- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar tarih 29.05.2007 
az biraz teğirli de olsa FARUK için özel bir topik açmak istedim.
saat 20 : 30 da Eskişehir istasyon çay bahçesinde toplandık.
peki neden :silent: tabi ki Faruk için :wiinkk:
Farukkkkk doğum günün kutlu olsun canım :rendeer:
iyi ki doğdun iyi ki varsın mutlu yıllar ::wish::
afiyet bal şeker olsun bakalım ::143::
Allah sizleri hiç ama hiç ayırmasın. muhabbetiniz bol olsun ::friends:
ilk başta İsmail , Önder ve ben adalar da buluştuk.
İsmail , Önderin motosiklete kalite kontrol yaptı :cherry:
Önderin aklı hala motosikletinde :cherry:
Eskişehir mt den bir bölümümüz :thumleft:
İsmail elini gördüm fotoğrafta kaçamazsın :mrgreen:
bir bölüm daha. Volkan , ben , Didem , Eren :wiinkk:
Umut buradaki muhabbeti bilmiyorum ama bana bir melek muhabbeti gibi geldi ::melek02:
arkadaşlar yanlış anlaşılmasın gece de alkol yoktu ::cheeeeer
gerçekten yoktu ::sefereee
grubumuzun çifte kumruları. Uğur ::kalbim:: Özge :joker:
Allah sizleri de ayırmasın :wiinkk:
İsmail kendin hakkında yorum yaparken bir daha düşün. tamam mı :silent:
anladın sen onu :cat:
Eskişehir mt nin bayanları. Didem ve ben :
embe::
meşhur limonumuz :flower:
doğum günü çocuğumuz ve Uğur ::asker::
burada çok güzel çıkmışsınız yaaa ::biggrinn
ayrılık vaktinden kareler :cat:
Umut , Faruk , Engin , Cüneyt abi
Umut ve cbr 125
hem de repsol :cyclopsan
İsmail , ben ve kasklar ::blusssh:
Volkanın habersizce çektiği bir adet fotoğraf :
iloot::
aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan Önder
tekrar aramıza hoş geldiniz arkadaşlar ::shake2::
Eskişehir mt ye kısa sürede ayak uyduran arkadaşlarımız ::sm_smile
işte karşınızda grubumuzun Viperi, Volkisi , Volkanı ::comico::
arkadaşlar bu akşam bizimle olan herkese , gönlü bizimle olan herkese ,
resimlerde olan ve olmayan herkese çok ama çok teşekkür ederiz ::thanks:
çay bahçesinin önündeki motosikletlerinize binme anımı hiç ama hiç unutmayacağım ::coool::
az biraz da başınızı ağrıttıysam kusura bakmayın artıkın ::fool::
n'apayım ben sizin yanınızda çok ama çok mutluyum ::blushani
Farukcum tekrar ve tekrar iyi ki doğdun iyi ki varsın ::xs22:: ::142:: ::160::
az biraz teğirli de olsa FARUK için özel bir topik açmak istedim.
saat 20 : 30 da Eskişehir istasyon çay bahçesinde toplandık.
peki neden :silent: tabi ki Faruk için :wiinkk:
Farukkkkk doğum günün kutlu olsun canım :rendeer:
iyi ki doğdun iyi ki varsın mutlu yıllar ::wish::
afiyet bal şeker olsun bakalım ::143::
Allah sizleri hiç ama hiç ayırmasın. muhabbetiniz bol olsun ::friends:
ilk başta İsmail , Önder ve ben adalar da buluştuk.
İsmail , Önderin motosiklete kalite kontrol yaptı :cherry:
Önderin aklı hala motosikletinde :cherry:
Eskişehir mt den bir bölümümüz :thumleft:
İsmail elini gördüm fotoğrafta kaçamazsın :mrgreen:
bir bölüm daha. Volkan , ben , Didem , Eren :wiinkk:
Umut buradaki muhabbeti bilmiyorum ama bana bir melek muhabbeti gibi geldi ::melek02:
arkadaşlar yanlış anlaşılmasın gece de alkol yoktu ::cheeeeer
gerçekten yoktu ::sefereee
grubumuzun çifte kumruları. Uğur ::kalbim:: Özge :joker:
Allah sizleri de ayırmasın :wiinkk:
İsmail kendin hakkında yorum yaparken bir daha düşün. tamam mı :silent:
anladın sen onu :cat:
Eskişehir mt nin bayanları. Didem ve ben :
meşhur limonumuz :flower:
doğum günü çocuğumuz ve Uğur ::asker::
burada çok güzel çıkmışsınız yaaa ::biggrinn
ayrılık vaktinden kareler :cat:
Umut , Faruk , Engin , Cüneyt abi
Umut ve cbr 125
hem de repsol :cyclopsan
İsmail , ben ve kasklar ::blusssh:
Volkanın habersizce çektiği bir adet fotoğraf :
aramıza yeni katılan arkadaşlarımızdan Önder
tekrar aramıza hoş geldiniz arkadaşlar ::shake2::
Eskişehir mt ye kısa sürede ayak uyduran arkadaşlarımız ::sm_smile
işte karşınızda grubumuzun Viperi, Volkisi , Volkanı ::comico::
arkadaşlar bu akşam bizimle olan herkese , gönlü bizimle olan herkese ,
resimlerde olan ve olmayan herkese çok ama çok teşekkür ederiz ::thanks:
çay bahçesinin önündeki motosikletlerinize binme anımı hiç ama hiç unutmayacağım ::coool::
az biraz da başınızı ağrıttıysam kusura bakmayın artıkın ::fool::
n'apayım ben sizin yanınızda çok ama çok mutluyum ::blushani
Farukcum tekrar ve tekrar iyi ki doğdun iyi ki varsın ::xs22:: ::142:: ::160::
Son düzenleme: