Evde 7000 Hamam Böceği Besleyen Kız..

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
bunların tanesi 10 liraya satılıyor bizde ve piyasa epey boş. iş kurmak isteyenler hamam böceği üreticiliğini düşünebilir :)
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Milyon verseler bakmam geçen dükkanın arkasında yatıyorum birisi yüzümden geçtide aklım başımdan çıktı ya..Amanın birde yatağın içini doldurmuş kesin düşer bayılırdım korkudan..:cyclopsan
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Evcil hayvanların sağlıklı beslenmesi için çok iyi birer protein kaynakları bunlar, fakat öyle tanesi 10 TL filan olamaz. Orayı yıkarlar :)

Çekirge hamam böceği ortalama 1-2 TL fiyatları varmış, çok özel ve büyük tipler belki 5-10 TL vardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------

Onlar çoğalır, biz çoğaltırız da kime satacaz bunu :mrgreen:

Evinde sürüngen ve kedi besleyenler talep ediyor.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
link yerine resim atın net paketim bitiyo göremedim böcekleri
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Buna benzer böcek besleme videoları var, genelde yem olarak kullanılıyorlar, ve şu an üreten bilen az. Egzotik hayvan beslerseniz ihtiyacınız olur..:cat: Ama genede hamamböcüğü bu iğrenç gelir hep bana görüntüsü bile yeter.. :D
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Kızın ailesinde var bir delilik. Ne diye izin veriyorsun böyle bir şeye, kedi, kuş, hamster, balık, bukalemun besle evcil hayvanım var dersin.
Tez zamanda ilaçlama firmasına haber verile. Böceklere telef edile.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Evcil hayvanların sağlıklı beslenmesi için çok iyi birer protein kaynakları bunlar, fakat öyle tanesi 10 TL filan olamaz. Orayı yıkarlar :)

Çekirge hamam böceği ortalama 1-2 TL fiyatları varmış, çok özel ve büyük tipler belki 5-10 TL vardır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------



Evinde sürüngen ve kedi besleyenler talep ediyor.

10 TL bana da afaki bir rakam gibi geldi. Düşünüyorum da tanesi 2tl olsa 100bin tane ürettik desek 200bin TL. Hmmm güzel para, baya güzell :thumleft:

Bide bunlar çok kolay üreyen ve her şarta aşırı dayanıklı canlılar. Üretimi de kolay olsa gerek. Yavaş yavaş bi hesap kitaba başlayayım en iyisi, sermayenin temeli de bizim evin bodrumunda var, 10 tane yakaladım mı gerisi gelir :p

Sürüngen besleyenlerin almasını anlarım da kedi yemez yahu bunu. Kediye mama yerine böcek verildiğini duymamıştım, ilginç...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"10 TL bana da afaki bir rakam gibi geldi. Düşünüyorum da tanesi 2tl olsa 100bin tane ürettik desek 200bin TL. Hmmm güzel para, baya güzell "



Ulan 50 milyon burası 1000 kişi olsa
https://www.youtube.com/watch?v=h9aEc64m1Kc
https://www.youtube.com/watch?v=h9aEc64m1Kc
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst