extra güvenlik

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu resmi tesadüfen nette dolaşırken buldum bana mantıklı geldi:p


 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motoru alana jant bedava gibi olmuş....


jantı sökmek daha kolay:)
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
vallaha süper bende aynısını yapacam bundan sonra sahi bizim hırsızımız tekeri söker onuda götürür ondanda olmayalım sakın

babaçi abi yazılar aynı oldu ama seninkini görmedim ondan
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
38
Motorlarımız canımızın yongası. Onları çaldırmamak için neler neler düşünüyoruz. Senin önlemin de bana çok ilginç geldi. Daha önce hiç düşünmemiştim.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
ya bişey diyeceğim;

peki ya arabanız yoksa ? otoparktan arabayı sizin motorla beraber çıkarken izlemek de bambaşka olur doğrusu :queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler sanırım araba volvo esas olay orda sağlamlık:pbijonlar hariç:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
sanırım bu sitede öyle birşeye kalkışacak kadar sivri zekalı bir insan yoktur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst