Erzurum'dan selam ve sevgiler!

Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
13
Öncelikle herkese merhaba. Uzun süredir sitenin ve forumun takipçisiyim. 25 yaşında Erzurum'lu ve Erzurum'da yaşayan motosikletli bir öğrenciyim. İki adet motosikletim var: Çelik sk100-3 ve mondial hyena x. Keyifli forumlar:)
 
Katılım
26 Şub 2014
Mesajlar
96
Hoşgeldin toprağim. Yazin erzurumda yorganla gezerken bir kac ay zor şer binebiliyoruz. Sicak bolgeler bizlere gore cok toleransli. Zaten fazla tercih edilmiyor. Ne yapacan her yerin kendine gore has bir oZelligi vardir. Umarim hayirli ugurlu olur gelisin.
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
13
Hoşgeldin toprağim. Yazin erzurumda yorganla gezerken bir kac ay zor şer binebiliyoruz. Sicak bolgeler bizlere gore cok toleransli. Zaten fazla tercih edilmiyor. Ne yapacan her yerin kendine gore has bir oZelligi vardir. Umarim hayirli ugurlu olur gelisin.

Hoşbuldum:) kesinlikle erzurum da motosiklet kullanmak hem ilklim hem de kültür açısından çok zor. Hava şartlarına bir şekilde uyum sağlayabiliyorum ama insanların motosiklete karşı tutumlarına bir türlü alışamıyorum. Ama farklı bi tutku ne olursa olsun değer diye düşünüyorum :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Hoşgeldin toprağim. Yazin erzurumda yorganla gezerken bir kac ay zor şer binebiliyoruz. Sicak bolgeler bizlere gore cok toleransli. Zaten fazla tercih edilmiyor. Ne yapacan her yerin kendine gore has bir oZelligi vardir. Umarim hayirli ugurlu olur gelisin.

hoş geldin bende bunu diyecektim işiniz zor kazasız belasız http://www.accuweather.com/tr/tr/erzurum/317825/daily-weather-forecast/317825 sezon 5 ayı geçmez herhalde http://www.accuweather.com/tr/tr/izmir/318290/hourly-weather-forecast/318290?hour=36 adaletmi bu be bir yer 27 derece bir yerde kar var
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
13
Katılım
7 Ocak 2015
Mesajlar
272
Seni anlayabiliyorum bende 15 i itibariyle Erzurum'dan Eskişehir iline geldim artık buralardayız inşallah, keşke Erzurum'da bulunuyor iken tanışsaydık kısmet, artık buradan görüşürüz
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
316
Daha 1 hafta önce erzurumda paleriumdaydım gezdim biraz motosikletle ilk defa da havuz başında çevirdiler ehliyet ruhsat sordular :D
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Merhaba forumda erzurumlu birisi ile karşılaşmak bende
değişik bi duygu uyandırdı.Foruma hoşgeldiniz :)
Bende erzurumluyum lise son sınıfa kadar erzurumdaydım.
4 sene oldu erzurumdan taşınalı.Üniversitede oturuyodum.Benimde
motosiklet sevdam erzurumda başlamıştı kimden kaptım bu zehri
bilmiyorum çünkü doğru düzgün motosiklet kullanan yok :)
Zaten iklimi de el vermiyor altı üstü binilecek 4 ay falan var.
Bu konuyu okuyunca şöyle bi düşündümde ne kadar çok özlemişim
hey gidi günler hey

Erzurum uzak şehir
Dostuna tuzak şehir
Haramiler el koymuş
Bizlere yasak şehir


Erzurum özel şehir
Yahşi ve güzel şehir
Kimlere uzak olmuş
Kimlere tüzel şehir

Bunuda ekleyesim geldi.Keyifli forumlar :)
 
Katılım
22 Nis 2015
Mesajlar
13
Daha 1 hafta önce erzurumda paleriumdaydım gezdim biraz motosikletle ilk defa da havuz başında çevirdiler ehliyet ruhsat sordular :D

İki senedir beni kimse ne durdurdu ne sordu merak ediyorum acaba tutumları nasıl:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Daha 1 hafta önce erzurumda paleriumdaydım gezdim biraz motosikletle ilk defa da havuz başında çevirdiler ehliyet ruhsat sordular :D

Merhaba forumda erzurumlu birisi ile karşılaşmak bende
değişik bi duygu uyandırdı.Foruma hoşgeldiniz :)
Bende erzurumluyum lise son sınıfa kadar erzurumdaydım.
4 sene oldu erzurumdan taşınalı.Üniversitede oturuyodum.Benimde
motosiklet sevdam erzurumda başlamıştı kimden kaptım bu zehri
bilmiyorum çünkü doğru düzgün motosiklet kullanan yok :)
Zaten iklimi de el vermiyor altı üstü binilecek 4 ay falan var.
Bu konuyu okuyunca şöyle bi düşündümde ne kadar çok özlemişim
hey gidi günler hey

Erzurum uzak şehir
Dostuna tuzak şehir
Haramiler el koymuş
Bizlere yasak şehir


Erzurum özel şehir
Yahşi ve güzel şehir
Kimlere uzak olmuş
Kimlere tüzel şehir

Bunuda ekleyesim geldi.Keyifli forumlar :)

Gönlü güzel hemşehrim çok teşekkür ederim hosbuldum :)
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Şu custom olan motorun yeşil mi? Dün bi motır gördüm de, üzerinde performans egzos vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst