Eskişehir MT 09.03.2008 Buluşması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafta sonu tatili için Eskişehirdeyim malum. Hazır Eskişehirliler de toplanmışlarken bir görmek istedim kendilerini.
Ben 10 dk. kalacağım için toplaşmaya eşofmanla gittim ama katılan arkadaşlar kusura bakmasınlar artık :queen:

Buyrun fotoğraflar :rendeer:

İlk başta benimle ve CBR 125 Repsolle başlamak lazım tabi ::pembe::

dsci0238as1.jpg


Motosiklet buluşması bu, makineleri çekmeden olmaz tabi :bestmt:

dsci0239zz5.jpg


Sıra geldi motosikletlerin sahiplerine ::sigara::

Aramıza katılan yeni yüzler gördüm. Tekrardan hoşgeldiniz arkadaşlar ::shake2::

Aklınızda olsun, yapalım dediğim çiğbörek keyfine şimdiden hepinizi bekliyoruz ::sefereee

Ayrıca gördüm ki; gruba bayanlar da katılıyor yavaş yavaş, hoş ben artık Ankaralıyım ama neyse ::blusssh:

dsci0240cg8.jpg


dsci0241ij5.jpg


dsci0242ca9.jpg


125 lik dedim yarım saat tutturdum gezdirin diye, sağolsun Umut çok güzel gezdirdi :pl:

Ben her ne kadar ısrar edip 600 lük dururken 125 liğe göz diksem de
Cüneyt abimize tekrar tekrar hayırlı olsun dileklerimizi gönderiyoruz ::sorcerer

dsci0243ry5.jpg


dsci0246za0.jpg


dsci0247eb8.jpg


Bir hatıra daha ::friends:

dsci0245jo7.jpg


Yola çıkma vakti geldi ::haapppy:

dsci0249kz7.jpg


dsci0248xd0.jpg


Balık falan diyorlardı ama tam olarak nereye gittikleri henüz bilinmiyor. Döndükleri zaman bilgileri kendilerinden alırız artık ::koop::

Ben bugün limuzini çıkarmaya üşendim çünkü bu fotoğraflarda gördüğünüz yer Migros önü ve bizim eve 200 metre uzaklıkta .
Zaten bugün eşyalarımı falan toplamam gerektiği için sadece bir selam verip kaçma düşüncesiyle çıkmıştım evden.
Gönül isterdi ki onlarla gitmek ama gerektiği gibi eve döndüm malesef. Ama giderlerken onlardan ayrılmak çok zor oldu :salut:

Neyse ki hafta sonları yine gelirim ben. Ankara - Eskişehir arası ne de olsa. Yani laf aramızda kalsın benden kurtulamazlar ::shhh::

Grup tekerleri döndürüp gittikten sonra beni teselli etmek Süleymana kaldı. Fotoğraf çekerek 10 dk. avuttu beni sağolsun ::utangac:

dsci0251bc4.jpg


Arkadaşlar ben şaka maka Ankaraya yerleşmek için topluyorum odamı yaaa :sunny:

Dolaplar boşaltıldı :salut:

dsci0254ok0.jpg


Valizler hazırlandı :salut:

dsci0259aj3.jpg


Çantalar doldurulup kapatıldı :salut:

dsci0253xh1.jpg


Belki aranızdan birisi hatırlar ama dolabımda kuruyan gül de yerinden çıkmak zorunda kaldı :salut:

dsci0261qc4.jpg


Benden bu kadar arkadaşlar. Sürüşe katılanlar belki gittikleri yerlerden de fotoğraf getirirler ::thanks:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
fotolarda baya kalabalık gözüküyosunuz esas gezi fotosu nerde!!!
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili Aytaç;Cbr 125 repsol çok yakışmış.İnşallah yakında seninde olur.Birisi ÇİĞBÖREK der gibi geldi sankim...Paylaşım için çok teşekkürler.Hemşerilerimi bir arada gördüm sayende.Güle güle git.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
38
oguzhan sen eskişehirdemisin neyapıyorsun gezi güzel olmuş gözüküyor birdaha ki gezide görüşmek dileğile
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ablacım uğur abim resimleri halledecekti ama bakalım.müsait bir vakitte yapıştırır buralara artık.Bugün ben sana malum kişinin fotoğraflarını göstermeyi unuttum ya.şimdi aklıma geldi ama olsun ilerde inş. daha yakinen tanışırsınız:p
Fotolar için teşekkürler:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim Hayati abi. Çiğbörek keyfine Kütahyayı da bekleriz :rendeer:

Ahmetcim bana göstereceğin fotoğrafları merak ettim ama yaaaa :cherry:

Oğuzhan ve Eser abi sizleri göremedik bugün :cyclopsan

Pierzig Eskişehirin yeri her zaman başkadır :bounce:

Evet Süleyman sana sormadan yazmadım buraya. İyiyim diyorsun ama geçmiş olsun :salut:

Ben msn den öğrendim ama arkadaşlar detayları senden dinlemek isteyebilirler :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
süper bi gün geçirdik gene fotoğraflar yoldadır umarım.Tanışamadığım üyeler vardı onlarla da tanıştık bugünkü toplanma vesilesiyle.Herkese çok çok teşekkür ederim emeği geçen herkese gelen gelmeyen herkesin hayatımdaki yeri inanın bambaşka.İyi ki varsın ESKİŞEHİR MT:rendeer:

Cüneyt abi sana da ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.Makinan çok güzel abi Allah kazadan beladan esirgesin ve sorunsuz binmek nasip etsin abicim:cat:Nasipse 2-3 sene içinde birde benim motor için toplanırız böyle...

Herkese iyi akşamlar dilerim...

ahmedim kendine gelebildinmi :queen::queen::queen: senin yerinde olmak isterdim bugün:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bugün buluştuktan sonra Atatürk cd.sinde önümde duran kamyonete çarptımm duramayarak bende bişi yok şükür bi kaç sıyırık var...Motorun da ayna,sinyaller,km saati kırıldı direksiyon yamuldu....:( Suç bendeydi hız vardı durmadı motor :(


Allah bidaha göstermez inşallah ilk ve son olurr....Kazasız sürüşler...

hay allah. geçmiş olsun kardeşim ucuz atlatmışsın bari. yamaha işte duramıyo yol istiyo :queen::queen::queen:

geçmiş olsun süleyman sende bir sey yok degilmi keşke sende gelseydin bizle şükür önemli bir sey yok herhalde motorda hasar çokmu

abicim allah kazasız seyahatler nasip etsin. biyerine motorun boncuk as en kısa zamanda ya da ben sana hediye ediyim bitane :mrgreen::mrgreen:

scooterdan vaz gecirmeye calışıyo bazı arkadaşlar beni aşağılama taktiğiyle :D ama memnunum giderken yayıla yayıla,motordan inince soyunup dokunup bagaja doldurmak gibisi varmı,varsın olmasın ara gazı ;)

aynı kafadanız seninle bakalım benimde bi 500 lük xciting veya x9 yolda ....

cünyet abim senin makinaya bi kan akıt şart abi cok nazara gelir o bebek...

salih abi ben sinan kırmızı rokko'cu. memnun oldum tanıştığımıza.sana da kazasız sürüşler abisi büyük dink'le :) SCOOTER kardeşliği. gökhan'ım da olsa güzel olurdu :)

Stewkan;
dostum sizi kaybettik. Umut'la beraber arkamızdan geliyordunuz. Sonra bir anda yok oldunuz.
Bekledik. Siz gelmeyince. Sinan geri döndü. Tekrar tekrar baktı. Ama sanırım irtibat koptu. K.bakmayın.
Arkadaşlar irtibat ve böyle zamanlar için : 0 555 765 45 44 ( viper_1) Volkan diye kaydedin.

Bugün saat 14:00 itibariyle buluşmaya gelen herkese teşekkür ediyoruz! :cat::cat:

En kısa zamanda Tekrar görüşmek dileğiyle...

he yaa. o kadar döndüm geri kavşaktan taa enveriyeye kadar bktım ordan anadoluya asıldım ama yakalayamadım seni hakan. neyse senle de tanıştığıma memnun oldum hakan (kırmızı tokkocu-sinan):):):)

bikaç foto. endekiler. :)

s489ld2.jpg


:queen: :queen: :queen:

s490ag7.jpg


s491bc7.jpg


s492kb6.jpg


işte günü fotosu. :)

s493zs5.jpg

arkadaşlar ben mesajı yazdığım esnada tahminim 3,0 civarlarında bi deprem hissettik biz evde şuan biraz kalp çarpıntısı var hafiften:queen::queen::queen:

aytaç fotolar için teşekkürler Süleyman'ın dediği doğru. bi kaç kamyon lazım o eşyalara :queen: :queen: :queen::):):)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rica ederim. Benden sonrası da süper olmuş :rendeer:

İsmailin gözü dönmüş resmen açlıktan :cherry:

arkadaşlar ben mesajı yazdığım esnada tahminim 3,0 civarlarında bi deprem hissettik biz evde şuan biraz kalp çarpıntısı var hafiften:queen::queen::queen:

aytaç fotolar için teşekkürler Süleyman'ın dediği doğru. bi kaç kamyon lazım o eşyalara :queen: :queen: :queen::):):)

Ben bütün telaşemle eşya toplarken depremi fark etmemişim :pale:

Fotoğraflar için sana da teşekkür ederiz :rendeer: Ama siz eşyaların henüz bilmem kaçta kaçını görüyorsunuz :cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
apla senin asyayı niden gomadın siteye foturaf sevmiyomuu..:p
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
fotolar güzel , beyaz honda sanırım 600rr , ön kafa farklı , farlar yeni gsxr 600 e çok benziyo , güzelmiş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
fotolar güzel , beyaz honda sanırım 600rr , ön kafa farklı , farlar yeni gsxr 600 e çok benziyo , güzelmiş...

yok o dünyada 80 taneden biri Eskişehirde :queen::queen::queen: sahibi gelir birazdan anlatır :p:mrgreen::mrgreen::mrgreen: sizin orda yok tabi kıskanıyon demiii :rendeer::cat::cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Artıkk motorumun ön takımı böle değil yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :salut::salut::salut::salut:

dostum hayırdır tahminim doğruysa şimdiden geçmiş olsun :salut:.
aytaç abla mersin işi olmadı galiba hayırlısı olsun :).
digiboy kardeşim ne depremi :silent: arkası gelmemiştir inşallah
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
cüneyt abi benim kız senin oğlana aşık olmuş önümüzdeki hafta sonu bi görüştürelim.sanırım fatih abinin dükkanda paslaşmışlar :p :p abi bu sayılmaz ya ben gelemedim mesaiden dolayı haftaya bi daha :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst