaç gün tenha koylarda takıldıkdan sonra 23 Eylül de Sarıgerme deki motosiklet festivaline katılacağım , bildiğin güzel sakin koyları paylaş takipteyim ;) iyi gezmeler..

Reis birkaç gün arayla foto atacağım sen burayı takip et.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

ooo süper olsada bizde girsek

Su çok güzeldi sıcacık tam girme zamanı bu mevsim.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Peki aşı koyu veya yan taraftaki koylarda çadırla kamp yapma imkanı var mı acaba?
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Sağol levent reis. Bakalım motor parcalanana kadar binmeye devam edeceğiz bu gidişle. Fiyatlar arşa çıktı.

Tam benim kafa...

Madem motora biniyorsun her yola gireceksin.
Yeterki köpek olmasın :)

Şu aşı koyunun konumunu bir atsan yahu.
Merak ettim mevkiini.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Tam benim kafa...

Madem motora biniyorsun her yola gireceksin.
Yeterki köpek olmasın :)

Şu aşı koyunun konumunu bir atsan yahu.
Merak ettim mevkiini.



Abi Google haritalarda aşı koyu yaz geliyor.

Abi köpek olsa ne olur ki ben köpeklerin beni kovalamasından zevk alıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

Peki aşı koyu veya yan taraftaki koylarda çadırla kamp yapma imkanı var mı acaba?

Valla oranın işletmecisi ile konuşmak lazım. İzin veriyorlar mı bilmiyorum. İzin verseler bile parasını alırlar diye düşünüyorum.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bir arkadaşım İstanbuldan Ortacaya hicret etti. Şimdi hatırladım o koyu.
Kayalar falan olan bir yeri varmı oranın. Yamaç planörü yapılır diyordu.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bir arkadaşım İstanbuldan Ortacaya hicret etti. Şimdi hatırladım o koyu.
Kayalar falan olan bir yeri varmı oranın. Yamaç planörü yapılır diyordu.

Zipline diye bir zımbırtı var. Bir taraftan diğer tarafa tel çekmişler üzerinde bir o yana bir bu yana geziyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst