ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
kardeşim çok üzüldüm yaaa, şimdi strife (anıl) söyledi
'sitede z 750'si olan bi çocuk kaza yapmış' dedi.
ben direk 'ertekin mi' dedim.
'evet' dedi.
hemen nete girdim.

Allah'a şükür birşeyin yokmuş :) bu sevindirici haber
motor kötü durumdaymış (bu üzücü ama senin iyi olmana sevinmekten buna pek üzülmedim)

Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
geçmiş olsun Ertekin Abi, Allah'ın sevgili kuluymuşsun. iyi olduğunu bilmek güzel...

Görkem, kaş yapayım derken göz çıkartıyormuşsun :D sana da geçmiş olsun arkadaşım...

Ertekin Abiyi yalnız bırakmayan herkese teşekkürler...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
daha önce hiç bu kadar canlı,fıkır fıkır bi kaza topiği okumamıştım ilginç olmuş :D en kötü kazamız böyle olur inşallah.keşke hiç olmasa ama...böle 13-14 yaşında,alkollü,kör,ehliyetsiz,psikolojisi bozuk şöförler oldukça imkansız gibi.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
daha önce hiç bu kadar canlı,fıkır fıkır bi kaza topiği okumamıştım ilginç olmuş :D en kötü kazamız böyle olur inşallah.keşke hiç olmasa ama...böle 13-14 yaşında,alkollü,kör,ehliyetsiz,psikolojisi bozuk şöförler oldukça imkansız gibi.

haklısın slayer2694

çok geçmiş olsun ertekin abi.Hemşehriydik sanırım seninle.Tam olarak hatırlıyamıyorum ama biyerde okumuştum.Öyle bir msj.ın vardı.Tekrar tekrar çok büyük geçmiş olsun abicim:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için çoooooook teşekkürr ediyorum. Ben daha iyiyim 3 gündür dinleniyorum. Allaha çok şükür çok iyi atlattım. Sizlerin sayesinde moralim de müthiş durumda :)

Motor için p.tesi günü çalışmalara başlayacağım. Büyük ihtimalle pert olacak. Karşı tarafın aracına tedbir koydurmak niyetindeyim. Gerisi zamanla düzelir....

headhunter251

Evet eskişehir doğumluyum. :)

ennginn
Abi motor yenisahrada bir otoparkta. P.tesi ilgileneceğim. Servis ve avukat ile konuşup ne yapmam gerektiğini öğreneceğim.


İlginiz ve iyi dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem azdır. Allah hepimizi beterinden korusun....
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Motor için p.tesi günü çalışmalara başlayacağım. Büyük ihtimalle pert olacak. Karşı tarafın aracına tedbir koydurmak niyetindeyim. Gerisi zamanla düzelir....

ennginn
Abi motor yenisahrada bir otoparkta. P.tesi ilgileneceğim. Servis ve avukat ile konuşup ne yapmam gerektiğini öğreneceğim.

Edy kazasında karşı tarafa tedbir koydurmak için aracın (motorun fiyatının) %10 kadar para istiyorlar.
Tedbir koydurmak Mahkemede dava açman gerekiyor.Dolayısıyla buda zaman alıyor.Hemen başlaman lazım.Aracın trafik sigortasını öğren ve sigortadan talepte bulun.Bildiğim kadarı ile 5 iş günü içerisinde müracaat etmessen ödeme yapmıyorlar.Onun için elini çabuk tut.

Kolay gelsin önce can sonra canan
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Edy kazasında karşı tarafa tedbir koydurmak için aracın (motorun fiyatının) %10 kadar para istiyorlar.
Tedbir koydurmak Mahkemede dava açman gerekiyor.Dolayısıyla buda zaman alıyor.Hemen başlaman lazım.Aracın trafik sigortasını öğren ve sigortadan talepte bulun.Bildiğim kadarı ile 5 iş günü içerisinde müracaat etmessen ödeme yapmıyorlar.Onun için elini çabuk tut.

Kolay gelsin önce can sonra canan

Ertekin bu konuya dikkat et... Bir de;
http://www.sigortam.net/hasar_hizmetleri/karsi_tarafin_araciniza_carpmasi_halinde_ne_yapmalisiniz/
http://www.sigortam.net/hasar_hizmetleri/kaskolu_araciniz_pert_olursa_ne_yapmalisiniz/
http://www.sigortam.net/hasar_hizme...r/?SENDER=SNET_HASAR_HASARBELGELER_28_02_2007
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Ertekin kardeşim çok çok geçmiş olsun, duyduğumda kısa bi süre şokta kaldım ama çok şükür sana bişey olmamıştı.....Tekrar geçmiş olsun ...:rendeer:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
çok geçmiş olsun ertekin, yeni duydum, şehir dışındayım. iyi olduğuna çok sevındım. ben kaza yaptığımda baktım bende bişey yok(kırık kolumu saymıyorum) sonra motorumu düşünmeye başlamıştım. umarım sigortan vardı. yoksa kaza sonrası süreç çok can sıkıyor. eğer herhangi bir ihtiyacın olursa telefonumu biliyorsun. her zaman arayabileceğini biliyorsun. en kısa zamanda görüşücez.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Kolay gelsin biraz uğraştıracak, sigortadan alabilirsen kardasın arta kalanın oto sahibinden almak bu hukuk kuralları içinde zor gibi, sigorta dersen oda bir bela geçen sene Fazere 1.650.YTL, bu sene 1.150 YTL 2 sene sonra motorun tamamını verecez galiba

Edy'nin ki ise tam korkunç 2.600 YTL ilk yıl, bakalım bu yıl ne olacak tahmini 2.000 YTL civarı

Ama genede kaza halinde kardasın nerdeyse avukata vereceğin kadar sigortaya vermek kar lımı acaba, karlı galiba



,
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Kolay gelsin biraz uğraştıracak, sigortadan alabilirsen kardasın arta kalanın oto sahibinden almak bu hukuk kuralları içinde zor gibi, sigorta dersen oda bir bela geçen sene Fazere 1.650.YTL, bu sene 1.150 YTL 2 sene sonra motorun tamamını verecez galiba

Edy'nin ki ise tam korkunç 2.600 YTL ilk yıl, bakalım bu yıl ne olacak tahmini 2.000 YTL civarı

Ama genede kaza halinde kardasın nerdeyse avukata vereceğin kadar sigortaya vermek kar lımı acaba, karlı galiba

,

Engin abi avukat aile dostumuz kaza yaptığımı öğrenince direk kendisi ilgilendi. Para almayacağını söyledi... :) aslında kasko yaptırmak en temizi ancak şu dönemde gerekli parayı denkleştiremedim. :silent:

Yaşayarak tecrübe etmiş oldum...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Kazadan sonra motorumdan geriye kalanlar...

Bugün servise çektirebildim... Kawasaki'den gelen arkadaşlar şaşkınlıklarını gizleyemediler...

Allah hepimizi kazalardan korusun...


spa0105xk6.jpg


spa0104ed2.jpg


spa0106jv5.jpg


spa0108zw2.jpg


spa0107gd9.jpg


spa0109oq8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst