- Katılım
- 14 Mar 2007
- Mesajlar
- 558
silentscream kendileri (o beyaz olan) 954 RR olur.
Bugün çok kalamayacağım için çıkarmadım canım :bounce: Yoksa kendisini çok ama çok seviyorum :cherry:
aytaç abla mersin işi olmadı galiba hayırlısı olsun.
senin yeründe olsam moturlan foturaf çekünüdüm başladum şarku sülemeye yanyana foturaf çekünelüm(nazan öncel):queen::rendeer::rendeer:
cüneyt abi benim kız senin oğlana aşık olmuş önümüzdeki hafta sonu bi görüştürelim.
utanacak olsalar o kadar arkadaşın içinde kaş göz yapmazlardı birbirlerine :queen: :queen: görende ciddi bişi sancak,motorlardan bahsediyorum arkadaşlar.teşbih sanatım biraz fazla guvvatlıdır![]()
senin kızda pek hızlı canım![]()
2gundur eskisehirde geziodum her motorda mt sticeri aradım ama goremedim bugunki buluşmadan hbrm olsa ugrardım belki 1de trene bindim
buarda o beyaz RRı cok gordum bn sanırım hatta yanılmıosam aksam belediyenin yanında bi bufenin onunde duruyodu bn yururken snr tramwayla gecerkende calştrmaya calışıodu o resimdeki abi
keske daha once frktsymisim szleriale:
2gundur eskisehirde geziodum her motorda mt sticeri aradım ama goremedim bugunki buluşmadan hbrm olsa ugrardım belki 1de trene bindim
buarda o beyaz RRı cok gordum bn sanırım hatta yanılmıosam aksam belediyenin yanında bi bufenin onunde duruyodu bn yururken snr tramwayla gecerkende calştrmaya calışıodu o resimdeki abi
keske daha once frktsymisim szleriale:
senin kızda pek hızlı canım![]()
abi senin oğlan da boğa gibi ama benim kız hızlı olmasın mı yani hemen yelkenleri indirivercek mi sandın ::miiz::
Hocam geliyom desen yapardık bişeyler... :cyclopsan
Evet dün akşam bi vukuat yaşandı :cherry::cherry:
Bu arada Aytaç , fotoğraflar için teşekkürler... :cat::cat:
Bu arada Aytaç , fotoğraflar için teşekkürler... :cat::cat:
Seni anlamakta güçlük çekiyorum ama bizim limuzinle epey foturafımız var zaten :queen:
CBR 954RR Kiminse hayırlı uğurlu olsun. Bir nazarlık şart hakira duruyor. :cat: Burdada (Sivas) var bir tane çok güzel makina hele ön kafaya hastayım...
RX-115'le kaza yapan arkadaşada geçmiş olsun.ale: Merak etme o motorun kasası sağlamdır. Gidon eğildiyse düzeltilir. sinyal ayna halledilir km saati belki biraz zor bulursun. Ön kollarda hasar yoksa Problem değil. :cat:
Bu arada Gezi güzel olmuş sanırım. Havada güneşli. Motorlarınıza sağlık. :rendeer:
anlaşılmayan nedir :wiinkk:
biraz gırgır yapam dedim:cat:
bak şimdi lumuzini merak ettim abisi..:rendeer:
durduramadımm sürüklenerek, göz göre göre girdik kamyonete....
Kusura bakmayın dün siz apla falan yazınca kendimi büyük hisettim. Siz diye hitap etmem gerekirdir:
Ama napiim siz de mesajları Karadeniz şivesiyle yaznca kelimeleri anlayamadım :cherry:
Limuzinin fotoğraflarına gelince "Çok yakında." dermişimmmm![]()
adınızı bilmiyorum o yüsden espirik yaptım apla didim..
sanırım seninle aynı yaştayız eğer rumuzun doğum tarihinle aynı ise..:cat:
ben sana isim takmadan sen bişiler bul..::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink
lumuzini bekliyoruz..:rendeer:::xblink::
Evet rumuzum doğum tarihim :cherry: Ne isim takacaksın acaba merak ettim
Hem ben limuzini öyle herkese göstermiyorum , çok gıymatlı :mrgreen: