[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Şöyle avatarlarınıza bakıyorum benim hazırladığım Eskişehir MT logosu hoşunuza gitmiş sanırım:cherry:Ben daha güzel bi çalışma yapayım onu gezi başlığına koymak için acele hazırlamıştım...Ayrıntılı güzel bi logo yapayım ben:wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
yok be sinan abi nerden çıkardın şimdi bunu.Ben sadece orda geçen bi konu hakkında daha geniş bilgiye sahip olduğunu ve adamlara belki yardımcı olabileceğini düşündüm.:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Şöyle avatarlarınıza bakıyorum benim hazırladığım Eskişehir MT logosu hoşunuza gitmiş sanırım:cherry:Ben daha güzel bi çalışma yapayım onu gezi başlığına koymak için acele hazırlamıştım...Ayrıntılı güzel bi logo yapayım ben:wiinkk:

güzelmiş ya.sen yap başka şeyler istesen.

yok be sinan abi nerden çıkardın şimdi bunu.Ben sadece orda geçen bi konu hakkında daha geniş bilgiye sahip olduğunu ve adamlara belki yardımcı olabileceğini düşündüm.:mrgreen:


şaka ahmedim. eray anladı :):):queen::queen::p:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
just_hmz_26, ozginn

Günaydın millet...Günaydın Gökhan Abi...Buluşma fotoğrafları çıkmış,ben dün aldım baya hoş çıkmış...Daha dışarı çıkamadım,hava nasıl bilmiyorum ama idare edecek dereceye gelmişse bi tur yapıyım diyorum motorla...Yollarda görüşmek dileğiyle...:wiinkk:

EsRiders Web Sitesinin 1 Şubat 2008 Açılış Tarihi Kesinleşti...

Video İçin TIKLAYINIZ
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Teşekkür ederim Hamza kardeşim bende daha yeni geldim Eskişehire sabahtan beri Bozüyük teki fabrikaları dolaşıyorum daha çok gideceğim yer var 2ayda sadece Eskişehirde 120ye yakın fabrika gezebildim daha Afyona Kütahyaya Bileciğe Konyaya gidip gezmem lazım ama acelede edemem daha Eskişehirde gezmem gereken 250kadar irili ufaklı fabrika var bugün gezdiklerim arasından en zevk duyduğum ziyaret ise Ford Otosan oldu sonuçta motorlu taşıtların hepsini severim motosikletinde kamyonunda otobüsünde yeri ayrıdır bende neyse daha müşteri ziyaret formlarını doldurmam gerekiyor görüşürüz arkadaşlar:cat:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Teşekkür ederim Hamza kardeşim bende daha yeni geldim Eskişehire sabahtan beri Bozüyük teki fabrikaları dolaşıyorum daha çok gideceğim yer var 2ayda sadece Eskişehirde 120ye yakın fabrika gezebildim daha Afyona Kütahyaya Bileciğe Konyaya gidip gezmem lazım ama acelede edemem daha Eskişehirde gezmem gereken 250kadar irili ufaklı fabrika var bugün gezdiklerim arasından en zevk duyduğum ziyaret ise Ford Otosan oldu sonuçta motorlu taşıtların hepsini severim motosikletinde kamyonunda otobüsünde yeri ayrıdır bende neyse daha müşteri ziyaret formlarını doldurmam gerekiyor görüşürüz arkadaşlar:cat:

Gökhan abi ne işle uğraşıyordun sen???Fabrika dolaşma amacın nedir merak ettim...Allah kolaylık versin abi valla o kadar dolaşsam ben kafayı yerdim sanırım:queen::queen:

günaydın arkadaşlar:mrgreen:

Yine bu saate kadar yatmış:cyclopsanBugün ben erken kalktım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
benide aranıza alın:rendeer: hamzacım şuanda motor yok ama arkana atarsın alana kadar:wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
benide aranıza alın:rendeer: hamzacım şuanda motor yok ama arkana atarsın alana kadar:wiinkk:

Beytullah sen misin lem:mrgreen:Ne zaman geldin niye haberim yok:mrgreen:Neyse hoşgeldin canım:rendeer:Arkadaşlara sen kendini tanıt:wiinkk:Artık Dylan alana kadar artçı olarak misafir edicem seni arkamda:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Hamzacım fabrikalara otomasyon sistemleri ve malzemeleri (servo motor ve sürücüleri, redüktörler, hız kontrolleri, kontrol ponoları, robotlar ve sistemleri daha birçok endüstriyel elektronik ürünler ve hizmetleri) gibi şeyler pazarlıyorum Şirketim LEROYSOMER, CONTROL TECHNIQUES, Bölge baisi PANASONİC Türkiye distrübitorü bende Bende bu şirkette Bölge Satış ve Pazarlama Sorumlusuyum:bounce: buarada sakın bunlar nedir diye düşünme çoğu kişi ne olduğunu bilmiyor zaten Ama Volkan bilir bak mekatronic okumuş adam sonuçta:cat: Uzun lafın kısası Arçelik'ten aldığınız buzdolabı Eti'den aldığınız bisküvi Sarar'dan aldığınız bir ceket Ford'tan aldığınız bir kamyonun yapımlarında bizim sattığımız cihazlar da çalışıyor bira mutluluk veriyor buda bana:salut::wiinkk:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hamzacım fabrikalara otomasyon sistemleri ve malzemeleri (servo motor ve sürücüleri, redüktörler, hız kontrolleri, kontrol ponoları, robotlar ve sistemleri daha birçok endüstriyel elektronik ürünler ve hizmetleri) gibi şeyler pazarlıyorum Şirketim LEROYSOMER, CONTROL TECHNIQUES, Bölge baisi PANASONİC Türkiye distrübitorü bende Bende bu şirkette Bölge Satış ve Pazarlama Sorumlusuyum:bounce: buarada sakın bunlar nedir diye düşünme çoğu kişi ne olduğunu bilmiyor zaten Ama Volkan bilir bak mekatronic okumuş adam sonuçta:cat: Uzun lafın kısası Arçelik'ten aldığınız buzdolabı Eti'den aldığınız bisküvi Sarar'dan aldığınız bir ceket Ford'tan aldığınız bir kamyonun yapımlarında bizim sattığımız cihazlar da çalışıyor bira mutluluk veriyor buda bana:salut::wiinkk:

Açıklama için teşekkürler abi:rendeer:Biraz anladım ne iş yaptığını ama iyi anladığım birşey var işin baya zor abi:pale:Oradan oraya oradan oraya:queen::queen:Allah kolaylık versin:cat:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
ben beytullah hamzanın çocukluk arkadaşıyım istanbulda otururken öss sonrası birde baktık anadolu üni.sindeyim.şuan ikinci sınıf işletme.final dönemindeyim son zamanlarda fena halde dylan görüyorum rüyalarımda ve özmertin önünde nefesleniyorum okuldan eve evden okula yol üstünde:cat: geçen haftasonu ehliyet sınavınıda hallettik B+A2 olarak geriye motor alması kaldı.hamza dylan almamdan ümitli ama ben değilim maddi olarak zorlar sanırım ama honda ınnova çok hoşuma gitti yarı otomatik olması sağlam bimotora sahip olması ve benzini koklaması hani öğrenciliğim boyunca beni gayet idare eder sanırım hem biraz uzun yolda hem şehiriçi.ya muratd var eskişehirde olması lazım dylanı varda:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst