[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
cvp için teşekkürler:cat:benimki sadece merak...senin leyhine veya aleyhine,kendi bileceğin iş tabi ki ama bi karın olmayacaksa uğraşmazsın diye düşünmüştüm,tekrar teşekkürler:cat:

Rica ederim...Böyle işlerle uğraşmak hem hoşuma gidiyor hemde kendi şehrim için birşeyler yapmak güzel...TMF ve TBF ye üye olduğumuzda bizde yarış,festival tipi etkinlikler düzenleyebileceğiz...Düşünsene Eskişehir'de de MARMOK Motosiklet Festivali gibi bir etkinlik düzenlense hoş olmaz mı...Çabamız bundandır...İleriye doğru gelirimiz giderimizden fazla olursa belki o zaman cebime girer para:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar msn diye birşey icat edilmiş duydunuzmu ortak hiçbir konu yok:farao:

ortak hiçbir konu olmasa gökhan kardeş burası herkese açık bir forum herkes istediğini yazma hakkına sahiptir istemiyorsan okumaz geçersin

örn: bazen cross cuların atısması oluyor konudan anlamadıgım ıcın ve benı ilgilendirmedıgı için geçiyorum böyle yapabilirsin

sen bundan sonra erken yat artık.yorumlarınıda kendine sakla...ona buna laf yetiştiricem diye kendini paralama boşuna.
kendi kendine kahraman olucaksan o başka tabii...

ismaıl kardes adamın yorumuna boyle bır yorum yapmaya hakkın yok adam durmus abıye yazmıs durmus abı bu adamı kaale alıyorsa hıcbır sey denemez

kesinlikle katılıyorum bu konuya..

arkadaşlar boş muhabbetlerinizi msn'de yapın şu topiği kirletmeyelim:cat:



murat kardeş sen her konu da neden bizim aleyhımıze yonelık tavır alıyorsun bır alıp vermedıgın varsa soyle herkes ona gore davransın

bazı arkadaşlar anlamamışlar benim neden hamza arkadaşa sert cıkışımı..tanımıyorum bu 1...muhatab değilim bu 2....bilmem anlatabildimmi..

http://www.youtube.com/watch?v=IkXe1yFsR4Y


tanımıyorum muhatap degılım dıyorsun adama yorumunu kendıne saklı dıyorsun sen muhatap olmadıgın ınsan ozaman neden bunları yazma geregı duyuorsun
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
murat kardeş sen her konu da neden bizim aleyhımıze yonelık tavır alıyorsun bır alıp vermedıgın varsa soyle herkes ona gore davransın

ne alıp veremediğim olacak seninle filan yaa
boş boş konuşma şurda insanı sinirlendiriyosun..

her konuda ne aleyhine konuşacağım senin?
tanımam görmem seni..
benim buraya her yazdığımı başka yerlerinden anlıyosan ben ne yapayım sorun sende!!

bak bu yazdıklarımı istediğin yerinden anlayabilirsin bi mahsuru yok...
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
tmm . arkadaşlar bundan sonra ben esk. mt topiğine bişey yazmam bu son msj ımdır yapacağım geyik muhabbetinide konu dışında yaparım zaten fazla kişiyle geyik yapmıyoz , gezi muhabbetti olursa da ayrı bi topik açarız, oılur biter,

bu arada ismai abi motorun satılık ilanını gördüm senin msn in olmadığı için burda söyliyeyim baba olcam demişsin , allah anneli-babalı büyütsün, ALLAH bağışlasın abi.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ne alıp veremediğim olacak seninle filan yaa
boş boş konuşma şurda insanı sinirlendiriyosun..

her konuda ne aleyhine konuşacağım senin?
tanımam görmem seni..
benim buraya her yazdığımı başka yerlerinden anlıyosan ben ne yapayım sorun sende!!

bak bu yazdıklarımı istediğin yerinden anlayabilirsin bi mahsuru yok...[/QUOTE


pardon yanlıs yazmısım benım olanları bızım olarak degıstır bak hocam belli ki yasın benden buyuk sana saygı gosterıyorum

yukarı da kı laf ne demek ya allah bın sukur kı kulagım var lafı gtm den anlamam buyugumsun bana oyle sınırlendırme falan deme abı ayıp oluyor
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm eskişehir mt yeni arkadaşlar öncelikle hepinize slm sinan ve ersin le tanıştık inşallah sizlede tanışırız .hiç kimsenin sizle bir problemi oldugunu sanmıyorum burda problem sizin gurupla aktif olmamanız dolayısıyla sadece kendi aranızda yazarak topigi şisirmeniz.burda cevap yazdıgınız arkadaşlar uzun süredir aktif olan arkadaşlar ve herkesde birbirinin msn i vardır dolayısıyla sizin sadece birbirinize yazdıgınızdan dolayı bi sitem var.sizde aktif olursanız anlarsınız onun için herşeyde bir hiyeraşi vardır siz burda ortamı germeye hakkınız yok gelin beraber oturalım ondan sonra böyle seyler yazmanın anlamsızlıgını anlarsınız buranın amacı sadece bilgilendirme amaclıdır biz aktif 15 kişyiz ve 3 den her zaman büyüktür slm lar
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
ne alıp veremediğim olacak seninle filan yaa
boş boş konuşma şurda insanı sinirlendiriyosun..

her konuda ne aleyhine konuşacağım senin?
tanımam görmem seni..
benim buraya her yazdığımı başka yerlerinden anlıyosan ben ne yapayım sorun sende!!

bak bu yazdıklarımı istediğin yerinden anlayabilirsin bi mahsuru yok...[/QUOTE


pardon yanlıs yazmısım benım olanları bızım olarak degıstır bak hocam belli ki yasın benden buyuk sana saygı gosterıyorum

yukarı da kı laf ne demek ya allah bın sukur kı kulagım var lafı gtm den anlamam buyugumsun bana oyle sınırlendırme falan deme abı ayıp oluyor

kardeşim burda mesele yaş filan değil için rahat olsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar anlaşıldı buranın tadı bir hiç uğruna kaçacak ismaıl abı baba olacakmıssın allah cocugunu analı babalı buyutsun

sevgili eskişehir mt üyeleri bir hiç uğruna arkadaşlarımı kırmak hayatım boyunca agzımı acmadıgım buyuklerımle kavga etmek bıze yakısmaz son yazım bizi sevenler de sevmeyenler de hakkını helal etsin bir daha buraya girmeyeceğim

kardeşim burda mesele yaş filan değil için rahat olsun..

sen benım abım yasında ınsansın sen benı acıkca düelloya davet ediyorsun ama abi şunu unutma ben büyüğüme el kaldırcak kadar şerefsiz değilim herkese iyi geceler hakkınızı helal adın
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar anlaşıldı buranın tadı bir hiç uğruna kaçacak ismaıl abı baba olacakmıssın allah cocugunu analı babalı buyutsun

sevgili eskişehir mt üyeleri bir hiç uğruna arkadaşlarımı kırmak hayatım boyunca agzımı acmadıgım buyuklerımle kavga etmek bıze yakısmaz son yazım bizi sevenler de sevmeyenler de hakkını helal etsin bir daha buraya girmeyeceğim



sen benım abım yasında ınsansın sen benı acıkca düelloya davet ediyorsun ama abi şunu unutma ben büyüğüme el kaldırcak kadar şerefsiz değilim herkese iyi geceler hakkınızı helal adın

zuhahahhahahahah
bu iyiydi işte:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
tmm . arkadaşlar bundan sonra ben esk. mt topiğine bişey yazmam bu son msj ımdır yapacağım geyik muhabbetinide konu dışında yaparım zaten fazla kişiyle geyik yapmıyoz , gezi muhabbetti olursa da ayrı bi topik açarız, oılur biter,

bu arada ismai abi motorun satılık ilanını gördüm senin msn in olmadığı için burda söyliyeyim baba olcam demişsin , allah anneli-babalı büyütsün, ALLAH bağışlasın abi.

Ersin kimse bi yere gitmesin...Burası kimsenin tapulu malı değildir eğer çok rahatsız olan varsa moderatöre bildirir ve moderatörler ve site yönetimi bi yanlış görürse gereken cezayı verir...Burada üç-beş kişi kendi arasında grup oluşturupta diğerlerini dışlayamaz...Gereksiz olan hiçbir şey yok şu topikte...Herkes giriyor anlatacağını anlatıyor...Benim garibime giden neden hedef olarak alındığım yada alındığımız eğer dikkatli bakarsanız başka kişilerde bazılarına laf yetiştiriyor...Onlarıda burada verip ayrı bir tartışma çıkarmak istemiyorum.Giderek sert bir tavır almaya başlıyorum kusura bakmayın ama yorumlar iyice sınırı zorluyor artık...Kısacası rahatsız olan insan şikayet eder gereği yapıllır...Şikayet butonunun yerini bilmeyen varsa gösterebilirim...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tmm . arkadaşlar bundan sonra ben esk. mt topiğine bişey yazmam bu son msj ımdır yapacağım geyik muhabbetinide konu dışında yaparım zaten fazla kişiyle geyik yapmıyoz , gezi muhabbetti olursa da ayrı bi topik açarız, oılur biter,

mutlumusun peki şimdi ersin'im? hiç biyere gitmiyosun ben izin vermiyorum sana. abi sayıyosan ben seviyosan ayrılmıycaksın burdan.:)

bu arada ismai abi motorun satılık ilanını gördüm senin msn in olmadığı için burda söyliyeyim baba olcam demişsin , allah anneli-babalı büyütsün, ALLAH bağışlasın abi.

ne alıp veremediğim olacak seninle filan yaa
boş boş konuşma şurda insanı sinirlendiriyosun..

her konuda ne aleyhine konuşacağım senin?
tanımam görmem seni..
benim buraya her yazdığımı başka yerlerinden anlıyosan ben ne yapayım sorun sende!!

bak bu yazdıklarımı istediğin yerinden anlayabilirsin bi mahsuru yok...[/QUOTE


pardon yanlıs yazmısım benım olanları bızım olarak degıstır bak hocam belli ki yasın benden buyuk sana saygı gosterıyorum

yukarı da kı laf ne demek ya allah bın sukur kı kulagım var lafı gtm den anlamam buyugumsun bana oyle sınırlendırme falan deme abı ayıp oluyor

hiç hoş değil konuşma tarzlarınız... topu topu kaç kişiyiz şurda nelerle uraşıyoz allahım yarabbim:pr:

slm eskişehir mt yeni arkadaşlar öncelikle hepinize slm sinan ve ersin le tanıştık inşallah sizlede tanışırız .hiç kimsenin sizle bir problemi oldugunu sanmıyorum burda problem sizin gurupla aktif olmamanız dolayısıyla sadece kendi aranızda yazarak topigi şisirmeniz.burda cevap yazdıgınız arkadaşlar uzun süredir aktif olan arkadaşlar ve herkesde birbirinin msn i vardır dolayısıyla sizin sadece birbirinize yazdıgınızdan dolayı bi sitem var.sizde aktif olursanız anlarsınız onun için herşeyde bir hiyeraşi vardır siz burda ortamı germeye hakkınız yok gelin beraber oturalım ondan sonra böyle seyler yazmanın anlamsızlıgını anlarsınız buranın amacı sadece bilgilendirme amaclıdır biz aktif 15 kişyiz ve 3 den her zaman büyüktür slm lar

ağzına sağlık halit abi. (iyi akşamlar abi nasılsın limuzin nasıl etler nasıldı dimi :) )


ne diyimki.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
aynen abi iyiydi haklısın bana oyle bır sey yazdırttın

eray akıllı ol ne düellosu ne el kaldırması kendinde misin yahu sen???
sen neden herşeyi kendi üstüne alınıyorsun anlamıyorum ki..
öfkeyle kalkan zararla oturur sakin ol,burdan hiçbişey çözülmez sadece sakin ol..
kimse de bi yere gitmesin yarın bi gün 30 kişi bursa yaparız motorlarla adam aramayalım..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
slm eskişehir mt yeni arkadaşlar öncelikle hepinize slm sinan ve ersin le tanıştık inşallah sizlede tanışırız .hiç kimsenin sizle bir problemi oldugunu sanmıyorum burda problem sizin gurupla aktif olmamanız dolayısıyla sadece kendi aranızda yazarak topigi şisirmeniz.burda cevap yazdıgınız arkadaşlar uzun süredir aktif olan arkadaşlar ve herkesde birbirinin msn i vardır dolayısıyla sizin sadece birbirinize yazdıgınızdan dolayı bi sitem var.sizde aktif olursanız anlarsınız onun için herşeyde bir hiyeraşi vardır siz burda ortamı germeye hakkınız yok gelin beraber oturalım ondan sonra böyle seyler yazmanın anlamsızlıgını anlarsınız buranın amacı sadece bilgilendirme amaclıdır biz aktif 15 kişyiz ve 3 den her zaman büyüktür slm lar

ABİ Haklısın dogru ama kac tane yazdıgımıza cevap geldı bır kac kısı harıç tamam eskı uye olabılırler onlarda kendı aralarında konustugu cok oluyor mevzuyu bılmedıgımız ıcın karısmıyoruz eskı uyeler kendı aralarında kı sohbetı yazabılme hakkına sahıp mı mesela cross cular atısıyor bazen ben anlamıyorum konu ne o yuzden sadece okuyorum yada gecıyorum zor bır sey degıl asagıda kı yazılara gecmek


saygılar

eray akıllı ol ne düellosu ne el kaldırması kendinde misin yahu sen???
sen neden herşeyi kendi üstüne alınıyorsun anlamıyorum ki..
öfkeyle kalkan zararla oturur sakin ol,burdan hiçbişey çözülmez sadece sakin ol..
kimse de bi yere gitmesin yarın bi gün 30 kişi bursa yaparız motorlarla adam aramayalım..

ya abi allah rızası ıcın yazdıgını oku be abı bu ıslerde yas farketmez yazmıssın bu ne demek oluyor
YADA ESKİŞEHİR MT BU KONUYU YA KÖKÜNDEN KAPATIP ESKİ , MUTLU GÜNLERİMİZE DÖNECEZ YADA BİZ 3 TF CİLER BİR YILDIZ GIBI KAYACAZ BURADAN




abi üstüme alınmıyorum ilk yazım da biz yerıne ben yazmısım sen o butun benlerı bız yap
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar yeter artık...Birbirimizi kırmaya deymeyecek konuları tartışıyoruz...Ben kendi adıma konuşayım şu an fazlasıyla sinirliyim oyüzden belkide istemediğim kelimeleri söylemiş olabilirim...Yarın ola hayrola...Ama lütfen herkes yorumlarına dikkat etsin...Kimsenin kimseyi kısıtlamaya hakkı yoktur unutmayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst