[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oguzhanın dedıgı toplantıyı yapıcaksak haftaya pazartesı aksamı yapalım..bende katılmak ıstıyom we pazartesı harıc gelemem..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ah ah şimdi Gemlikte olmak vardı ama neyse :cherry:

Arkadaşlar siz çay muhabbetinizi yapın ben de uygun olacak bir pazar günü
gündüz olmak üzere hepinizle Posta Bahçe çiğbörek keyfi yapalım diyorum :cat:

Bu arada aramıza katılanlar artıyor :

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
Bin9yüz85, basaranmotor

Hoşgeldiniz efendim :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Valla güzelce gezip gelmişsiniz abi havaya baksana deniz falan oh misss valla

hiç sorma hamza mükemmel bir gündü ya güneş batıp gün biterken dönüş vakti geldiğinde içimi bir hüzün basmıştıki sorma :salut: Ama Dylanla konuştum kerata oda sevmiş kendime geldim abi dedi bende söz verdim ona fırsat buldukça gideriz dedim:cherry::wiinkk::bounce::cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hiç sorma hamza mükemmel bir gündü ya güneş batıp gün biterken dönüş vakti geldiğinde içimi bir hüzün basmıştıki sorma :salut: Ama Dylanla konuştum kerata oda sevmiş kendime geldim abi dedi bende söz verdim ona fırsat buldukça gideriz dedim:cherry::wiinkk::bounce::cat:

Götür tabi abi yavrucağı sevinsin ya benimkide hasta hasta yatıyo işte :salut: Allah nasip ederse ben bi motor alıyım beraberde gideriz abi :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk arkadaşım konu motosiklet ollunca akla gelen ilk isim BAŞARAN MOTOR olmalı. hepinize keyifli sürüş[email protected]

Abi motosiklet bakımı deyince aklıma ilk ama ilk Ahmet ustam geliyor üzgünüm :cherry:

Şaka bir yana da başımız sıkıştığında aklımızda olacaksınız. Ama bir şartla; toplantılara da bekliyoruz :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk arkadaşım konu motosiklet ollunca akla gelen ilk isim BAŞARAN MOTOR olmalı. hepinize keyifli sürüş[email protected]

bız burda motorcu oldugumuz ıcın motosıkletlerı hayatımızın parcası halıne getırdıgımız ıcın toplandık.. tamırcı reklamı yapmaya yada ınternetten tamırcı aramak ıcın degıl..bu sıtede yazan motosıklet tamırcısı cok..oguzhan emıroglu , serdar usta ,volkan özmert bu sıteyı takıp edenlerden.ama ben bugune kadar hıc bırının ben bılmemne motorun sahıbıyım.sıze ındırımlı calısıcam..akla ..motor gelmelı gıbısınden bısey yazdıgını ne gordum ne duydum..reklam kokan hareketler bunlar..
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bız burda motorcu oldugumuz ıcın motosıkletlerı hatayımızın parcası halıne getırdıgımız ıcın toplandık.. tamırcı reklamı yapmaya yada ınternetten tamırcı aramak ıcın degıl..bu sıtede yazan motosıklet tamırcısı cok..oguzhan emıroglu , serdar usta ,volkan özmert bu sıteyı takıp edenlerden.ama ben bugune kadar hıc bırının ben bılmemne motorun sahıbıyım.sıze ındırımlı calısıcam..akla ..motor gelmelı gıbısınden bısey yazdıgını ne gordum ne duydum..reklam kokan hareketler bunlar..

Kardes herseye burnunu sokma burada ilgili yetkililer var bir sorun varsa mudahele ederler ve bu mesaja cevap yazma...uzamasın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..

sende bunu netten hep yapıyorsun artislik yapma küçüklüğünü bil sana cevap yazmıyacağım biliyorsun sen hadi bakalım
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
79
haddini bilme konusu

walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..
arkadaşlar ben tamamen buraya bu ilanı verirken sizleri düşünerek verdim... çünkü bu siteye sizin gibi motorcu arkadaşlar sayesinde girdim...amacım hem sizlerle tanışmak, yardımcı olabileceğim konularda yardımcı olmak ve tabiki doğal olarak ben bu işten ekmek yiyorsam kendimi tanıtmak...insanları kıyas etmek hala ufak çocuklara mahsus hareket iken büyüyemeyen insanlar için üzgünüm:( problemi olan varsa özelden yazar... bir başkası ile kütfen kıyas yapmayın...hareketler tabiki reklam kokacak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:::blusssh:
::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy::
::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
::151::::151::::151::::151::::151::
::160::::160::::160::::160::::160::::160::
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sende bunu netten hep yapıyorsun artislik yapma küçüklüğünü bil sana cevap yazmıyacağım biliyorsun sen hadi bakalım

walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..


bora abi'm eren'im yapmayın böle yav üzülüyom bak. iyiki bi eve erken geliyim dedim baktım bakmasaydm keşke :salut::salut:

başaran abi, seni tanıdık eyvallah saol ama fazla da reklaami şeyler yazma abi.ben seni tanıyorum durmuş göstermişti hatta sana geçenlerde rokko'ma 13jant kar lastiği sormuştum bi akşam hatırlarsan belki. bilen seni biliyo ustalığını biliyo gelcek olursak da yerini biliyoruz. saygılar ustam...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
ooo beyler ortalık biraz kızışmış gibi neyse biraz yumuşatalım ortamı aklına takılanlar için söylüyorum teskere aldım dağıtım falan değil.eren pazartesi bana uyar ama diğer arkadaşlar için nasıl olur bilmem ama ben herkesi bi arada görmek istiyorum.hiç olmadı pazar pazartesi yapalım bundan sonra ben her gün müsaitim.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
başaran motor salim abi tamam artık olmus ama bi bir daha reklam yapma abi isteyen sana telden ulasıp dukkanına gelsın


bora abi celallenme sakin ol kimse kimseyi kırmak istemez


eren kardeş sal herseyı yoluna sallla sen mı kurtaracan bu dünyayı kim ne yaparsa yapsın

oğuzhan kardeşim hayırlı teskereler şimdi daha iyi anladım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oguzhan nerelerdesın hacım?
bı gorusek senlen..
hangı cafedesın gelem yanına hemen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst