[Eskişehir - MT]

Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
arıza yaparak havuz sefasını kursağımızda bırakan MaCiT nedeniyle yolda beni yalnız bırakmayıp bekleyen, çözüm üretmeye çalışan, çaresizlikten beti benzi atan Volkan, Gökhan, Engin, Umut, Faruk ve Gökhan'a teşekkürlerimi bir borç bilirim. :)

yola beraber cıktık beraber bitirdik hamit sen de sagol
tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
aboww ben yanımda takım çantası taşıyorum çeki halatı ekleyelim onların arasına iyi olur diye düşünüyorum
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
25 kere maşallah cbf 250 ye.üstünde bnm olmama rağmen MaCiT i çekti :mrgreen:
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
hamit geçmiş olsun çok üzüldüm ama hayırlısı iyiki o rampalarda birşey olmamış nazar degdi senin macite
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
geçmiş olsun hamit abi her motor arada bir yapıyo bööle şeyler.Cüneyt abim haklı iyi ki rampalarda felan kalmamışsın:cat:
Ya cüneyt abi ben dün seni nası farkedemedim yhaa:silent:Dönücektim ama biraz işim olduğu için dönemedim.birde yıldızın o taraflarda bora abiydi sanırım iki kişi oturuyolardı onlarlada tanışamadım:pr:
neyse tek bir mct sorunu ile güzel bir gezi daha düzenlenmiş fotolar gelmiş bizlere yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler:p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
resimu4bn6.jpg


sonunda :p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
hayırlı olsun Uğur abicim:rendeer:
Adın gibi güzellikler sağlasın sana,ne deyim darısı başıma::pala::
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ehliyet hayırlı olsun. :cat:

--- --- ---

Arkadaşlar sizlerle görüşmem gereken ciddi ve önemli birkaç konu var. Konuyu merak ettiniz ama buraya yazarsam ciddiyeti kalmayacak... İsmail'in düğünden önce veya düğünden sonra yani toplandığımız bir ara konuşalım , en kısa zamanda konuşalım.... :cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Volkan bugün esnaf sarayının önünde bana selam verdin sanırım korna sesini duydum ama seni geç gördüm selamını almadığımı düşünme sakın bana verip vermediğindende emin değilim gerçi :p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Volkan bugün esnaf sarayının önünde bana selam verdin sanırım korna sesini duydum ama seni geç gördüm selamını almadığımı düşünme sakın bana verip vermediğindende emin değilim gerçi :p

:) Selam sanaydı. Geç farkettiğini ben de farkettim... :mrgreen:

PeSsiMisTsTyL3 , mterayes26 ; ehliyetler tekrar hayırlı olsun... :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
Teşekkürler Ahmet, teşekkürler Cüneyt abi.:)
Ehliyetler hayırlı olsun arkadaşlar.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst