[Eskişehir - MT]

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selam millet.

5 Ağustos Pazar günü saat 10:00 'da KANAL26 önünde toplanıp , Sakarya Vadisi 'ne iniyoruz...

Cız Bız Mangal Yapacaz.. İsmail Balık tutmaya çalışacak.. :mrgreen:

Herkes davetlidir...

Kask, dizlik, bellik, mont, pantolon ve iç çamaşır giymek zorunludur.. Sözümüz meclisten dışarı... :p

250 cc üzeri kabul etmiyormuşuz...(Cüneyt abi söyledi :p )
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
yarın geziye gelmeye çalışıcam şimdi istasyona gidip biletimi pazar günü 3 değilde bugün 10 da 11 herhangi bi tren varsa ona aldırmaya çalışıcam sizden uzak kaldım birde yol yapamadım hiç kafamı dağıtmam lazım insallah tren vardır...sizden bir ricem daha var gece beni istasyona almaya kim gelebilir :silent:yada gelebilirmisiniz..emirbaki gibi olmasın yanlış anlaşılmasın
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
teşekkür ederiz volkan bey ilgi ve alakanızdan dolayı prim alıcksınız:p(faruk))))))
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
AŞAĞIDAKİ BÜTÜN YAZILAR ; ESKİ MESAJLARDAN ALINTIDIR... :cat:

Duygularımızı yazdık...

Fikirlerimizi paylaştık...

Fazlasıyla geyik yaptık...

Bütün faaliyetlere katıldık...

Bazen hayallerimiz oldu...

Hedeflerimiz vardı...

Dostlarımızı memnun ettik...

Yeni dostlar edindik...

SAYGILAR...

hey gidi günler hey :salut:

eline yüreğine sağlık Volkan :rendeer:

geziye gidenlerinize iyi sürüşler yeni gelenlerinize hoş geldiniz diyorum :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bizde sabah volkan abimle buluşup biraz turlayalım dedik mudanyaya kadar:p
gold önde 500 arkada 400km'cik yapıvermişiz akşama kadar:bounce:


Shot with FinePix F450 at 2007-08-05

Shot with FinePix F450 at 2007-08-05

goldwing deli aletmiş yalnız,felaket bir ses,felaket bir tork,felaket bir rahatlık,felaket bir müzik sistemi,felaket bir yakıt tüketimi vs vs:queen::queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
yolda giderken dikkat ettimde bu ağırlıkta,bu cüssede bir motosikleti hareket ettirebilmek ve bu görüntüye motosiklet kimliği kazandırabilmek (atiklik konusunda) için 1800cc'lik 6silindirli bir motor çok yerinde olmuş:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
heeeeey millllet nabersiniz yaaauw:) Bugün KOCAKURT taburcu olduuu:queen:
tın tın sayıyooo eren abii sen dinleme onu bunu al şu MZ i de çiftleyelim herkese iyi geceler:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
slm arkadaşlar... bugün .. bazı arkadaşları gördüm .ama yanınıza gidemedim.. çünkü ben 4 teker kullanıordum... hatta mct yi cbf 250 ile çekiyordunuz.. ne oldu ya mct ye...
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
bugunkü geziden fotolar

önce sakarı ılıcalarına gittik ve orada cünyt abinin ailesi ve diğer arkadasları mangal sefası yaparken bulduk ben ve gökhan.
tabi durur muyuz hemen katıldık ziyafete..




cüneyt abinin babası ve kızları




yolda mct sorun cıkardı ve garaja kadar cekmek zorunda kaldık.



deh deh



fotograflar:forester
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
yürü be ormancı kim tutar seni,en hızlı fotoğrafçı:p

bu arada bizim gruplarda kişilere bazı görevler versek.bazıları kendi üstüne almasa bu görevleri.ortak karar alıpğ yapsak.kırılma gücenme olmadan
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bu güzel organizasyonda ; başta Cüneyt abi ve değerli ailesi olmak üzere, siz MT üyesi dostlarıma çok teşekkür ediyorum! :cat:

yürü be ormancı kim tutar seni,en hızlı fotoğrafçı:p

bu arada bizim gruplarda kişilere bazı görevler versek.bazıları kendi üstüne almasa bu görevleri.ortak karar alıpğ yapsak.kırılma gücenme olmadan

Tabi umut neden olmasın , zaten doğrusu da bu! :)

Ama öncelik hangi konuda ?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
bavul hazır:D
umutcum kardeşim tekrar eşekkür ederim yanlız sana bişi sorıcam enveriye yolunda trafesti tinerci varmıdır sen iyi bilirsin bu işleri piyasaya yeni düşenleri bildiğine göre:D:D

murat abi daha önce hiç goldwing görmemiştim iyi oldu resimleri çekip koyduğun:farao:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
güzel gezi olmuş özellikle sakar ılıcaları olmasıda ayrı bir önem taşıyor :mrgreen:

mct 'nin sorunu neydi arkadaşlar bellimi ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
slm arkadaşlar... bugün .. bazı arkadaşları gördüm .ama yanınıza gidemedim.. çünkü ben 4 teker kullanıordum... hatta mct yi cbf 250 ile çekiyordunuz.. ne oldu ya mct ye...


bak gördün mü Volkan rezil olduk:mrgreen:

çok fena kafa patlattık acaba ne oldu bu garipcağıza diye ama nafile.
mct akıl sır erdirilemeyen bir sebeple bozuldu.
gerçi o mu bozuldu ben mi onu bozdum bilmiyorum.:cherry:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bavul hazır:D
umutcum kardeşim tekrar eşekkür ederim yanlız sana bişi sorıcam enveriye yolunda trafesti tinerci varmıdır sen iyi bilirsin bu işleri piyasaya yeni düşenleri bildiğine göre:D:D

murat abi daha önce hiç goldwing görmemiştim iyi oldu resimleri çekip koyduğun:farao:

frk ayıp oluyo,gittiğimiz yerler bilmediğin yerler değil:)
seçimlerin olduğu gün mudanyada oturduğumuz aynı kafenin önüne motorları çekip orada biraz zaman geçirdik,gezinin geriside aynı bildiğin gibi:queen::queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
254
arıza yaparak havuz sefasını kursağımızda bırakan MaCiT nedeniyle yolda beni yalnız bırakmayıp bekleyen, çözüm üretmeye çalışan, çaresizlikten beti benzi atan Volkan, Gökhan, Engin, Umut, Faruk ve Gökhan'a teşekkürlerimi bir borç bilirim. :)


Cüneyt abi yemek harikaydı, amcamın ellerine sağlık.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst