Eşi BenzeRi Yok Nicki: Nos

Sizce Nasıl Olmuş Arkadaşlar ?

  • Gayet GüzeL

    Oy: 3 18.8%
  • Biraz Daha iyi Olabilirdi

    Oy: 3 18.8%
  • Beyenmedim

    Oy: 7 43.8%
  • LedLer kötü

    Oy: 3 18.8%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah diyelim o zaman.kazasız belasız inşAllah
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Fatih angel eye'leri beğendi... :) Çok güzel hocam.Tekerin düz bassın.Kazasız belasız.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Farlar güzel fakat o angel efekti belli olsun diye gece farları yakmadan gezen tayfadan değilsin inşallah. eğer öyleysen heeç beğenmedim. Yaramaz felan dicem ona göre :)
 
Katılım
21 Nis 2011
Mesajlar
5
AnGeLLer ÖzeL ÇiFt RenK Beyaz Mavi FarLarı Yaknca Beyaz oluyor yanı Sorun yok hocam :D
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Beyenmedim dicektim ama o da beğenmedim olacak diye işaretleyesim gelmedi :) sen beğeniyorsan sorun yok :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst