Eskişehir MT 09.03.2008 Buluşması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün çok kalamayacağım için çıkarmadım canım :bounce: Yoksa kendisini çok ama çok seviyorum :cherry:

senin yeründe olsam moturlan foturaf çekünüdüm başladum şarku sülemeye yanyana foturaf çekünelüm(nazan öncel):queen::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aytaç abla mersin işi olmadı galiba hayırlısı olsun :).

Yok ablacım atamalarda Mersin de açık yoktu zaten. Ama gezmeye geleceğim bekleyin :rendeer:

senin yeründe olsam moturlan foturaf çekünüdüm başladum şarku sülemeye yanyana foturaf çekünelüm(nazan öncel):queen::rendeer::rendeer:

Seni anlamakta güçlük çekiyorum ama bizim limuzinle epey foturafımız var zaten :queen:

cüneyt abi benim kız senin oğlana aşık olmuş önümüzdeki hafta sonu bi görüştürelim.

AŞk meşk işleri öyle açık açık konuşulmaz, utandıracaksınız gençleri :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
utanacak olsalar o kadar arkadaşın içinde kaş göz yapmazlardı birbirlerine :queen: :queen: görende ciddi bişi sancak,motorlardan bahsediyorum arkadaşlar.teşbih sanatım biraz fazla guvvatlıdır :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
CBR 954RR Kiminse hayırlı uğurlu olsun. Bir nazarlık şart hakira duruyor. :cat: Burdada (Sivas) var bir tane çok güzel makina hele ön kafaya hastayım... :)
RX-115'le kaza yapan arkadaşada geçmiş olsun. :pale: Merak etme o motorun kasası sağlamdır. Gidon eğildiyse düzeltilir. sinyal ayna halledilir km saati belki biraz zor bulursun. Ön kollarda hasar yoksa Problem değil. :cat:
Bu arada Gezi güzel olmuş sanırım. Havada güneşli. Motorlarınıza sağlık. :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
2gundur eskisehirde geziodum her motorda mt sticeri aradım ama goremedim bugunki buluşmadan hbrm olsa ugrardım belki 1de trene bindim:)
buarda o beyaz RRı cok gordum bn sanırım hatta yanılmıosam aksam belediyenin yanında bi bufenin onunde duruyodu bn yururken snr tramwayla gecerkende calştrmaya calışıodu o resimdeki abi:p
keske daha once frktsymisim szleri:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slayer ilahi sen ya :queen:

lancet evet hava süperdi ama ben Migrosun oradan dönmek zorunda kaldım :pr:

muharremin sessiz harfleri keşke burada olduğunu önceden bilseydik :pale:

Cüneyt abi senin oğlan da az çapkın değil yani,
bana da bir bakış attı ama ben yüz vermedim. 125 tercihimdir :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
2gundur eskisehirde geziodum her motorda mt sticeri aradım ama goremedim bugunki buluşmadan hbrm olsa ugrardım belki 1de trene bindim:)
buarda o beyaz RRı cok gordum bn sanırım hatta yanılmıosam aksam belediyenin yanında bi bufenin onunde duruyodu bn yururken snr tramwayla gecerkende calştrmaya calışıodu o resimdeki abi:p
keske daha once frktsymisim szleri:pale:

dün sen gördügünde o üzerindeki yeni aküydü onun sıkıntısı oldu meger akü arzalıymıs ama 2 .vites vurdurarak çalıstırdım:p
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
2gundur eskisehirde geziodum her motorda mt sticeri aradım ama goremedim bugunki buluşmadan hbrm olsa ugrardım belki 1de trene bindim:)
buarda o beyaz RRı cok gordum bn sanırım hatta yanılmıosam aksam belediyenin yanında bi bufenin onunde duruyodu bn yururken snr tramwayla gecerkende calştrmaya calışıodu o resimdeki abi:p
keske daha once frktsymisim szleri:pale:

Hocam geliyom desen yapardık bişeyler... :cyclopsan

Evet dün akşam bi vukuat yaşandı :cherry::cherry:

Bu arada Aytaç , fotoğraflar için teşekkürler... :cat::cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
senin kızda pek hızlı canım:p

abi senin oğlan da boğa gibi ama benim kız hızlı olmasın mı yani hemen yelkenleri indirivercek mi sandın ::miiz::

abi, burak, doğcak çocuğa ben bakarım yüzükleri ben alıveriyim. (bakarsınız bi dylan yada cıscıbır bişey doğar) :queen::queen::queen:

volkan stickerleri unutma tamamı fuardan. bak arkadaşımız tanıyamamış bizi. belki beni de görmüştür. bende gördüm bi kaç matrix siyahtılar... geliren haber verin arkadaşlar :):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Hocam geliyom desen yapardık bişeyler... :cyclopsan

Evet dün akşam bi vukuat yaşandı :cherry::cherry:

Bu arada Aytaç , fotoğraflar için teşekkürler... :cat::cat:

hocam arkadaslar bilio 3dakkada karar verdim gelmeye oraya bide 2gun kaldım:)
aksam gordum mak basta yaklastım gecerken guzel mak acaba mtdenmidr die bi dusundum snr ole pat die soramadım tabi snr donerken takrar baktım bian calştrmaya calşıo abi mars yemedi sestan anladım o an aklımdan gecti baktım abi tek dedim iniyim sunu vurduralım calşsın die snr vaktim yoktu duramadım aklımda kalmıstı gercekten calştımı die ogrendigim ii oldu:cherry::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seni anlamakta güçlük çekiyorum ama bizim limuzinle epey foturafımız var zaten :queen:

anlaşılmayan nedir :wiinkk:

biraz gırgır yapam dedim:cat::p:p

bak şimdi lumuzini merak ettim abisi..:rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
CBR 954RR Kiminse hayırlı uğurlu olsun. Bir nazarlık şart hakira duruyor. :cat: Burdada (Sivas) var bir tane çok güzel makina hele ön kafaya hastayım... :)
RX-115'le kaza yapan arkadaşada geçmiş olsun. :pale: Merak etme o motorun kasası sağlamdır. Gidon eğildiyse düzeltilir. sinyal ayna halledilir km saati belki biraz zor bulursun. Ön kollarda hasar yoksa Problem değil. :cat:
Bu arada Gezi güzel olmuş sanırım. Havada güneşli. Motorlarınıza sağlık. :rendeer:

Saolun;


ön dikmelerde bişi yok şükür km en son 70-80 de duruyoo ama o kadar hızım yokktu zannediyorumm ama durduramadımm sürüklenerek, göz göre göre girdik kamyonete şükür bişi yok....Kazasız ggünler dilerimm tüm motor severlere.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşılmayan nedir :wiinkk:
biraz gırgır yapam dedim:cat::p:p
bak şimdi lumuzini merak ettim abisi..:rendeer:

Kusura bakmayın dün siz apla falan yazınca kendimi büyük hisettim. Siz diye hitap etmem gerekirdi :pr:

Ama napiim siz de mesajları Karadeniz şivesiyle yaznca kelimeleri anlayamadım :cherry:

Limuzinin fotoğraflarına gelince "Çok yakında." dermişimmmm :p

durduramadımm sürüklenerek, göz göre göre girdik kamyonete....

Bir daha msn de bana böyle haberlerle gelme :pr: Yüreğime iniyordu yaaa, çok korktum :salut: Tekrar tekrar geçmiş olsun :rendeer:

Arkadaşlar fotoğrafların devamı Eskişehir MT il grubunun sayfasında yer almaktadır :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kusura bakmayın dün siz apla falan yazınca kendimi büyük hisettim. Siz diye hitap etmem gerekirdi :pr:

Ama napiim siz de mesajları Karadeniz şivesiyle yaznca kelimeleri anlayamadım :cherry:

Limuzinin fotoğraflarına gelince "Çok yakında." dermişimmmm :p

adınızı bilmiyorum o yüsden espirik yaptım apla didim..:p:p

sanırım seninle aynı yaştayız eğer rumuzun doğum tarihinle aynı ise..:cat:

ben sana isim takmadan sen bişiler bul..::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink

lumuzini bekliyoruz..:rendeer:::xblink::::xblink::::xblink::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adınızı bilmiyorum o yüsden espirik yaptım apla didim..:p:p

sanırım seninle aynı yaştayız eğer rumuzun doğum tarihinle aynı ise..:cat:

ben sana isim takmadan sen bişiler bul..::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink

lumuzini bekliyoruz..:rendeer:::xblink::

Evet rumuzum doğum tarihim :cherry: Ne isim takacaksın acaba merak ettim :p

Hem ben limuzini öyle herkese göstermiyorum , çok gıymatlı :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet rumuzum doğum tarihim :cherry: Ne isim takacaksın acaba merak ettim :p

Hem ben limuzini öyle herkese göstermiyorum , çok gıymatlı :mrgreen:

du bi dakka isim için arşive bakmam lazım mağlum herkese isim takıyomda seninki kullanılmayan özel bişi olmalı..:cat:

lumuzini bekliyoss..:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst