Eylül ayı - deniz sezonunu kapamaca turu 2

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Canlarım, sizler için durmuyor adeta it gibi geziyorum. Sırf sizin için ha, başkası olsa kıçımı kaldırmam yataktan. Neyse başlayalım:

Bugün sarsala koyuna gittim. Sarsala koyu Muğla ili Dalaman ilçesine bağlı bir koy. Göcek koyları denilen yerin içinde kalıyor. Öğlen çıktım yola:



Giderken size bir göl eşlik ediyor: KOCAGÖL



Tam tepeye çıkınca o harika manzara zuhur ediyor:







Sahile inince insanlarin olduğu yerden uzaklastim ve ıssız bir yerde güzelce denize girdim



Akşam eve dönerken de dalaman termal kükürt kaplıcasına öyle ayaküstü bir girdim çıktım. Esen kalın. Yarın da gezeceğim beni bekleyin.



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

Denizden cikarken ayağımı kayaliklara vurmustum. Havluyu aldim telefonu aradım çantada buldum derken birkac dakika gectikten sonra yere bi baktim, hani kurban keserken her yer kan olur ya öyle kan leş olmuş her yer. Ulan diyorum bu ne? Nerden geldi bu kan derken baktim benim ayak damarı kesilmiş foşur foşur kan akıyor. Bakıyorum kan fışkırıyor aq. Bekledim birkaç dakika suya soktum şükür durdu. Hani bir ünite kan gitmiştir diye düşünüyorum o kadar fazlaydı. Acayip bir deneyim oldu benim için.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Geçmiş olsun güzel gezmişsin .Şöyle yedi sekiz sene sonra oralara kalıcı yerleşmek senin şu an yaptığını yapmak hayalim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
süper yerler ege akdeniz de görülecek daha çok yer var bunu görmüş oldum
geçmiş olsun
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Geçmiş olsun güzel gezmişsin .Şöyle yedi sekiz sene sonra oralara kalıcı yerleşmek senin şu an yaptığını yapmak hayalim.

Sizin gibi emekli olmuş çiftler için ideal bir yer okan abi. Özellikle motor kullananlar için tam bir gezi cenneti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

süper yerler ege akdeniz de görülecek daha çok yer var bunu görmüş oldum
geçmiş olsun

Zevkler kişiseldir fakat bana göre gökova körfezi ile kaş'a kadar olan kısım dünyanın en müstesna yerlerinden birisi. Eşsiz bir güzellik barındırıyor.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
yıllardır muğlaya gelir giderim. bizimkiler dalyanda yaşıyor. şurayı herkes söyler bi gidemedim. varsa yoksa iztuzu plajı.
iyi gezi olmuş. sarıgerme tarafına da bi git oralar da fena değildir.

tek sıkıntı yollar. hem çok dar hem de mıcırlı. en iyi lastiği taksan da viraj yapmak çok tehlikeli oluyor. virajda anzsızın karşıdan araba çıksa kaçacak yerin olmuyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yıllardır muğlaya gelir giderim. bizimkiler dalyanda yaşıyor. şurayı herkes söyler bi gidemedim. varsa yoksa iztuzu plajı.
iyi gezi olmuş. sarıgerme tarafına da bi git oralar da fena değildir.

tek sıkıntı yollar. hem çok dar hem de mıcırlı. en iyi lastiği taksan da viraj yapmak çok tehlikeli oluyor. virajda anzsızın karşıdan araba çıksa kaçacak yerin olmuyor.

İztuzu iyidir hoştur ancak aşırı rüzgarlı ve denizi çok dalgalı bir yerdir. O yüzden pek hoşuma gitmiyor orası açıkçası. Ama yine de arada bir giderim.

Sarıgerme'ye git demişsin ama kanka benim köy sarıgerme :) çok eskiden orada hiçbir tesis yokken, inekler falan yayılırken biz denize giriyorduk orada. Sonra Özal döneminde oteller inşa edildi. Tesisler kuruldu. Eski doğal havası kalmadı. Ama yine de bakirlik açısından halk olarak korumaya çalışıyoruz.
Ben sarigermede plaja gitmiyorum. Ahşap tekne var, karşı adaya geçiyoruz. Orada balık falan avlayip denize girip akşam geri dönüyoruz.

 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
İztuzu iyidir hoştur ancak aşırı rüzgarlı ve denizi çok dalgalı bir yerdir. O yüzden pek hoşuma gitmiyor orası açıkçası. Ama yine de arada bir giderim.

Sarıgerme'ye git demişsin ama kanka benim köy sarıgerme :) çok eskiden orada hiçbir tesis yokken, inekler falan yayılırken biz denize giriyorduk orada. Sonra Özal döneminde oteller inşa edildi. Tesisler kuruldu. Eski doğal havası kalmadı. Ama yine de bakirlik açısından halk olarak korumaya çalışıyoruz.
Ben sarigermede plaja gitmiyorum. Ahşap tekne var, karşı adaya geçiyoruz. Orada balık falan avlayip denize girip akşam geri dönüyoruz.

[url]https://i.hizliresim.com/7xotp63.jpg[/url]

ben de sandım ortaca dışından bir yerden geldin :mrgreen:
o zaman bir gün knidos taraflarına git diyeyim :cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Ağlı köyünden yukarı karagöl tarafına çıkarsan ordan da güncel fotolar isteriz, kamp tutkunu olarak en sevdiğim bölgelerden biridir Sandras Dağı.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ağlı köyünden yukarı karagöl tarafına çıkarsan ordan da güncel fotolar isteriz, kamp tutkunu olarak en sevdiğim bölgelerden biridir Sandras Dağı.

Oraya da gittim geçen sene. Karagöl değil Gökçeova gölü orası. Sandras dağının zirvesinde kartal gölü var. Oraya da gittim. Oraları adım adım bilirim.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548


Pazara kadar ne yapacaksaniz yapin. İstanbul'da Pazar öğleden sonra hava soğuyacakmis.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst