[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
just_hmz_26

Selam misafir biz dostuz :cherry:

Herkese merhabalar...Bir günlük aradan sonra kendimi moralman toparlayarak tekrar aranızdayım...Hepiniz iyisinizdir inşallah...Bu arada motor arayışlarına başladım yaza kadar birkaç motor bakıcam ve kafama yatanını ve tabi cebime(babamın cebi:cherry: ) uyanı Allah nasip ederse alıcam...Kafamdaki model hala suzuki ama aradığım fiyata bulabileceğimi sanmıyorum...Bugün Yaşar abiye(klinik motor) uğradım motor bakmak için Oğuz'da oradaydı görüştük...Oğuz'un eski Cbf600f'i şu an kafamdaki motorlar arasında hem fiyat olarak uygun hem tip olarak ama rr tipi bulursam tabi ki tercihim değişecektir...Şu an liste başı Oğuz'un 600f hayırlısı olsun ne diyeyim...Hepinize günaydınlar ve hayırlı günler...:rendeer:

Bora abi bi detaylı konuşalım da bende başlayayım bodye artık:cat:
kaswl3.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Farukcum ben izin vermiyorum erkek erkeğe takılmanıza üzgünüm :cherry:

Ahmetcim her şeyin yolunda gitmesine çok sevindim kardeşim :rendeer:

Hepinizin aklında olsun bu sene ben de EMOK a gelmek istiyorum yaaaaa :salut:

Hamza in the body team :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Herkeze Günaydın:rendeer: Ozinin Eski motoru bende çok seviyorum zaten racing düşünseydim oziden ben alırdım ama ben racingle fazla yaşamam altımdaki ne olursa olsun limitlerin üstüne çok çıkarım racinglerinde limitleri çok yüksek olduğundan yaşama şansım çok az ama Ozinin motor gerçekten harika yada en azından Ozideyken harikaydı Kaptan pilot Umut:bounce: ile test ettik onayladık:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese merhaba...Bakıyorumda havayı iyi gören kendini dışarı atmış buralar boş kalmış:cherry: Valla motorun jantı sağlam olsa birde dikmeler sağlam olsa hiç dinlemicem çıkartıp grenajsız falan binicem ya düşündükçe başıma ağrılar giriyor:pale:Herkese iyi günler :rendeer:

Hamza in the body team :queen:
:bounce::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
günaydın. Eskişehir MT.
yarında hava güzel olursa motoru kış uykusundan uyandırmayı düşünüyorum bende. umarım erken olmaz.

Valla motorun jantı sağlam olsa birde dikmeler sağlam olsa hiç dinlemicem çıkartıp grenajsız falan binicem ya düşündükçe başıma ağrılar giriyor:pale:Herkese iyi günler :rendeer:


:bounce::bounce::bounce:

kendini iyi hissediyorsun ozaman. çabuk toparlandığına sevindik Eskişehir MT olarak.:rendeer: motoruda alırsan kısa zamanda seni kimse tutamaz o zaman:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba...Bakıyorumda havayı iyi gören kendini dışarı atmış buralar boş kalmış:cherry: Valla motorun jantı sağlam olsa birde dikmeler sağlam olsa hiç dinlemicem çıkartıp grenajsız falan binicem ya düşündükçe başıma ağrılar giriyor:pale:Herkese iyi günler :rendeer:

Hamza acele etme, motosiklet bekler nasıl olsa, iyice dinlen, dikkat et kendine, :bounce:

günaydın. Eskişehir MT.
yarında hava güzel olursa motoru kış uykusundan uyandırmayı düşünüyorum bende. umarım erken olmaz.

Tünaydın sana da :)

Kış uykusundan uyanmak mı, hala uyanmadı mı seninki :silent:

Ya ben benim limuzine acıyorum bazen ya, üzerinde bir naylon ile, yaz-kış kapının önünde duruyor garibim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Tünaydın sana da :)

Kış uykusundan uyanmak mı, hala uyanmadı mı seninki :silent:

Ya ben benim limuzine acıyorum bazen ya, üzerinde bir naylon ile, yaz-kış kapının önünde duruyor garibim :cherry:[/QUOTE]

-------------------------

sen nasıl biniyorsun ankarada ilginç. geçensene benimki yine yatıyordu bu zamanlar ankarada. biraz temkinliyim galiba.

şimdide fena halde kapatmıştım üstünü. bide zor yerde eriniyorum çıkarmaya. ama artık yeter. haftasonu bi deneme yapacam üşümezsem devam yollara.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen nasıl biniyorsun ankarada ilginç. geçensene benimki yine yatıyordu bu zamanlar ankarada. biraz temkinliyim galiba.

şimdide fena halde kapatmıştım üstünü. bide zor yerde eriniyorum çıkarmaya. ama artık yeter. haftasonu bi deneme yapacam üşümezsem devam yollara.

Yok yok benimki hala Eskişehirde, bekliyor beni uslu uslu, gelip gittikçe çalıştırıyoruz birkaç tur atıyoruz işte :cherry:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Yok yok benimki hala Eskişehirde, bekliyor beni uslu uslu, gelip gittikçe çalıştırıyoruz birkaç tur atıyoruz işte :cherry:

ya bende ankarada hala biniyorsun sandım. seninkide fazla farklı değilmiş yani. benim motor uyuyor seninki uyukluyor :queen: bu gidişle senin motor hep uyuklar durur orda. nede olsa sen ankaradasın.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olsun ben kışın da gelip gittikçe biniyorum ama. Hem 2 aydır Ankaradayım yaw :cherry:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hamza acele etme, motosiklet bekler nasıl olsa, iyice dinlen, dikkat et kendine, :bounce:

Yatmaya çok alıştım zaten bu gidişle kaldıramayacaklar beni :cherry: Canım sıkılıyo ya evde otur otur :pr::pr::pr:İki gün daha çıkarmasaydım motoru ne güzel olcakmıştı hava :pr: Olacağı varmış neyse :wiinkk:

Ya Eskişehir MT yok mu yakın zamanlı bir plan fuar haricinde hani toplanalım sucuk ekmek falan yada rakı balık farketmez etkinlik olsun yeter ki :cherry:

Yeni açılan sitenin kullanıcı sayısı istenilen seviyeye ulaşsa Hayal'de bi etkinlik planlıyoruz ama daha kullanıcı sayımız yeterli değil :pale: www.esriders.net bu da linki buyrun
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
73
just_hmz_26 ben sattım motoru bakalım yazın sonuna doğru alırız bu sefer 2007 zx-10r düşünüyom yada K-7 falan
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
afferin oğuz çok iyi yapmışsın!millet yaz gelince motor alır kış gelince satar oğuzda tam tersini yapıyo :p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bin9yüz85' Alıntı:
Ya ben benim limuzine acıyorum bazen ya, üzerinde bir naylon ile, yaz-kış kapının önünde duruyor garibim :cherry:

mt eskişehir scooter team :queen::queen::queen: o kadar geziyom oralarda bi göremedim senin limuzincaazımı :mrgreen:

viravira26' Alıntı:
şimdide fena halde kapatmıştım üstünü. bide zor yerde eriniyorum çıkarmaya. ama artık yeter. haftasonu bi deneme yapacam üşümezsem devam yollara.

ohooo millet daha uyuyo:queen::queen::queen: ben varya koca kış bindim motora.scooter ama sonuçta güzgarı yiyosun. ahanda size söz

RÜZGAR AYNI RÜZGAR NEYE BİNDİĞİN ÖNEMLİ DEĞİL :)


Yatmaya çok alıştım zaten bu gidişle kaldıramayacaklar beni :cherry: Canım sıkılıyo ya evde otur otur :pr::pr::pr:İki gün daha çıkarmasaydım motoru ne güzel olcakmıştı hava :pr: Olacağı varmış neyse :wiinkk:

Ya Eskişehir MT yok mu yakın zamanlı bir plan fuar haricinde hani toplanalım sucuk ekmek falan yada rakı balık farketmez etkinlik olsun yeter ki :cherry:

Yeni açılan sitenin kullanıcı sayısı istenilen seviyeye ulaşsa Hayal'de bi etkinlik planlıyoruz ama daha kullanıcı sayımız yeterli değil :pale: www.esriders.net bu da linki buyrun

otur oturduğun yerde sen de :p:p siteylen oyna bişeler geliştir filan işte.napcan motora binip :queen::queen: şaka diyom adamım evet duramıyo insan demi oturduğu yerde.cüneyt abi fuar olcak demişti ama gidiş geliş günleri bana uymadı:pale: yoksa süper olcaktı da pazar yapmıyolar şu fuarları sanki gidip görseydik bi:pr:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar kasksız gezmeyin trafık benı bugun cevırdı valla kask olmayana ceza yapıstırılıyor.dikkatınıze
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
deli deli sürüyondur gene olm sen :queen::queen::queen: şaka şaka

almanyada motosikletler için ayrıca otoparkları var. üstelik bedavaymış. bizim ülkemizdde niye yok yaa böle şeyler :pr: adam motor gördümü basıyo arkamdan küfürü :pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst