- Katılım
- 3 May 2012
- Mesajlar
- 1,162
- Konu Yazar
- #1
Boş laf yok, 300 saatlik gereksiz video yok.
Öyle aman aman bayılmasam da, bu bahsettiğim yönlerden dolayı sevdim.
Kazasız belasız.
teşekkür ederim.aöma genelde 300 saatlik boş laflar daha çok tutuluyor.benimkisi hobi- geleceğe hatıra kalsın maksat
daha önce denk gelmişti izlemiştim güzel viraj yapıyosunuz