Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,685
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hafta sonu tatili için Eskişehirdeyim malum. Hazır Eskişehirliler de toplanmışlarken bir görmek istedim kendilerini.
Ben 10 dk. kalacağım için toplaşmaya eşofmanla gittim ama katılan arkadaşlar kusura bakmasınlar artık :queen:
Buyrun fotoğraflar :rendeer:
İlk başta benimle ve CBR 125 Repsolle başlamak lazım tabi :
embe::
Motosiklet buluşması bu, makineleri çekmeden olmaz tabi :bestmt:
Sıra geldi motosikletlerin sahiplerine ::sigara::
Aramıza katılan yeni yüzler gördüm. Tekrardan hoşgeldiniz arkadaşlar ::shake2::
Aklınızda olsun, yapalım dediğim çiğbörek keyfine şimdiden hepinizi bekliyoruz ::sefereee
Ayrıca gördüm ki; gruba bayanlar da katılıyor yavaş yavaş, hoş ben artık Ankaralıyım ama neyse ::blusssh:
125 lik dedim yarım saat tutturdum gezdirin diye, sağolsun Umut çok güzel gezdirdi
l:
Ben her ne kadar ısrar edip 600 lük dururken 125 liğe göz diksem de
Cüneyt abimize tekrar tekrar hayırlı olsun dileklerimizi gönderiyoruz ::sorcerer
Bir hatıra daha ::friends:
Yola çıkma vakti geldi ::haapppy:
Balık falan diyorlardı ama tam olarak nereye gittikleri henüz bilinmiyor. Döndükleri zaman bilgileri kendilerinden alırız artık ::koop::
Ben bugün limuzini çıkarmaya üşendim çünkü bu fotoğraflarda gördüğünüz yer Migros önü ve bizim eve 200 metre uzaklıkta .
Zaten bugün eşyalarımı falan toplamam gerektiği için sadece bir selam verip kaçma düşüncesiyle çıkmıştım evden.
Gönül isterdi ki onlarla gitmek ama gerektiği gibi eve döndüm malesef. Ama giderlerken onlardan ayrılmak çok zor oldu :salut:
Neyse ki hafta sonları yine gelirim ben. Ankara - Eskişehir arası ne de olsa. Yani laf aramızda kalsın benden kurtulamazlar ::shhh::
Grup tekerleri döndürüp gittikten sonra beni teselli etmek Süleymana kaldı. Fotoğraf çekerek 10 dk. avuttu beni sağolsun ::utangac:
Arkadaşlar ben şaka maka Ankaraya yerleşmek için topluyorum odamı yaaa :sunny:
Dolaplar boşaltıldı :salut:
Valizler hazırlandı :salut:
Çantalar doldurulup kapatıldı :salut:
Belki aranızdan birisi hatırlar ama dolabımda kuruyan gül de yerinden çıkmak zorunda kaldı :salut:
Benden bu kadar arkadaşlar. Sürüşe katılanlar belki gittikleri yerlerden de fotoğraf getirirler ::thanks:
Ben 10 dk. kalacağım için toplaşmaya eşofmanla gittim ama katılan arkadaşlar kusura bakmasınlar artık :queen:
Buyrun fotoğraflar :rendeer:
İlk başta benimle ve CBR 125 Repsolle başlamak lazım tabi :
Motosiklet buluşması bu, makineleri çekmeden olmaz tabi :bestmt:
Sıra geldi motosikletlerin sahiplerine ::sigara::
Aramıza katılan yeni yüzler gördüm. Tekrardan hoşgeldiniz arkadaşlar ::shake2::
Aklınızda olsun, yapalım dediğim çiğbörek keyfine şimdiden hepinizi bekliyoruz ::sefereee
Ayrıca gördüm ki; gruba bayanlar da katılıyor yavaş yavaş, hoş ben artık Ankaralıyım ama neyse ::blusssh:
125 lik dedim yarım saat tutturdum gezdirin diye, sağolsun Umut çok güzel gezdirdi
Ben her ne kadar ısrar edip 600 lük dururken 125 liğe göz diksem de
Cüneyt abimize tekrar tekrar hayırlı olsun dileklerimizi gönderiyoruz ::sorcerer
Bir hatıra daha ::friends:
Yola çıkma vakti geldi ::haapppy:
Balık falan diyorlardı ama tam olarak nereye gittikleri henüz bilinmiyor. Döndükleri zaman bilgileri kendilerinden alırız artık ::koop::
Ben bugün limuzini çıkarmaya üşendim çünkü bu fotoğraflarda gördüğünüz yer Migros önü ve bizim eve 200 metre uzaklıkta .
Zaten bugün eşyalarımı falan toplamam gerektiği için sadece bir selam verip kaçma düşüncesiyle çıkmıştım evden.
Gönül isterdi ki onlarla gitmek ama gerektiği gibi eve döndüm malesef. Ama giderlerken onlardan ayrılmak çok zor oldu :salut:
Neyse ki hafta sonları yine gelirim ben. Ankara - Eskişehir arası ne de olsa. Yani laf aramızda kalsın benden kurtulamazlar ::shhh::
Grup tekerleri döndürüp gittikten sonra beni teselli etmek Süleymana kaldı. Fotoğraf çekerek 10 dk. avuttu beni sağolsun ::utangac:
Arkadaşlar ben şaka maka Ankaraya yerleşmek için topluyorum odamı yaaa :sunny:
Dolaplar boşaltıldı :salut:
Valizler hazırlandı :salut:
Çantalar doldurulup kapatıldı :salut:
Belki aranızdan birisi hatırlar ama dolabımda kuruyan gül de yerinden çıkmak zorunda kaldı :salut:
Benden bu kadar arkadaşlar. Sürüşe katılanlar belki gittikleri yerlerden de fotoğraf getirirler ::thanks:
Son düzenleme: