[Eskişehir - MT]

Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Pazartesi benim iş yaşya...
Sinan abi motoru bıraktım ben abiya allah sana daha iyilerini versin ya birde şöyle bak abi en başından kanuniyi alasıya az daha koyup 2000 e temiz ybr alırdın;)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Pazartesi benim iş yaşya...
Sinan abi motoru bıraktım ben abiya allah sana daha iyilerini versin ya birde şöyle bak abi en başından kanuniyi alasıya az daha koyup 2000 e temiz ybr alırdın;)

dostum senın kanuni scooter duruyormu yoksa yayanmı takılacaksın
ben yatar eskişehir mt iyi geceler
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
günaydın Eskişehir MT.

Şu toplanma işinin pazartesi olmasının özel bir nedeni varmı arkadaşlar. cumartesi yada pazar günü olursa katılım daha çok olmazmı. zira pazartesi iş çıkışı yada okul çıkışına sıkıştımış olacağız buluşmayı.

herkese mutlu günler.:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
günaydın Eskişehir MT.

Şu toplanma işinin pazartesi olmasının özel bir nedeni varmı arkadaşlar. cumartesi yada pazar günü olursa katılım daha çok olmazmı. zira pazartesi iş çıkışı yada okul çıkışına sıkıştımış olacağız buluşmayı.

herkese mutlu günler.:rendeer:

Sana katılıyorum cumartesi akşamları fix belirlense daha iyi olabilir bence..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alırlar alırlar merak etmeyin :cherry: Ahhh Ahhh pazartesi orada olabilsem keşke :salut:

Posta bahçenin fiyatlar kalın belki ama bir kerelik çiğbörek keyfi hesabı ödeyebiliriz yaw :p

BUuarada Motoru Satdım İlk AlınTerim GitDi:pr::pale::salut:

Allah daha iyilerini versin canım ya hayırlısı :pale: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
viravira26 nasılsın sana bi sorum olacak suan salcano shopper mı kullanıyorsun???
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
hocam bende yeni skygo aldımda kasa falan herşey aynı çin işi yani nasıl memnunmusun püf noktaları nelerdir motorun ömrünü uzatmak için yağını değiştirmeyi düşünüyorum neler yapmak gerekir bi sana danışayım dedim.
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
hocam bende yeni skygo aldımda kasa falan herşey aynı çin işi yani nasıl memnunmusun püf noktaları nelerdir motorun ömrünü uzatmak için yağını değiştirmeyi düşünüyorum neler yapmak gerekir bi sana danışayım dedim.

evet haklısın herşiyle aynı bunlar.
valla ben memnunum motorumdan.periyodik bakımını yaptırıyorum herhangi bi sorun çıkartmıyor. yani diğer markalarda olan sorunlardan ekstra yada daha sıklıkta olan bi sorunla karşılaşmadım. yağını bikere değiştirdim. üstelik çekimi ve hızı çok güzel 120 yi rahatlıkla buluyorum zaten ibre 120 son.

gerçi bu aralar hava filtresinde bi sorun var ama bitürlü gidemiyorum servise.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
evet haklısın herşiyle aynı bunlar.
valla ben memnunum motorumdan.periyodik bakımını yaptırıyorum herhangi bi sorun çıkartmıyor. yani diğer markalarda olan sorunlardan ekstra yada daha sıklıkta olan bi sorunla karşılaşmadım. yağını bikere değiştirdim. üstelik çekimi ve hızı çok güzel 120 yi rahatlıkla buluyorum zaten ibre 120 son.

gerçi bu aralar hava filtresinde bi sorun var ama bitürlü gidemiyorum servise.

Eyw. benimde viteste ufak problem wardı 3.gün çıktı rahat geçiş yapmıyodu zor zar düzelttim yardımcı olduğun için saol..
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Evet umarım halledersin ama dediğim gibi çok fiyat çekiyorlar iyice araştır hemen anlık kararla yaptırma

teknik ressamım ne kdr yaparım bilmem ama beceririm herhalde şuanda işteyim zten netten buldum bi kaç desen şablon cıkartıp cumartesi boyıcam inş ben bile merak ediyorum tawsiyen için saol senin motorda hoş duruyo walla.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
teknik ressamım ne kdr yaparım bilmem ama beceririm herhalde şuanda işteyim zten netten buldum bi kaç desen şablon cıkartıp cumartesi boyıcam inş ben bile merak ediyorum tawsiyen için saol senin motorda hoş duruyo walla.

2 sene olmasına az kaldı 15.000 km dolmak üzere birde arıza yaptıgı aylardakikm sayarsak 20.000 bakalım nasip bu sene elden çıkartıp sonbahara doğru değişik bir tarz makina düşünüyorum capona terfi zamanı geldi bizim motorları sıkıştırmadığın sürece sorun yok seni uzun yıllar idare eder
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Pazartesi benim iş yaşya...
Sinan abi motoru bıraktım ben abiya allah sana daha iyilerini versin ya birde şöyle bak abi en başından kanuniyi alasıya az daha koyup 2000 e temiz ybr alırdın;)

valla ne desen haklısın faruk'um :) o zamalar ilk alcaz ya rokko gözümüze güzel göründü. ne bilim kullanımı kolay filan dedik. vitesli almayalım dedik öle başladık. :) babamın da ilk motoru scooter'mış. belki bileniniz vardır BAJAJ marka elden debriyajlı elden vitesli 400cc :) ama yaklaştım faruk'um en fazla haziran gibi alırım. emok'a ybr'mle gitcem inşallah :)

sen napıyosun şimdi ? özletme kendini popcornla gel yav :) motoru bırakamazsın bak söliyim. koltuga alıştın bikere :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
2 sene olmasına az kaldı 15.000 km dolmak üzere birde arıza yaptıgı aylardakikm sayarsak 20.000 bakalım nasip bu sene elden çıkartıp sonbahara doğru değişik bir tarz makina düşünüyorum capona terfi zamanı geldi bizim motorları sıkıştırmadığın sürece sorun yok seni uzun yıllar idare eder

Hayırlısı olsun iyi bakmışsın walla güzel temiz gördüm ben istediğin gibi olur inş:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst