[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen bi gittt bacaklarını nası kırıyommm o zamanda gülebilcenmii :bounce:

Yarın akşam fotoğrafları görünce asıl sen gülebilecek misin bakalım :cherry:

Msn den değil de buradan yazıyorum ki herkesin haberi olsun. Yarın büyük gün :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mızıkçı olan birisi varsa o da Süleymandır :p

Bu arada şu yanar dönerli avatarları nasıl yapıyorsunuz :silent:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yarın ben sana rapidden programı upload edip linkini buraya yazyım...Easy Gif Animatör die bi programla:wiinkk:Şimdi yatıcam yarın ingilizce kursu var sabah erken kalkmam gerek...:pale:Herkese iyi geceler...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki şimdiden thank you. Good night ( İngilizce pratik olsun sana ) :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın millet...İngilizce kursuna motorla gitme hayallerim suya düştü:pale:Kim yürüyecek şimdi taaa Adalar'a kadar...:pale:Neyse vaktim gelmiş ben gideyim artık...Akşama unutmayın fotoğraf makinelerinizi getirmeyi:cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hesapda olmayan bir iş çıktığı için akşam gelemiyorum katılacak arkadaşlara iyi eğlenceler
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bugün işler çok yoğun. Mesai gözüküyor. :cyclopsan Gelemezsem şimdiden k.bakmayın... :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haydi bakalım bazıları fikir değiştirmiş gibi ama toplanacak olanlara bol sohbetli akşamlar :bounce:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
dombalaaaaaaa:pr:Ben ne güzel zevk-ü sefa daydım akşama kadar sonra babamdan bi telefon şimdi evdeyim çıkıp gitsem hiç fena olmaz aslında ama geldim artık eve:pale:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar...Şimdi girdim eve bi ısındım falan...Daha fotolar gelmemiş:cherry:Çok güzel bir organizasyon oldu toplandık,muhabbet ettik bol bol resim çekindik..Herkeste üç beş parça resim var şimdi damlar resimlerde...Bendeki resimleri ben yarın atacağım çünkü bluetooth cihazımı bulamıyorum:pale:Bu arada yarın SONHABER GAZETESİ alsın herkes...Gazetenin magazin bölümündeyiz:mrgreen::queen::queen::queen:
Katılanlara da katılamayanlara da çok teşekkürler...Beklediğimizden fazla oldu yine de katılım...:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi akşamlar arkadaşlar

şimdi eve geldik ben nasıl foto upload edeceğimi bilemediğim için yolluyorum ersin ben hallederim dedi en kısa zamanda paylaşacağız...

katılan katılmayan katılamayan tüm arkadaşlara teşekkürler güzel bi toplaşma oldu muhabbetler güzeldi birbirimizi görmüş tanışmış olduk ii oldu tekrar sağolun diyorum

genede bi tane hep beraber olduğumuz bi resmi zar zor upload ettim onu paylaşayım

selam ve saygılarla...

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst