aykan Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 3,439 24 Haz 2008 Konu Yazar #1 Bu resmi tesadüfen nette dolaşırken buldum bana mantıklı geldi
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 24 Haz 2008 #3 motoru alana jant bedava gibi olmuş.... jantı sökmek daha kolay
gogo23 Katılım 30 Eyl 2007 Mesajlar 103 24 Haz 2008 #4 vallaha süper bende aynısını yapacam bundan sonra sahi bizim hırsızımız tekeri söker onuda götürür ondanda olmayalım sakın babaçi abi yazılar aynı oldu ama seninkini görmedim ondan Son düzenleme: 24 Haz 2008
vallaha süper bende aynısını yapacam bundan sonra sahi bizim hırsızımız tekeri söker onuda götürür ondanda olmayalım sakın babaçi abi yazılar aynı oldu ama seninkini görmedim ondan
A Azimli Katılım 26 May 2008 Mesajlar 38 24 Haz 2008 #5 Motorlarımız canımızın yongası. Onları çaldırmamak için neler neler düşünüyoruz. Senin önlemin de bana çok ilginç geldi. Daha önce hiç düşünmemiştim.
Motorlarımız canımızın yongası. Onları çaldırmamak için neler neler düşünüyoruz. Senin önlemin de bana çok ilginç geldi. Daha önce hiç düşünmemiştim.
Sj's Katılım 8 Haz 2006 Mesajlar 2,033 24 Haz 2008 #6 ya bişey diyeceğim; peki ya arabanız yoksa ? otoparktan arabayı sizin motorla beraber çıkarken izlemek de bambaşka olur doğrusu :queen::queen:
ya bişey diyeceğim; peki ya arabanız yoksa ? otoparktan arabayı sizin motorla beraber çıkarken izlemek de bambaşka olur doğrusu :queen::queen:
aykan Katılım 12 Mar 2006 Mesajlar 3,439 24 Haz 2008 Konu Yazar #7 beyler sanırım araba volvo esas olay orda sağlamlıkbijonlar hariç:queen:
gogo23 Katılım 30 Eyl 2007 Mesajlar 103 24 Haz 2008 #8 sanırım bu sitede öyle birşeye kalkışacak kadar sivri zekalı bir insan yoktur
muzaffer1968 Katılım 14 Nis 2008 Mesajlar 5,242 26 Haz 2008 #10 şimdi arabamı emniyette motormu :silent: r: :mrgreen: