[Eskişehir - MT]

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
RX le ilk kazamı yaptım.......

Bugün buluştuktan sonra Atatürk cd.sinde önümde duran kamyonete çarptımm duramayarak bende bişi yok şükür bi kaç sıyırık var...Motorun da ayna,sinyaller,km saati kırıldı direksiyon yamuldu....:( Suç bendeydi hız vardı durmadı motor :(


Allah bidaha göstermez inşallah ilk ve son olurr....Kazasız sürüşler...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
geçmiş olsun süleyman sende bir sey yok degilmi keşke sende gelseydin bizle şükür önemli bir sey yok herhalde motorda hasar çokmu
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
süleyman geçmiş olsun..aman daha dikkatli olun şehir içinde,neyin nerden çıkacağı belli olmuyo..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Saolun abiilerim saol Aytaç işte olcak la ölceğe çare yok derler ona bakarsann gel burdan gidelimm dedim gelmedinn :) Bende bişi yok şükür motorda ufak tefek işte sinyal far aynalar debriyaj kırıldı en kötüsü direksiyon yamuldu :pale: o kadar .... Abi arkadaş bekliyodu ondan gelemedimm yaa öle oldu sağlık olsunn 1-2 hafta sonra yollara çıkarımm :D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
93
güzel bi gündü arkadaşlar teşekkürler.özlemişim sizi :)

süleyman geçmiş olsun sen bişey olmaması sevindirici..

murat senin motorda süpermiş kazasız belasız dostum..

scooterdan vaz gecirmeye calışıyo bazı arkadaşlar beni aşağılama taktiğiyle :D ama memnunum giderken yayıla yayıla,motordan inince soyunup dokunup bagaja doldurmak gibisi varmı,varsın olmasın ara gazı ;)

aynı kafadanız seninle bakalım benimde bi 500 lük xciting veya x9 yolda ....

cünyet abim senin makinaya bi kan akıt şart abi cok nazara gelir o bebek...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Saolun abiilerim saol Aytaç işte olcak la ölceğe çare yok derler ona bakarsann gel burdan gidelimm dedim gelmedinn :) Bende bişi yok şükür motorda ufak tefek işte sinyal far aynalar debriyaj kırıldı en kötüsü direksiyon yamuldu :pale: o kadar .... Abi arkadaş bekliyodu ondan gelemedimm yaa öle oldu sağlık olsunn 1-2 hafta sonra yollara çıkarımm :D




kardeşim geçmiş olsun aman kendine dikkat et ... ben gezmeye cıkıyorum buyuk ıhtımal eti park ın orda gezıyor olurum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suleyman gecmıs olsun..
bende 10 dakka uygrayabıldım cok sey kacırdım ama ıse dınmek zorundaydım :(
neyse bı dahakı toplantıya katılırım ısallah..
koyun bakem fotolarıda gorelım..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Stewkan;
dostum sizi kaybettik. Umut'la beraber arkamızdan geliyordunuz. Sonra bir anda yok oldunuz.
Bekledik. Siz gelmeyince. Sinan geri döndü. Tekrar tekrar baktı. Ama sanırım irtibat koptu. K.bakmayın.
---

Bugün saat 14:00 itibariyle buluşmaya gelen herkese teşekkür ediyoruz! :cat::cat:

En kısa zamanda Tekrar görüşmek dileğiyle...

--- --- ---

Süloo geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
süper bi gün geçirdik gene fotoğraflar yoldadır umarım.Tanışamadığım üyeler vardı onlarla da tanıştık bugünkü toplanma vesilesiyle.Herkese çok çok teşekkür ederim emeği geçen herkese gelen gelmeyen herkesin hayatımdaki yeri inanın bambaşka.İyi ki varsın ESKİŞEHİR MT:rendeer:

Cüneyt abi sana da ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.Makinan çok güzel abi Allah kazadan beladan esirgesin ve sorunsuz binmek nasip etsin abicim:cat:Nasipse 2-3 sene içinde birde benim motor için toplanırız böyle...

Herkese iyi akşamlar dilerim...

ahmedim kendine gelebildinmi :queen::queen::queen: senin yerinde olmak isterdim bugün:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bugün buluştuktan sonra Atatürk cd.sinde önümde duran kamyonete çarptımm duramayarak bende bişi yok şükür bi kaç sıyırık var...Motorun da ayna,sinyaller,km saati kırıldı direksiyon yamuldu....:( Suç bendeydi hız vardı durmadı motor :(


Allah bidaha göstermez inşallah ilk ve son olurr....Kazasız sürüşler...

hay allah. geçmiş olsun kardeşim ucuz atlatmışsın bari. yamaha işte duramıyo yol istiyo :queen::queen::queen:

geçmiş olsun süleyman sende bir sey yok degilmi keşke sende gelseydin bizle şükür önemli bir sey yok herhalde motorda hasar çokmu

abicim allah kazasız seyahatler nasip etsin. biyerine motorun boncuk as en kısa zamanda ya da ben sana hediye ediyim bitane :mrgreen::mrgreen:

scooterdan vaz gecirmeye calışıyo bazı arkadaşlar beni aşağılama taktiğiyle :D ama memnunum giderken yayıla yayıla,motordan inince soyunup dokunup bagaja doldurmak gibisi varmı,varsın olmasın ara gazı ;)

aynı kafadanız seninle bakalım benimde bi 500 lük xciting veya x9 yolda ....

cünyet abim senin makinaya bi kan akıt şart abi cok nazara gelir o bebek...

salih abi ben sinan kırmızı rokko'cu. memnun oldum tanıştığımıza.sana da kazasız sürüşler abisi büyük dink'le :) SCOOTER kardeşliği. gökhan'ım da olsa güzel olurdu :)

Stewkan;
dostum sizi kaybettik. Umut'la beraber arkamızdan geliyordunuz. Sonra bir anda yok oldunuz.
Bekledik. Siz gelmeyince. Sinan geri döndü. Tekrar tekrar baktı. Ama sanırım irtibat koptu. K.bakmayın.
Arkadaşlar irtibat ve böyle zamanlar için : 0 555 765 45 44 ( viper_1) Volkan diye kaydedin.

Bugün saat 14:00 itibariyle buluşmaya gelen herkese teşekkür ediyoruz! :cat::cat:

En kısa zamanda Tekrar görüşmek dileğiyle...

he yaa. o kadar döndüm geri kavşaktan taa enveriyeye kadar bktım ordan anadoluya asıldım ama yakalayamadım seni hakan. neyse senle de tanıştığıma memnun oldum hakan (kırmızı tokkocu-sinan):):):)

bikaç foto. endekiler. :)

s489ld2.jpg


:queen: :queen: :queen:

s490ag7.jpg


s491bc7.jpg


s492kb6.jpg


işte günü fotosu. :)

s493zs5.jpg

arkadaşlar ben mesajı yazdığım esnada tahminim 3,0 civarlarında bi deprem hissettik biz evde şuan biraz kalp çarpıntısı var hafiften:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
geçmiş olsun dikkatli olmak lazım özellikle Atatürk caddesi,kızılcıklı,cengiz topel gibi şehrin göbeğinde bulunan caddelerde fazla gaz açmayın arkadaşlar.dünde Atatürk caddesinde şerefsizin biri beni sıkıştırdı çok şükür bişey yok.allah tekerimizi düz bastırsın bu sezon kazasız bi sezon olsun inşallah.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
geçmiş olsun dikkatli olmak lazım özellikle Atatürk caddesi,kızılcıklı,cengiz topel gibi şehrin göbeğinde bulunan caddelerde fazla gaz açmayın arkadaşlar.dünde Atatürk caddesinde şerefsizin biri beni sıkıştırdı çok şükür bişey yok.allah tekerimizi düz bastırsın bu sezon kazasız bi sezon olsun inşallah.

burak kardeşim eskişehirde baska cadde yokkı zaten işlek olarak :d valla benım korna süper emirhan ve hamza ıyı bılıyor bastımmmı sureklı arabadakıler sasırıyor
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
Gökhan Ankarada mı :cyclopsan Eeee Gökhanı ziyarete gelmişken bana da seslenirsiniz herhalde dimi majestem :cherry:


tabii sesleniriz leydim.

tamamı gece olan dönüş yolculugu sonucunda seyitgazi-kırka-büyükyayla-afyon gezimizden sag sağlim dönmüş bulunmaktayız.
fotolar ilerleyen saatlerde buradaaa...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Bugün buluştuktan sonra Atatürk cd.sinde önümde duran kamyonete çarptımm duramayarak bende bişi yok şükür bi kaç sıyırık var...Motorun da ayna,sinyaller,km saati kırıldı direksiyon yamuldu....:( Suç bendeydi hız vardı durmadı motor :(


Allah bidaha göstermez inşallah ilk ve son olurr....Kazasız sürüşler...

Çok büyük geçmiş olsun :rendeer: İlk ve son olur inşallah...
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
len uğur şu fotoları küçült ya bune böle yaw:D:D


sülooom geçmiş olsun.dikkatli ol.

hakan hocam yaw sen benim sinyal verdiğimi görmedinmi ya_?neo nun oraya döndük.görmüş olman lazımdı...kaybettik valla kusura bakma:S

pardon uğurcum benim bil açarken biraz sorun yaşadı galiba:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst