- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
tosun paşa nerdeee :queen: :queen: ( gökhan) 


http://www.sahibinden.com/eskisehir_e_10km_uzaklikta_sulak_araziWQQaXQQ6739403WQQpXQQdisplayitem
Yeşil Vadi Tellioğulları'nın kalacaktır. Kimseye satılamaz... Yürüyün... :queen::queen:
:bounce::bounce::bounce:Hamza in the body team :queen:
Valla motorun jantı sağlam olsa birde dikmeler sağlam olsa hiç dinlemicem çıkartıp grenajsız falan binicem ya düşündükçe başıma ağrılar giriyorale:Herkese iyi günler :rendeer:
:bounce::bounce::bounce:
Herkese merhaba...Bakıyorumda havayı iyi gören kendini dışarı atmış buralar boş kalmış:cherry: Valla motorun jantı sağlam olsa birde dikmeler sağlam olsa hiç dinlemicem çıkartıp grenajsız falan binicem ya düşündükçe başıma ağrılar giriyorale:Herkese iyi günler :rendeer:
günaydın. Eskişehir MT.
yarında hava güzel olursa motoru kış uykusundan uyandırmayı düşünüyorum bende. umarım erken olmaz.
sen nasıl biniyorsun ankarada ilginç. geçensene benimki yine yatıyordu bu zamanlar ankarada. biraz temkinliyim galiba.
şimdide fena halde kapatmıştım üstünü. bide zor yerde eriniyorum çıkarmaya. ama artık yeter. haftasonu bi deneme yapacam üşümezsem devam yollara.
Yok yok benimki hala Eskişehirde, bekliyor beni uslu uslu, gelip gittikçe çalıştırıyoruz birkaç tur atıyoruz işte :cherry:
Olsun ben kışın da gelip gittikçe biniyorum ama. Hem 2 aydır Ankaradayım yaw :cherry:
istersen getireyim. sevaptır sevenleri birleştirmek.:cherry:
Hamza acele etme, motosiklet bekler nasıl olsa, iyice dinlen, dikkat et kendine, :bounce:
bin9yüz85' Alıntı:Ya ben benim limuzine acıyorum bazen ya, üzerinde bir naylon ile, yaz-kış kapının önünde duruyor garibim :cherry:
viravira26' Alıntı:şimdide fena halde kapatmıştım üstünü. bide zor yerde eriniyorum çıkarmaya. ama artık yeter. haftasonu bi deneme yapacam üşümezsem devam yollara.
Yatmaya çok alıştım zaten bu gidişle kaldıramayacaklar beni :cherry: Canım sıkılıyo ya evde otur oturr:
r:
r:İki gün daha çıkarmasaydım motoru ne güzel olcakmıştı hava
r: Olacağı varmış neyse :wiinkk:
Ya Eskişehir MT yok mu yakın zamanlı bir plan fuar haricinde hani toplanalım sucuk ekmek falan yada rakı balık farketmez etkinlik olsun yeter ki :cherry:
Yeni açılan sitenin kullanıcı sayısı istenilen seviyeye ulaşsa Hayal'de bi etkinlik planlıyoruz ama daha kullanıcı sayımız yeterli değilale: www.esriders.net bu da linki buyrun