Eşi ve Benzeri Yokk!

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Uzun bir aradan sonra tekrar burdayım. Motoruma ufak tefek modifikasyonlar yaptım. Türkiyede tek olacak :) Aynalar niye yok diye sormayın. Farı karartırken söktüm. Geri taktım. :)

Kanuni Cup100

Uygulananlar:

-Xenon Far
-Far Karartma
-Önlere şerit led(yenilendi)
-Stickerları söküldü
-Sis farı takıldı
-Gösterge ışıkları beyaza çevirildi
-Yeni jantlar
Sıradakiler:

-Fara mercek montajı
-Ledli stop
-Yeni Ledli aynalar
-Özel yapım egsoz
-Yeni hava filtresi

398483_316486241724985_100000908362231_937623_1124532175_n.jpg

392675_304123816294561_100000908362231_898614_581270719_n.jpg

403894_324048574302085_100000908362231_955951_1637242994_n.jpg

400375_324048897635386_100000908362231_955960_593567658_n.jpg

407007_324048764302066_100000908362231_955957_1423436459_n.jpg

403125_324048377635438_100000908362231_955946_1568251379_n.jpg

401330_324049230968686_100000908362231_955967_594312070_n.jpg

409043_308110492562560_2062344492_n.jpg


Yorumlarınızı Bekliyorum. :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Güzel olmuş,aynalar yok sandım bi an.
Kazasız belasız
 
Son düzenleme:

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
güzel çalışma olmuş. Sis farı da ayrı güzellik katmış :) elinize sağlık. bende yaza doğru zenon takmayı düşünüyorum. size bir kaç sorum olacak;
motorunuz zenonu kaldırıyor mu ?
akü ve tesisatla ilgili sıkıntınız oldu mu ?
far tası eridi mi ?
hangi marka ve kaç kelvinlik zenon kullandınız ?

Şimdiden teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Güzel olmuş,aynalar yok sandım bi an.
Kazasız belasız
Sağolun :)


güzel çalışma olmuş. Sis farı da ayrı güzellik katmış :) elinize sağlık. bende yaza doğru zenon takmayı düşünüyorum. size bir kaç sorum olacak;
motorunuz zenonu kaldırıyor mu ?
akü ve tesisatla ilgili sıkıntınız oldu mu ?
far tası eridi mi ?
hangi marka ve kaç kelvinlik zenon kullandınız ?

Şimdiden teşekkür ediyorum :)

Xenonu kaldırıyor.
Şu an akü ile sıkıntım var. Ama sıkıntı benim sayemde oldu. Sis farını montajlarken sisler 10 dk açık kaldı. Motor çalışmıyordu. Ondan oldu.
Far tasında hiçbir sorun yok.
Aspex h4-3 8000k kullandım :)
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
Süper olmus faceden takip ediyorumda motorun gerçekten hiç orjinalliğini bozmadan sade ve güzel modifiye yapıyorsun.. Devamını bekliyoruz.. Özel egzoz'u nerde yaptırmayı düşünüyosun ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sis farlarının kablolarının açıkta olmasını görünmesini hiç beğenmedim, ön kapaktaki kornanın sesinin çıktığı ızgaradan geçirilebilirdi kablolar.
Rüzgarlıktaki led şeritler motora hiç gitmemiş, seloteyple tutturulmuş gibi duruyo.
Bu abartı ışıklarla motor biraz yılbaşı ağacına benzemiş, kablolar falan ...
Orjinalliğini bozmayın iyi hoş da, motora taktığınız şeyler 2 gün sonra sökülecekmiş gibi görünmesin.
Bence orjinal egzozu çok güzel, racing egzozu gibi (Mondial 151RS gibi) yukarı kalkık egzoz yaptırmayacaksanız, hiç egzoza dokunmayın derim, hele egzozu deldirmek boşaltmak falan aman ...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Egzoz'u performans tipi şeklinde bişeyler yaptıracağım.

Ben motorumu yılbaşı ağacına benzetemedim nedense..
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Sağolun :)




Xenonu kaldırıyor.
Şu an akü ile sıkıntım var. Ama sıkıntı benim sayemde oldu. Sis farını montajlarken sisler 10 dk açık kaldı. Motor çalışmıyordu. Ondan oldu.
Far tasında hiçbir sorun yok.
Aspex h4-3 8000k kullandım :)

aradığım cevapları buldum teşekkürler.. :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Sisler hiç olmamış bence en yakın zamanda sisleri çıkartmalısını :)

Onun dışında sislerin olduğu bölge ön kısmın ortası ön çamurluktan başlayarak siyah renkte kaplama yapılabilir farın üstüne kadar.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
neye gore kaldirdigini rakamlarla yazabilirmisin benim gibi birkac cahilde bilinclenmis olur faydalaniriz gerekince
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
tekmiş :queen: :queen: ii gene emek sarfetmssn emeğe saygımız var ama fikrimi söylemek gerekirse artık bunları herkez yapıyo herkezde olupda sende olmayanı söle bana öle eşi benzeri yokde tamam sis farı ve o yandaki led ler ne öle ya çok kötü durmus led ler sarı kıvrımı kolay yapılabilenlerden taksaydın ya alt takımda ne gibi modifiyeler var onlarıda anlatsana
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Ledler değişti. Sislere xenon takaceğım 30.000k mavi. Yaz olunca 125 lik silindir takılacak. Güçlenecek. Performans hava filtresi ve silincerli egzoz takılacak. Fara mercek takılacak. Daha çok şey var. Motor basılacak. Ledli stop yaptıracağım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst