- Katılım
- 30 Nis 2007
- Mesajlar
- 50
sen bana yazdıgın yazıyla göstermiş oldun ıq nu zaten herkez görebilir tubiş siz neyi kolluyorsunuz bikere konu sizce haddinin almadımı sizin gibi
türkiye yasam acısından bi okadar ileri ama bi okadarda baskasına muhatc bi ülke melocan sen neyi sawunuyorsun sen dewlet düşmanımısında sorgulamak sana düştü soracagın kişi ben deilim sadece dewletci milliyetci biriyim dewletimin arkasında durmak benim gibi bircok vatandasın görevi
Arkadaşlar din-inanç konularına girmeyelim hele devlet-siyaset konularına hiç mi hiç girmeyelim lütfen...
benimle ilgili yazdığın 3 farklı mesaj. arkadaşın burada kıl olduğu kişi benim.
pardasan, sen ya yazı yazmayı bilmiyorsun, ya da yazdığını anlayamıyorsun.
ilk iki mesajınla üçüncü mesajın birbirini tutmuyor. bunu herkes farkedebilir.
ÜYE bana kıl olduğu için 1 kerelik cevap hakkımı kullanmak istedim. Başka birşey yazmayacağım.
Anlayışınız için teşekkürler...
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
Anlayışınız için teşekkürler...
Konuyu Toplam 23 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
|
||||||||||