- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
Valla güzelce gezip gelmişsiniz abi havaya baksana deniz falan oh misss valla
aynen vallaa , abim 74 sayıyor gelsın her yere gıdecem allahın ıznıyle dukkanı ona kakalayıp
Valla güzelce gezip gelmişsiniz abi havaya baksana deniz falan oh misss valla
Valla güzelce gezip gelmişsiniz abi havaya baksana deniz falan oh misss valla
hiç sorma hamza mükemmel bir gündü ya güneş batıp gün biterken dönüş vakti geldiğinde içimi bir hüzün basmıştıki sorma :salut: Ama Dylanla konuştum kerata oda sevmiş kendime geldim abi dedi bende söz verdim ona fırsat buldukça gideriz dedim:cherry::wiinkk::bounce::cat:
hoşbulduk arkadaşım konu motosiklet ollunca akla gelen ilk isim BAŞARAN MOTOR olmalı. hepinize keyifli sürüş[email protected]
hoşbulduk arkadaşım konu motosiklet ollunca akla gelen ilk isim BAŞARAN MOTOR olmalı. hepinize keyifli sürüş[email protected]
bız burda motorcu oldugumuz ıcın motosıkletlerı hatayımızın parcası halıne getırdıgımız ıcın toplandık.. tamırcı reklamı yapmaya yada ınternetten tamırcı aramak ıcın degıl..bu sıtede yazan motosıklet tamırcısı cok..oguzhan emıroglu , serdar usta ,volkan özmert bu sıteyı takıp edenlerden.ama ben bugune kadar hıc bırının ben bılmemne motorun sahıbıyım.sıze ındırımlı calısıcam..akla ..motor gelmelı gıbısınden bısey yazdıgını ne gordum ne duydum..reklam kokan hareketler bunlar..
walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..
arkadaşlar ben tamamen buraya bu ilanı verirken sizleri düşünerek verdim... çünkü bu siteye sizin gibi motorcu arkadaşlar sayesinde girdim...amacım hem sizlerle tanışmak, yardımcı olabileceğim konularda yardımcı olmak ve tabiki doğal olarak ben bu işten ekmek yiyorsam kendimi tanıtmak...insanları kıyas etmek hala ufak çocuklara mahsus hareket iken büyüyemeyen insanlar için üzgünümwalla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..
sende bunu netten hep yapıyorsun artislik yapma küçüklüğünü bil sana cevap yazmıyacağım biliyorsun sen hadi bakalım
walla nedense hep sen benım ısıme burnunu sokuyosun..sanane benım baskasına yazdıgım msjdan..cvp vercek bırı warsa oda msj ı yazdıgım kısıdır..
oğuzhan kardeşim hayırlı teskereler şimdi daha iyi anladım
sonunda annadın :queen::queen::queen: senin motor bloğu kaç köşeli ya da buji geç ateşliyo da :queen: :queen: :queen:![]()
![]()
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :queen: :cherry: