Eskişehir mt den FARUĞUMUZUN ( BeyFa ) doğum günü :))

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet arkadaşlar tarih 29.05.2007 :)
az biraz teğirli de olsa FARUK için özel bir topik açmak istedim.
saat 20 : 30 da Eskişehir istasyon çay bahçesinde toplandık.
peki neden :silent: tabi ki Faruk için :wiinkk:
Farukkkkk doğum günün kutlu olsun canım :rendeer:
iyi ki doğdun iyi ki varsın mutlu yıllar ::wish::

2905200715yk2.jpg


afiyet bal şeker olsun bakalım ::143::

2905200717pf4.jpg


Allah sizleri hiç ama hiç ayırmasın. muhabbetiniz bol olsun ::friends:

2905200713he8.jpg


2905200712li8.jpg


ilk başta İsmail , Önder ve ben adalar da buluştuk.
İsmail , Önderin motosiklete kalite kontrol yaptı :cherry:

29052007zq8.jpg


Önderin aklı hala motosikletinde :cherry:

290520072cz4.jpg


Eskişehir mt den bir bölümümüz :thumleft:
İsmail elini gördüm fotoğrafta kaçamazsın :mrgreen:

290520073ji3.jpg


bir bölüm daha. Volkan , ben , Didem , Eren :wiinkk:

2905200718oh5.jpg


Umut buradaki muhabbeti bilmiyorum ama bana bir melek muhabbeti gibi geldi ::melek02:

2905200714mm6.jpg


arkadaşlar yanlış anlaşılmasın gece de alkol yoktu ::cheeeeer

290520076go0.jpg


gerçekten yoktu ::sefereee

290520077ec5.jpg


grubumuzun çifte kumruları. Uğur ::kalbim:: Özge :joker:
Allah sizleri de ayırmasın :wiinkk:

2905200711vc3.jpg


İsmail kendin hakkında yorum yaparken bir daha düşün. tamam mı :silent:
anladın sen onu :cat:

290520075eq7.jpg


Eskişehir mt nin bayanları. Didem ve ben ::pembe::

2905200723ht3.jpg


meşhur limonumuz :flower:

290520074sm1.jpg


doğum günü çocuğumuz ve Uğur ::asker::
burada çok güzel çıkmışsınız yaaa ::biggrinn

2905200729fa1.jpg


ayrılık vaktinden kareler :cat:

Umut , Faruk , Engin , Cüneyt abi :)

2905200730wb4.jpg


Umut ve cbr 125 :)
hem de repsol :cyclopsan

2905200726tr4.jpg


İsmail , ben ve kasklar ::blusssh:

2905200727pg5.jpg


Volkanın habersizce çektiği bir adet fotoğraf ::piloot::

2905200725tl3.jpg


aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan Önder :)
tekrar aramıza hoş geldiniz arkadaşlar ::shake2::

2905200728gx5.jpg


Eskişehir mt ye kısa sürede ayak uyduran arkadaşlarımız ::sm_smile

2905200731zt3.jpg


işte karşınızda grubumuzun Viperi, Volkisi , Volkanı ::comico::

2905200732zf4.jpg


arkadaşlar bu akşam bizimle olan herkese , gönlü bizimle olan herkese ,
resimlerde olan ve olmayan herkese çok ama çok teşekkür ederiz ::thanks:
çay bahçesinin önündeki motosikletlerinize binme anımı hiç ama hiç unutmayacağım ::coool::
az biraz da başınızı ağrıttıysam kusura bakmayın artıkın ::fool::
n'apayım ben sizin yanınızda çok ama çok mutluyum ::blushani

Farukcum tekrar ve tekrar iyi ki doğdun iyi ki varsın ::xs22:: ::142:: ::160::
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
o muhabbet pasta muhabbetiydi.anlatamadım iyi ama didem abla anladı.eren abi anlayana kadar.bu fotoları bide bizim topiğe koysan daha güzel olmazmı?
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Benım için özel sayılan bugün,yanımda olduğunuz için hepiniz<e çok çok teşşekür ederim,sizde iyiki varsınız;öle böle değil 2.5 seneyi geride bırakdık mt,de mt sayesınde hepinizi tanıdım,ve unutmaya niyetim yok.:cherry:
şok şok teşşkürr:rendeer:allahrazı olsun:queen::mrgreen::p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
umut ilginç bir pasta muhabbeti olmuş :cherry:
fotolar gerekli yere aktarılacaktır :wiinkk:

farukcum sen daha iyilerini hak ediyorsun emin ol :rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
geceye birz gec katıldıgım için resimlerde pek yokum ama olsun ii bir geceydi
herkese tesekkürler
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Wayyy be Beyfa ne çok sevenin varmış ya kıymetini bil bak:)
Nice yıllara kardeşim:rendeer:
Bu arada yaş kaç oldu:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
doğum günün kutlu olsun,nice yaşlara sağlık ve mutlulukla Faruk...:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Faruk kardeşim ii ki doğdun mujxx mujxxx :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
abi benim reflektörler amma parlamış öyle be.:cyclopsan baksana ayaklı lamba gibi olmuşum.:mrgreen: eğer beni geceleri görmeyecek sürücü varsa anlını karışlarım valla.
:cherry:
sahi ismail o kadar dedim sana resim çekilirken hareket yapma diye ama işte...... :silent:

bu arada faruk tekrar doğumgünün kutlu olsun kardeşim. nice senelere beraber ve eksiksiz girmek dileğiyle :cat:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
mutlu yıllar farukcum daha nice yıllara sevdiklerinle daha iyi motosikletlerle girersin inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst