Ertech'nin yeni 600 RR'ı.

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ertekin dostum Kawazaki den sonraki seçimin 600 RR olmuş.Hayırlı olsun keyifle
kullanmanı dilerim renk seçiminde çok güzel alttaki resim bire bir aynı ben çok beğendim doğrusu.

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu onunki sayılmaz üstnde otururken resmini görmek isteriz :p

Hayırlı olsun KAzasız belasız binmen dileği ile..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
evet böyle kutlama mesajı olmaz kabul etmiyoruz kendisinin üstünde resmi olarak arkadaş.:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim... :rendeer:

Yakında fotolar gelecek... Yoğunluktan dolayı motosiklete bile binemiyorum ki... :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun kardeşime, kazasız belasız sürüşler inşallah.:cat:

Bir ara motorun üstünden inmek kısmet olduğunda da fotolarını koyuver artık:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bir tane bundan tak ertech öyle ekle siteye;
nazar20boncugupp9.jpg
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nazar boncuğu takmadan binme sakın Ertech ::138:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun Ertekin kardeşim....:)

Allah seni sevdiklerine bağışlasın..Neşeli sağlıklı Tekere gelesin...:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok teşekkür ediyorum hepinize... :rendeer:

Allah hepimizi kazadan beladan korusun...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı olsun,forumda ss kulanıcılarının çoğalması acccayip hoşuma gidiyoo:)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle kullan, Tekerin yere sağlam bassın.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Tekrar tekrar hayırlı olsun Ertekin..

Keyfini ve hayrını görmen dileğiyle..
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Nazar değmesin. Bende alcem heralde böyle giderse
bir tane 600 rr.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ertekin kısa zamanda resimleri ekle de görelim cillop gibi valla hee :cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst