- Katılım
- 20 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,233
kardeşim çok üzüldüm yaaa, şimdi strife (anıl) söyledi
'sitede z 750'si olan bi çocuk kaza yapmış' dedi.
ben direk 'ertekin mi' dedim.
'evet' dedi.
hemen nete girdim.
Allah'a şükür birşeyin yokmuş
bu sevindirici haber
motor kötü durumdaymış (bu üzücü ama senin iyi olmana sevinmekten buna pek üzülmedim)
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın
ale:
'sitede z 750'si olan bi çocuk kaza yapmış' dedi.
ben direk 'ertekin mi' dedim.
'evet' dedi.
hemen nete girdim.
Allah'a şükür birşeyin yokmuş
motor kötü durumdaymış (bu üzücü ama senin iyi olmana sevinmekten buna pek üzülmedim)
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın