ErTecH E-5'te son 1saat içinde kaza yapmış . Kendisinin durumu iyi

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ertekincim tekrardan geçmiş olsun
akşam çocuklara gelicektim ama işlerim uzatı
en kısa zamanda görüşürüz abicim, mt de senin parmaklarından çıkmış bi msjı daha okyabilmek güzel:wiinkk:
görkem cim sanada geçmiş olsun, ne zaman geldinde kaza yaptın:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar hepinize sonsuz teşekkür ediyorum. Çok iyisiniz... :rendeer:

Az önce ziyaretime gelen Hasan Tuğçe ve Görkem'e de çok teşekkür ederim ayaklarınıza sağlık... Güzel bir buluşma oldu :mrgreen:

Ben şimdi biraz uzanayım... Tekrar tekrar çok teşekkür ederim... Süpersiniz....
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Turp gibi turp...
ertek2qv3.jpg

ertek3fm2.jpg



Ertekin biraz mahreme girdim ama istersen fotoları kaldırabilirim
:)

Bu nasıl film? O adam orada ne yapıyor? :queen:
ertek4jy4.jpg
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
görkem ve ertech ikinizede büyük geçmişler olsun size birşey olmamış sevindim ama ertekin abinin motorunun durumuna üzüldüm yinede cana deılde mala zarar geldin diyip gecelım....
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Görkiiii filmler bende olm sen nasıl resimledin, işyerime mi girdinis:p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
puahahrımcaoctöapertıcöpe
ertekinin serum serum değil , yada bünye bünye değil ;kan hızla vücuttan kopup dıaşrı çıkma çabasında:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen:
pufi pufi sağlammış valla...
Amaaa Kan gidiyo diye ağlıomuş....:mrgreen:
murat cuma senin ofisten çalcam o filmleri:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun ertekin abi...:rendeer:bi kaç gündür giremiyodum siteye yeni gördüm heyecanlandım birden ama ciddi bişey olmaması sevindirdi beni :)
görkem sen ne zaman geldin???kaza yapmışsın sanada çok geçmiş olsun umarım ciddi bişey yoktur...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
arkadaşımıza geçmiş olsun :rendeer:

Bu nasıl film? O adam orada ne yapıyor? :queen:
ertek4jy4.jpg
[/QUOTE]

koptum bu fotoya resmen :queen:

Adana MT adına tekrar geçmiş olsun arkadaşımıza:rendeer:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ertech kanka beynin nurlanmış:p

Adamları yemeden önce soy bari, boğazlı kazaaynan neyim yutmuş:p

Metropolitan avcısının Ertech'i yakaladığı an;

[YT]OjlnPMBw3K0[/YT]

:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
büyük geçmiş olsun arkadaşım ALLAH tez zamanda şifa verir inşaallah
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kanka alem adamsın yaaa...
çocuğa geçmiş olsun diyoduk..
valla çok moralli topic oldu yuppi:):
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya aye açıkçası böle haberleri duyması gerekiyor herkesin bana göre...Bir arkadasım kaza yapıpta bana haber vermiyorsa çok üzülürüm.Çok daha fazla telaşlanırım.Ayrıca dk dk açıklama yaptık durumu ile ilgili....Çok sevindim iyi olmasına ayrıca çok da mutlu oldum.Ayrıca dün gece az daha istanbula geliyordum zor duruldum...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ertekin masallah bomba gibi,Ayrica sanada cok gecmis olsun Gorkem ,aman dikkat,bi daha korkutmayin bizi :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw görkemcim sen hangi ara geldin de kaza yaptın sanada büyük geçmiş olsun
lütfen full koruma ve full dikkat arkadaşlar
bu aralar arabalar kış şartlarından olsa gerek deli danalar gibi gidiyolar yolda
aman dikkat trafikte atlattığım olayları anlatsam son bir ay içinde olanları inanamazsınız onun için her zaman tetikde olun arkadaşlar
sorunsuz sürüşler dilerim
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ertekin, şimdi okudum hem üzlüdüm hem de seni turp gibi gördüğüme çok sevindim. Sigorta işine gelince bildiğim kadarıyla araç başına 10.000 ytl'ye kadar kaza başına 20.000 ytl'ye kadar karşılıyor, senin hastane masraflarını falan da karşılaması lazım.

Ayrıca bu kazaya karışan kişilerin peşini bırakmayın ayrıca 14 yaşında bir çocuğun alkol almasına göz yumduğunu da mahkemede dile getirin ki ne kadar sorumsuz bir vatandaş olduğu daha çok ortaya çıksın.

Çok kötü bir insanla hatta trfiğe çıkmaması gereken bir öküzle yollarınız kesişmiş, kiminle aynı yolda gideceğimize biz karar veremiyoruz, bu yüzden korumaları artırmakta fayda var.

Kendine çok çok dikkat et Ertekin, motor bence karşı tarfın sigortasından tahsil edilir. Kaza bitti sen iyisin şimdi biraz koşturmaca başlıyor, motorunun parasını almak ve bu adamamın hakettiği cezayı alması için biraz yakalara yapışacaksın koşturacaksın gibi geliyor maalesef.

Tekrar tekrar çok geçmiş olsun Allah daha beterlerinden tüm trafikte yol alan sorumluluk sahibi insanları korusun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst