- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Canlarım, sizler için durmuyor adeta it gibi geziyorum. Sırf sizin için ha, başkası olsa kıçımı kaldırmam yataktan. Neyse başlayalım:
Bugün sarsala koyuna gittim. Sarsala koyu Muğla ili Dalaman ilçesine bağlı bir koy. Göcek koyları denilen yerin içinde kalıyor. Öğlen çıktım yola:

Giderken size bir göl eşlik ediyor: KOCAGÖL

Tam tepeye çıkınca o harika manzara zuhur ediyor:



Sahile inince insanlarin olduğu yerden uzaklastim ve ıssız bir yerde güzelce denize girdim

Akşam eve dönerken de dalaman termal kükürt kaplıcasına öyle ayaküstü bir girdim çıktım. Esen kalın. Yarın da gezeceğim beni bekleyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Denizden cikarken ayağımı kayaliklara vurmustum. Havluyu aldim telefonu aradım çantada buldum derken birkac dakika gectikten sonra yere bi baktim, hani kurban keserken her yer kan olur ya öyle kan leş olmuş her yer. Ulan diyorum bu ne? Nerden geldi bu kan derken baktim benim ayak damarı kesilmiş foşur foşur kan akıyor. Bakıyorum kan fışkırıyor aq. Bekledim birkaç dakika suya soktum şükür durdu. Hani bir ünite kan gitmiştir diye düşünüyorum o kadar fazlaydı. Acayip bir deneyim oldu benim için.
Bugün sarsala koyuna gittim. Sarsala koyu Muğla ili Dalaman ilçesine bağlı bir koy. Göcek koyları denilen yerin içinde kalıyor. Öğlen çıktım yola:

Giderken size bir göl eşlik ediyor: KOCAGÖL

Tam tepeye çıkınca o harika manzara zuhur ediyor:



Sahile inince insanlarin olduğu yerden uzaklastim ve ıssız bir yerde güzelce denize girdim

Akşam eve dönerken de dalaman termal kükürt kaplıcasına öyle ayaküstü bir girdim çıktım. Esen kalın. Yarın da gezeceğim beni bekleyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Denizden cikarken ayağımı kayaliklara vurmustum. Havluyu aldim telefonu aradım çantada buldum derken birkac dakika gectikten sonra yere bi baktim, hani kurban keserken her yer kan olur ya öyle kan leş olmuş her yer. Ulan diyorum bu ne? Nerden geldi bu kan derken baktim benim ayak damarı kesilmiş foşur foşur kan akıyor. Bakıyorum kan fışkırıyor aq. Bekledim birkaç dakika suya soktum şükür durdu. Hani bir ünite kan gitmiştir diye düşünüyorum o kadar fazlaydı. Acayip bir deneyim oldu benim için.
Son düzenleme:

