- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, bugün motora atladım ve eylül ayının ikinci yarısı havalar iyice serinlemeden kıçımı bir tuzlu suya sokayım dedim. Tomi reis gibi tek tabanca takılıyorum. Önce köye bi uğradım. Köy bomboş. Gençler hep ilçedeler. Eskisi gibi tarla tapan işlerini yapacak kimse kalmamış. Köy kahvesinde iki üç tane ihtiyar vardı. Bir korna çalıp geçtim denize doğru yol aldım. Aşağıdaki resimler bizim köye ait küçük bir koy. Burada biraz ileride rodos var çıplak gözle görülüyor. Neyse atıyorum resimleri:
Bizim köyün girişi


Vardım denize. Şu karşı kayaliklardan aşağıya atladım birkaç sefer. Denizde En sevdiğim aktivite budur.

Bu da üstteki fotoğrafın tam karşısı:

Bir tane daha aldım orada foto:

Koyun ismi "aşı koyu" 5 km kadar toprak yoldan geliniyor. Sonra geri döndüm eve geldim. Yarın başka bir yere gidip oradan da fotolar atacağım takipte kalın. Sağlıcakla.
Not: yolda bir İstanbul plakalı araç durdurdu. Hocam bu ne ya denize kadar hep böyle bozuk mu bu yol dedi. Maalesef bozuk dedim adam geri döndü yahu. Yav arkadan audiler mercedesler geçiyor bizimki ford fiestasini toprak yola sokmaktan imtina etti iyi mi?
Bizim köyün girişi


Vardım denize. Şu karşı kayaliklardan aşağıya atladım birkaç sefer. Denizde En sevdiğim aktivite budur.

Bu da üstteki fotoğrafın tam karşısı:

Bir tane daha aldım orada foto:

Koyun ismi "aşı koyu" 5 km kadar toprak yoldan geliniyor. Sonra geri döndüm eve geldim. Yarın başka bir yere gidip oradan da fotolar atacağım takipte kalın. Sağlıcakla.
Not: yolda bir İstanbul plakalı araç durdurdu. Hocam bu ne ya denize kadar hep böyle bozuk mu bu yol dedi. Maalesef bozuk dedim adam geri döndü yahu. Yav arkadan audiler mercedesler geçiyor bizimki ford fiestasini toprak yola sokmaktan imtina etti iyi mi?
Son düzenleme:
